Electronic Arts paskelbė kursianti Medal of Honor Allied Assault tęsinį. Medal of Honor Pacific Assault prasidės pirmais pražūtingais Pearl Harboro momentais ir seks jauno kareivio kelią pirmuosius du Antrojo Pasaulinio karo metus. Veiksmas vyks Ramiojo vandenyno lauke.

Naujasis FPS žaidimas pradėtas kurti iš karto po Speared papildo lapkritį. Pasirodyti Pacific Assault turėtų kitų metų sausio mėnesį. Pacific Assault kuriamas gan sparčiai, nes naudojamasi medžiaga iš konsolėms kuriamo žaidimo Rising Sun. Pavyzdžiui, vietovių tyrinėjimas atkreipė kūrėjų dėmesį į džiunglių skirtumus Ramiojo vandenyno pietinėje pakrantėje ir Tailande. Taip pat naudojami panašūs koncepciniai eskizai ir „motion capture“ animacija.

Kūrėjų komanda planuoja vadovautis sėkmingu Allied Assault „geimplėjaus“ stiliumi. Siužeto kinematografiniai momentai jungiami su kiek lėtesnėmis veiksmo atkarpomis. Viskas apvilkta padoria istorinio autentiškumo doze. Pagrindinė scena žada būti panaši į Allied Assault D–Day. Ji bus pirmoji misija Pearl Harbore, kuri, ko gero, bus išleista ir demonstracine versija. Chaoso sūkuryje, nesibaigiančiam Japonų lėktuvų antplūdžiui draskant laivyną, jums teks gelbėti gyvybes, šaudyti į lėktuvus ir nukenksminti torpedas prieš joms pasiekiant taikinius.

Žaidimui progresuojant, veiksmai vyks abejose Ramiojo vandenyno pusėse. Dalyvausite tokiuose mūšiuose, kaip Guadalcanal. Dažnai misijose nesikausite vienas, jums padės pažįstami būrio nariai, kurie keliaus kartu su jumis žaidimu. Dar vienas dalykas, kurį nori įdėti kūrėjai, kad sustiprintų Ramiojo vandenyno karo įtaką, yra pagrindinio veikėjo animacijos scenos. Tai pirmas kartas Medal of Honor žaidime. Bus atskleista, kaip veikėjas keičiasi fiziškai ir protiškai po mėnesių fronto linijose. Jei idėja išdegs, jis nuo žalio kareivėlio taps patyrusiu kariu.

Vienas iš naujų Pacific Assault dizaino elementų — daugelyje lygių bus sudėtiniai keliai. Ne tik kelios kryptys, kaip pasiekti taikinį, bet ir keli taikiniai, iš kurių galėsite rinktis. Galėsite eiti vienu keliu ir nukauti tankus arba kitu, kad iš pasalos užpultumėte kareivių būrius. Tai nereiškia, kad žaidimas bus nelinijinis, o keliai susieis, tad nepraleisite šaunių žaidimo dalių, dėl kurių Allied Assault tapo tokiu populiariu. Pacific Assault pristatys naują ginklų arsenalą bei žiaurius priešus — negailestingąją japonų Imperatoriškąją armiją. Kaip ir žaidime Allied Assault, galėsite pasivažinėti dar nežinomomis transporto priemonėmis

Žaidime bus naudojama daug naujos technologijos. Nors variklio dalys vis dar paremtos Quake III technologija, EA komanda visiškai perdarė vaizdų atkūrimą, kad žaidimas galėtų konkuruoti su kitų metų vaizdo standartais. Variklis leis ekrane vaizduoti daugiau objektų tokiose dramatiškose scenose, kaip Pearl Harboras bei atkurti didžiules atviras vietoves. Ruošiami ir keli nauji efektai: oro atkūrimas ir dalelių sistema vaizdžiai nupieš ugniasvaidžio — ginklo, kuris buvo dažnai naudojamas Pietų Ramiojo vandenyno kovose — atakas. Varikliui taip pat teks atkurti ypatingą apšvietimą tankiose džiunglėse bei dinamišką apšvietimą nakties scenose. AI irgi pataisytas, ir dabar priešai elgsis labiau kaip komandos nariai.

EA planuoja ir Pacific Assault tęsinį. Tad galėsime ilgai mėgautis Medal Of Honor žaidimu Ramiojo vandenyno veiksmų lauke.