Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/08. Teksto autorius: _eFFiGy_

Tiesa, kad nemokami MMORPG žaidimai gana retai dera su žodžiu „kokybė“. Vienų žaidimų silpna grafika, kituose mažas herojų pasirinkimas ar nedidelis bei nuobodus pasaulis, todėl norėdamas visa tai gauti esi priverstas leisti pinigus mokamiems žaidimams. Tačiau kartais būna ir išimčių. Viena tokių naujas Astrum Nival perliukas — visiškai nemokamas Allods Online!
Allods pavadinimas apibūdina žaidimo pasaulį: jį sudaro daugiau nei dešimt atskirai išsidėsčiusių salų, pasiekiamų kiek netradicišku būdu — kosminiu laivu. Skamba įdomiai, o ką jau kalbėti apie kitas žaidimo stipriąsias vietas: piktadarių Imperijos ir geradarių Lygos frakcijų kovas ar galimybę skraidyti po Allods dangaus platybes nuosavu laivu ir medžioti fantastiškai atrodančias būtybes. Visa tai yra šiame žaidime, kuris daugeliu atžvilgių yra nemokama World Of Warcraft alternatyva.
Žaidimo kūrėjai pasistengė, kad jau nuo pačios pradžios galėtum įsijausti į savo herojaus vaidmenį. Išsirinkęs norimo tipo herojų, o tipų čia yra net aštuoni (vėliau galima pasirinkti vieną iš septynių profesijų, tokių kaip šarvų gaminimas ar žolelių rinkimas), iškart patenki į laivą arba į pilį, priklausomai nuo to, kurią frakciją pasirinkai, ir net nespėjęs susipažinti su žaidimu gauni gelbėjimo užduotį. Taip prasideda žaidimo istorija ir kelionė po platų ir nuostabų Allods pasaulį.
Užduotys ir kovos
Nezebgradas — pradinis blogiukų miestas. Jame reikės praleisti nemažai laiko atliekant ganėtinai įdomias ir išskirtines užduotis. Pavyzdžiui, aplink miesto pagrindinį pastatą išnešioti ir sustatyti vėliavas, įkišti slaptas kameras kambaryje ar susprogdinti goblinų būstinę. Laikui bėgant keisis ne tik Tavo šarvai, bet ir zonos, uždaros patalpos. Čia su savo suburta komanda turėsi nugalėti bosą, kad gautum geresnių ir neeilinių daiktų, o galiausiai pasiekęs 22–ą lygį pradėsi tikrąją „laimi stipresnis“ kelionę. Baigsis ramus užduočių vykdymas, nes nežinosi, kur gali tykoti pasislėpęs priešas, laukdamas tinkamos akimirkos Tave užmušti. PvP (žaidėjas prieš žaidėją) ir GvG (grupės prieš grupes) kovos šiame žaidime turės daug didesnę reikšmę, nes už kiekvieną užmuštą priešą gausi garbės taškų, reikalingų norint nusipirkti geresnių šarvų ar ginklų.
Allods Online gal ir nepasiūloma beveik nieko naujo, bet net ir rimčiausią žaidėją galėtų sužavėti unikalus jo pasaulis tiek ant žemės, tiek danguje. Puikiai sukurtos salų vietovės, požemiai ir komandų kovų zonos priverčia akis pakelti nuo monstrų ir apsižvalgyti aplink save. O masines kovas ar bosų reidus pagyvina galimybė herojų valdyti tarsi veiksmo žaidime.
Tikrai reikia pagirti Astrum Nival, kad šitą MMORPG sugebėjo padaryti išskirtinį suteikdami galimybę pasistatyti astralinį laivą, jį dekoruoti pagal savo norus ir galiausiai subūrus komandą pasileisti į beribes Allods platybes ieškoti naujų salų, kovoti su dideliais monstrais ar susigrumti laivų mūšiuose su priešiška frakcija. Tiesa, kaip ir kiekviename nemokamame žaidime, yra galimybė pirkti žaidimo daiktus už tikrus pinigus ir taip tapti stipresniems už pinigų nemėtančius žaidėjus. Tačiau tai nėra labai didelis žaidimo minusas, todėl kiekvienas žaidėjas, mėgstantis MMO žaidimus, turėtų išmėginti Allods Online.
17 Komentarai
Cybreras
Ir vis dėlto čia malonu gyventi! labai pansiai dar viena persona buvo pasakiusi apie kita MMO
Mek
(u) tai apie pusę geresnių MMO taip pasakyti galima ale pabaigos skyreliui manau tai visvien geriau nei nuvalkiotas pavadinimas „pabaigai“ 🙂
TeraX
Na klaidų pora yra, stiliaus trūksta, bet bent jau skaityt ir suprast galima. Visai nebloga apžvalga.
O šiaip, kai kadaise bandžiau, pradžia atrodo lyg nebloga kokio įdomesnio WoW dungeono solo versija. Deja išlindus į paviršių pasitinka be galo nykios aplinkos, kurioms trūksta spalvingumo, gyvybės. be to pradinė aplinka milžiniška – iš karto sukėlė asociacijas su RF online, kur norint nubėgti iš vieno apvalios pagr. salės krašto į kitą tekdavo sugaišti kokią minutę. Žodžiu tai, ką pamačiau man nepatiko.
Kitą vertus šitie screenai atrodo kiek kitaip, nors kai kur žemė atrodo vis tik labai nykiai.
Burundis
Einu ismegint zaidima. Anksciau galvojau, ar verta ji zaist, o apzvalga viska pasake. Dekui Mek! 🙂
Beje, gal noretum kartu suzaist? Jei taip, tai tiesiog parasyk cia arba man i PM 🙂
dariux250
lb neidomus ir neitraukiantis mmo bent man
saiperis
gal 10 kartu geresnis yra aika online. irgi tu paciu kureju tik daug daug idomesnis. ir kaip tycia rytoj atsidaro globalas. kasm idomu daugiau info rasit aika online diskusijose
Gezys
Ypač gerą reklamą jie pasidarę… Kai pamačiau dvi karštas panas, tai iškart užsimaniau pabandyti :-]
Xanthus
Allods muziką „dadirbo“ Fallout ir Planescape kompozitorius – nuff said. Grafiškai žaidimas yra tiesiog puikus, techniškai ir aukščiau vidurkio rusiškais matais :). Apžvalgoj man rodos pasiektas geras balansas tarp ūkiško aiškinimo „kas ir kaip“ ir lyrinių nukrypimų, I liek.
Mek
Dėkui visiems už komentarus!
@TeraX, kai kur skurdžiai atrodo vaizdai screenshotuose vien todėl, kad jie daryti ne ant high nustatymų (gal ir keista kam bus bet šiuo metu sėdžiu su gf6200 vaizdo plokšte… su kuria ant high niekaip normaliai nepažaisi – visi gražūs screenshotai daryti su mano geresne/ankstense vaizdo plokšte). Kitavertus, jei žaidi už Lygą vaizdai bent jau man žymiai gražesni ir ten ne tokios milžiniškos vietovės kaip žaidžiant už Imperiją. RF Online nesu žaidęs, todėl sunku man ką komentuoti dėl lakstymu.
@Burundis, manau, kad kitame kažkokiame žaidime galbūt susitiksime… nes dar yra krūva kitų neapžvelgtų.
@saiperis, „Aika Online“ nėra tų pačių kūrėjų žaidimas. Jį sukūrė „JoyImpact Co., Ltd“, o „Allods Online“ – „Astrum Nival“. Viena – iš Korėjos, kita – iš Rusijos kompanija. Du panašumai tarp abiejų žaidimų: abu yra MMORPG ir abu Europoje išleido ta pati kompanija – „Gala-Net“.
@Xanthus, aš sakyčiau, kad aukščiau vidurkio netik rusiškais bet ir dauguma kitų matų. Sakyčiau AO lenkia net kai kuriuos mokamus MMORPG… ką jau kalbėti apie krūvą Korėjietiškų, tarp kurių tik vienetai verti dėmesio. Manau, jei ir toliau nemokami MMO taip progresuos ir toliau kokį žingsnį padarė AO, tikiu, kad ateity nebeapsimokės žaisti mokamuose MMORPG.
Tryer
Na, as irgi esu ji bandes, ir kas mane atbaide, tai :
1. Labai mazas inventory, norint ji pasididint vos keliais slotais reikia atlikti gaal kokiu 6h trunkanti questa.
2.Beveik neimanoma uzmusti uz save 3 lvl aukstesnio mobo, man pasirode, jog ten yra kazkoks per didelis skirtumas tarp leveliu.
3. Ir didziausias minusas yra tas, jog kiek kalbejausi su auksto lygio zaidejais, tai jie pasakojo, jog pasiekus auksta lygi, zaidimas praktiskai tampa mokamas, nes aukstam lygyje toliau tobuleti be $$ yra beveik neimanoma ( nezinau kiek cia yra tiesos, bet taip sake)
Mek
(u) 1 – sakyčiau čia protingas pasirinkimas ar kankiniesi 6h ar tiesiog nusiperki iš shop’o ir paremi kūrėjus. Manau, tai žymiai geriau nei kaip kituose MMO, kur esi verčiamas būtinai pirktis.
Beto girdėjau, kad tie kurie raidina tokius questus žaidėjai sugeba ir per kelias valandas tai užsidirbti… Tiesa, pasakius aš šio questo nedariau tai nežinau kaip ten yra iš tiesų (nors iš pradžių mane užknisdavo mažas bag’as bet kažkaip įpratau su tuo gyventi).
2. Tiesa, daugumai mirtingųjų net 2 leveliais aukštesniais ką nors ten užmušti turi rimtų problemų. Kitavertus, su Rep šarvais ir ginklais bei esant tam tikrų klasių atstovais (pvz. berods kariais su plate armoru) tai tampa įmanoma.
3. Viskas priklauso nuo pačių žaidėjų. Teko man sutikti ir tokių, kurie nieko neinvestavę į cash-shop’ą neblogai žaidžia ir galiniuose leveliuose. Žaidimas taip sutvarkytas, kad kone visus daiktus galima gauti ir nemokamai vykdant įvairias misijas. Jei teisingai sugebi jais naudotis, tikrai nekils jokių problemų… Bet bėda, kad jais pasinaudoti norisi, kai tik juos gauni… pasižiūrėti kaip veikia… o paskui pamatai, kad kai rimtai jų prireikia, nieko tokio nebeturi.
Riot
Tu gal Diablo nežaidęs, kur inventoriuje telpa 3 didesni šarvai ir niekas per daug nesiskundė? 😀
eimas25
pavokta viskas beveik is wow idejos
Patarejas
Na nedeklaruoja ta Rusija, kad yra labai demokratiška. Bet suprantu, kad įspūdžio dėlei siekei užmėtyti skaitytoją kontrastingomis detalėmis.
Mek
@eimas25, taip teigdamas turėtum kaltinti ir wow už daugumos idėjų „pasiskolinimą“ iš Everquest, o pastarąjį už – „Ultima Online“. Visgi, skirtingai nei ROM, kur tikrai buvo tiesioginis rip’as nuo WOW, „Allods Online“ nėra toks. Kai kurie AO sprendimai unikalūs ir inotatyvūs, tačiau kai kurie matyti koriejėtiškuose MMO, „Warhammer Online“ ar tam pačiam WOW…
Šiaip ar taip AO yra geras pavyzdys, kaip pirmas žvilgsnis – panašumas į WOW , kurį laiką priverčia galvoti, kad čia dar vienas jo rip-off’as, bet po kurio laiko bežaisdamas suvoki, kad „nė velnio“ (čia kalbu iš savo bei kelių kitų žmonių su kuriais teko bendrauti žaidime asmeninės patirties)!
@Patarejas, rėmiausi tuom, ką po visokių penketų susitikimų sako Rusijos prezidentas ir taip kaip yra ten iš tiesų. Kitavertus, tavo tiesa – ši vieta parodyti labiau kontrastingumui 🙂
Gezys
Tą WoW ir taip visi MMORPG kopijuoja, kad jau niekam neįdomu.
Grishnakh
Kad visuose MMO smagu gyvent 😀 Bet, tikriausiai niekas neprilygtu ilsejimuisi WAR Saphery papludimy prie (matyt nuo per dideles magijos koncentracijos) visom vaivorykstes spalvom pliekiancio vandens ir megavimusi „tonizuojanciais“ grybu nuovirais kartu su night goblinais, lololo.
Apie ta itemu krautuve, tai teke girdet, kad ji dideles itakos nedaro. Nieko nepirkes gali but > uz ta, kuris pirkes.