Mes turėtumėme gerbti „Microsft“ už ryžtą užkariauti Japonijos žaidimų rinką. „MS“ nepasiduoda net ir metų metus neparduodama žaidimų geriau nei senukas „PlayStation 2″. „Ninja Blade“ lygiai kaip ir „Lost Odyssey“ ar „Blue Dragon“ bando įtikti japonų žaidėjams. Deja, skirtingai nei šiems dviems JRPG atstovams, „Ninja Blade“ stokoja naujovių ir originalumo.

Veiksmas vyksta Tokijuje, Japonijoje. Parazitai vadinami „Alpha worms“ paverčia žmones monstrais. „Jungtinės Tautos“ siunčia gerai treniruotų nindzių būrį lokalizuoti ir sunaikinti parazitų lizdą. Jūs žaisite kaip nindzė Ken Ogawa, kurį tėvas Kanbe nuo pat vaikystės ruošė kaip būsimą nenugalimą karį.

Visos treniruotės nenueis perniek, nes jau pirmojoje misijoje būsite išduotas savo komandos narių ir tėvo. Paliktas kraujuojantis ir ištroškęs keršto, Ken yra vienintelė Tokijo viltis išlikti pasaulio žemėlapyje.

„Ninja Blade“ siužetinė linija gana netvirta. Yra pora siužeto vingių ir netikėtumų, bet finale aš likau nedaug tesupratęs kas įvyko, dėl nedidelio pateikiamos istorijos kiekio. Yra pora neblogų veikėjų, tačiau visi kiti daugiau ar mažiau atlieka butaforinius vaidmenis ir praktiškai siužeto progresui įtakos nedaro.

„Ninja Blade“ yra ne tik „Microsoft“ bandymas patraukti į savo gretas daugiau japonų žaidėjų, bet ir atsakas į uber galingą ‘Sony“ frančizę „God of War“ ir kitus nemažiau populiarius „Capcom“ ir „Tecmo“ veiksmo žaidimus. Apskritai, šis žaidimas pasiskolino begales įdėjų iš tokių garsių žaidimų kaip „Ninja Gaiden“, Devil May Cry“, „Onimusha“ ir jau minėtojo „God of War“. Todėl, jei bandėte bent vieną iš šių žaidimų, jau būsite pažįstami ir su „Ninja Blade“ žaidimo mechanika.

Šiaip, tokio žanro žaidimus aš mėgstu. Tikrai dažnai norisi „pailsėti“ nuo tų realistiškųjų žaidimų ir pasinerti į išgalvotą pasaulį, ramiai išsidrėbus ant sofos. Būtent toks ir yra „Ninja Blade“- intensyvaus veiksmo, tačiau perdaug neapkraunantis proto.

Viskas kaip senais gerais laikais: kaunamės su ordomis blogiukų , keliaudami iš vienos vietovės į kitą. Ir taip tol, kol Tokijuje akmens ant akmens neliks.

Pagrinde naudositės trimis ginklais: „Oni – Slayer“ (standartinė katana, nebloga tiek artimoje kovoje, tiek ir kovoje per atstumą), „Twin Falcon knives“ (du dideli peiliai skirti iš toli ir iš arti žudyti labai vikrius priešus) ir „Stonerender sword“ ( lėtas, tačiau darantis labai didelę žalą kardas). „Twin Falcon knives“ ir „Stonerender sword“ galima naudoti ne tik kaip ginklus, jie turi ir papildomų savybių. Pasinaudojus pirmuoju , galima pasiekti ankščiau nepasiekiamas vietoves, o antrasis gali išgriauti pažeistas sienas ir sutrupinti priešų šarvus.

Be ginklų, Jūs galėsite naudotis ir „nindžitsu“ – nindzių galia manipuliuoti aplinka. Turime tris „nindžitsu“ tipus, kurių kiekvienas be priešų žudymo turi ir po tik jam vienam būdingą funkciją, pvz. užgesinti ugnį ar paleisti stingdančią elektros srovę per parazitą. Naudojant „nindžitsu“ seks Jūsų „chi“ stulpelis, kuris vėliau regeneruojasi palaipsniui bežaidžiant.

Tiek ginklus, tiek „nindžitsu“ galima tobulinti. Tobulinimui maudosite kraujo kristalus, kuriuos po savęs paliks nukauti priešai. Patobulinti „nindžitsu“ daro monstrams vis didesnę žalą, o ginklai dar be to leidžia atlikti ir naujus „combo“ judesius.

Patobulinti galima ne tik ginklus ir nindžitsu“. Surinkus tris geltonas arba mėlynas sferas , atitinkamai prailgėja gyvybių arba „chi“ stulpeliai.

Kautis nėra sunku, nėra jokių sudėtingų judesių ar panašiai. Gaila, bet geras kautynes dažnai sugadina ne visada savo darbą tinkamai atliekanti kamera. Iš esmės valdymas yra gana patogus ir nereikia 5+ val. žaidimo patirties, norint padaryti gerą įspūdį į svečius atėjusiems draugams.

Dažnai bekovodami virš priešų, kurių gyvybės pasiekė kritinę ribą išvysite „Y“ mygtuko ikoną, kuri reiškia, kad galite atlikti „stiliovą“ pribaigiamąją ataką. Norint ją atlikti, turėsite tinkamu metu nuspausti ekrane nurodytus mygtukus. Jei viską atliksite teisingai,sulauksite ne tik savo svečių ovacijų, bet ir kraujo kristalų „bonuso“, kurį paliks nugalėtas priešas.

Nors lygiai yra linijiniai, bet kartais per neatidumą galite nepastebėti, kaip praeiti vieną ar kitą vietą. Tokių kvailų strigimų padeda išvengti „Ninja Vision“. Paspaudus „LB“ aktyvuosite „nindzės regėjimą“ ir visas ekranas nusidažys ryškiai raudona spalva ir įvairiausi dalykai, tokie kaip rampos, sienos, kuriomis galite prabėgti, priešai ir visokie renkami daiktai nusidažys įvairiausiomis spalvomis. Dažniausiai „Ninja Vision“ teko naudoti siekiant aptikti boso silpnąją vietą. Taip pat, šiam rėžimui esant aktyviam sulėtėja laikas, o tai padeda išsisukti nuo nenumatytų priešo atakų ar prigauti kokį greitesnį padarą. „Ninja Vision“ galėsite naudoti tol, kol turėsite pakankamai „chi“ savo „chi“ stulpelyje.

„Ninja Blade“ yra apbibrėžiamas kaip kinematografinis veiksmo žaidimas ir šiam apibūdinimui svorio suteikia beprotiškai didelis interaktyvių veiksmo scenų, kai filmuko metu turi maigyti įvairius mygtukus, kiekis.Tokių scenų yra velniškai daug. Pirmą kartą tai išvydau žaidime „Resident Evil 4″ ir tokios scenos buvo smagios, nes jos būdavo tik tada, kada tikrai reikėjo į nuobodų FMV įpūsti įdomumo. Deja, šiame žaidime „FROM Software“ tikrai perlenkė lazdą. Iš pradžių interaktyvios veiksmo scenos atrodo labai įspūdingai, bet vėliau jos ima tikrai įkyrėti.

Šio žaidimo pažiba yra bosai. Kovos su jais yra labai dinamiškos ir įtraukiančios. Daugelis iš kautynių su jais yra sudarytos iš keleto etapų, kas reikalauja nuolat ir greitai pritaikyti vis naujas strategijas. Kovas su bosais nepaprastai gerai papildo interaktyvios veiksmo scenos, kurios čia ypač „limpa“ ir tikrai neerzina. Kovos su „Ninja Blade“ bosais yra vienos geriausių kokias man yra tekę matyti.

Visas veiksmas vyksta Tokijuje, įvairiausiuose dangoraižiuose, gatvėse, požeminiuose tuneliuose ir taip toliau. Iš tikrųjų žaidimui įvairovės netrūksta, įprastas kautynių scenas kartais pakeičia epizodai, kuomet reikia šaudyti iš kulkosvaidžio ar ką nors surasti per laiką. Ypač patiko scena, kai teko leistis laisvu kritimu nuo dangoraižio stogo, pakeliui galabijant matavusius paukščius.

Įveikę kiekvieną lygį būsite įvertinti. Vertinimas priklausys nuo daugelio faktorių tokių kaip lygio įveikimo laikas, patirta žala, pribaigiamųjų atakų skaičius ir panašiai. Savo rezultatais galėsite dalintis ir lyginti su žmonėmis iš viso pasaulio per „Xbox Live“ servisą.

„Ninja Blade“ suteiks Jums galimybę padaryti savo nindzę unikalia, apvelkant visokiausiais aprėdais ir galiausiai viską vainikuojant „kieta“ emblema ant galvos. Kostiumus ir emblemas rasite paslėptus lygiuose. Beje, apie tuziną kostiumų galite parsisiųsti iš „Xbox Live Marketplace“ nemokamai. Turiu prisipažinti – kostiumai patys keisčiausi, o gal greičiau jau bjauriausi, kokius tik yra tekę matyti. Nindzė su širdelėmis? Nindzė dryžuotu kostiumu? Nindzė klouno drabužiais? Kas per velnias? Nei viena iš aprangų man netiko prie žaidimo kuriamos atmosferos, todėl visą žaidimą buvau apsivilkęs standartiniu nindzės kostiumu. Ne man japonų „bajerius“ suprast…

Žaidimas nėra sudėtingas, turėtumėte jį įveikti be didesnių problemų, net jei ir esate naujokas šiame žanre. „Ninja Blade“ pereisite maždaug per 7-8val. Ir tai yra gana mažai. Gaila, bet smulkmenos atsirakinančios perėjus žaidimą nesuteikia pakankamai motyvacijos įveikti žaidimą antrą kartą.

„Ninja Blade“ grafinis apipavidalinimas yra gana dvejopas: vietomis viskas atrodo stulbinančiai gerai, kitur rodos viskas padaryta paskubomis ir labai padrikai. Labiausiai bendrą įspūdį gadina dažni kadrų kaitos sumažėjimai, dėl ko vietomis labai sunku iš viso žaisti, o ką jau kalbėti apie komfortabilumą. Žaidime labai gražiai atrodo kardų sukelti efektai, dėl to matyt žaidimas taip nenoriai sukasi „Xbox 360″ geležyje.

Garsas ir muzika žaidime ganėtinai geri. Veikėjai įgarsinti neblogai, na gal kiek vaidybą reiktų patobulinti. Muzika nelabai išskirtinė, girdimos įprastos veiksmo filmuose girdimos foninės melodijos.

Taigi, tokį turime naująjį „Xbox 360″ „exclusivą“ iš „FROM Software“. Nors žaidimas turi begalę trūkumų, jis yra ganėtinai smagus. „Ninja Blade“ nėra konkurentas „God of War“ ar „Devil May Cry“ ir apskritai, „Ninja Balde“ lyginti su tais žaidimais yra tas pats, kas lyginti Ostiną Poversą su Džeimsu Bondu. Bet jei yra taip, kad niekaip nesulaukiate savo mėgstamos veiksmo žaidimo frančizės tęsinio, nusipirkite „Ninja Blade“ – galėsite smagiai praleisti keletą vakarų apsivilkę nindzės-klouno kostiumą.:-)