Pavyko apsilankyt ir šio FunCom kuriamo ir Eidos leidžiamo MMO žaidimo prezentacijoje. Ageof Conan gavo geriausio parodos online žaidimo apdovanojimą, tad potencialo šis žaidimas tikrai turi.

FunCom atstovai prezentaciją pradėjo nuo bendros Age of Conan stilistikos, pabrėždami, jog žaidimas stengiasi kuo artimiau atkurti Konano pasaulį, tad žaidime tikrai yra daug žiaurumo, kraujo, nuogybių ir kitų tiek filmuose, tiek knygose išryškintų senojo barbariško pasaulio „kultūros“ elementų. Todėl žaidimas yra skirtas vyresnei auditorijai – FunCom pasirinko tokį kelią, nebijodami prarasti gan didelės dalies žaidėjų.

Demonstracija buvo išskirta į dvi dalis – PvE ir PvP. PvE Konanas klaidžiojo po egiptiečių stilių primenančias katakombas ir kovojo su įvairais priešais. Age of Conan pasaulyje bus daug knygose aprašytų civilizacijų, kurias rašytojas sukūrė maišydamas tikras istorines tautas su savo išgalvotomis. Tad be egiptietiškos stilistikos sutiksime, tarkim graikų-romėnų stiliaus tautas, tuos pačius vidurio Europos barbarus ir panašiai.

Pats demonstruotas herojus buvo 40-ojo lygio barbaras. Nors tai labiausiai su tikruoju Konanu susijusi klasė, žaidimo herojų pasirinkimas tikrai neapsiribos vien barbarais. Bus keturi pagrindiniai herojų tipai, tarkim karys, kurie kiek pakilus lygiais išsiskaidys į 16 smulkesnių klasių, kaip demonsruotas barbaras.

Pati kova su priešais vyksta kaip veiksmo RPG žaidimuose – ji, rodos nepertraukiama, tačiau aišku, viskas valdosi junginėjant savybes skaičių klavišais. Rodytas herojus barbaras galėjo atlikti trijų krypčių smūgius ir juos jungti į kombo. Maksimaliai bus galima pasiekti penkių krypčių smūgiavimo lygį, kas atvers daug platesnes galimybes įvairiems judesiams. Kovoti barbarui padeda ir jo augintiniai, šiuo atveju tai buvo sparnuota moteris.

Pademonstravę keletą kovų su įvairiais priešais ir bosais kūrėjai persijungė į PvP režimą. Kaip supratau, jie šiam režimui skiria labai daug dėmesio ir būtent čia tikisi labiausiai nustebinti žaidėjus įvairiomis galimybėmis bei išsiskirti iš kitų MMORPG žaidimų. Tiesa, reikia pastebėti, kad PvP buvo demonstruojamas ne su tikrais žaidėjais. „Juk nesurinksi krūvos savo testuotojų ir neliepsi jiems sėdėti prie kompų, kol mes čia darom prezentaciją ir kartu su mumis viską daryti“, teisinosi FunCom. Logiška, todėl pavaizduoti PvP galimybes jie pasitelkė „botus“.

PvP demonstracijoje buvo rodoma miesto apgultis. Miestus galės statyti patys žaidėjai, susijungę į gildijas. Bus kūrėjų nurodytos vietos, kuriose galima statyti įtvirtinimus, ir tuomet jau nuo žaidėjų grupės susitarimo priklausys, kokio dydžio ir kokio galingumo miestą statyti. Pirmo lygio įtvirtinimai – sienos su vartais pastatomos pakankamai greitai, tačiau, pasak kūrėjų, antro ir trečio lygio galingas tvirtoves pastatyti užims labai ilgai ir reikės daug pastangų iš visų gildijos žaidėjų.

Demonstruotas tokio galingo neva gildijos žaidėjų miesto puolimas, kažkuo priminė Rome Total War. Naudojami apgulties įrenginiai, mėtantys degančius sviedinius ir griaunantys apsaugines sienas. Iškviesti „botai“ puola pėsčiomis, ant arklių ir net raganosių ar mamutų. Beje, mamutus ir raganosius bus galima naudoti tik tokiuose puolimuose, kaip įprasti „mauntai“ jie nebus prieinami.

Įdomu tai, kad pati kova skaičiuojama taškais – kuo daugiau puolėjai prasibraus į teritoriją ir užims ar sunaikins svarbių pastatų, tuo daugiau taškų laimės ir galiausiai bus nuspręsta, ar miestas užimtas ar ne. Kova gali trūkti iki 8 realaus laiko valandų, kas yra išties daug. Jos laikas priklauso nuo gynėjo. Skelbdami karą, puolėjai turi leisti besiginančiam miestui pasirinkti laiko intervalą, kada jie galės gintis. Tikslaus laiko nėra, nes taip būtų per lengva gynėjams. Besiginantys turi galimybę išsikviesti samdinius – pranešti žinutę visiems žaidėjams ir sutikę padėti už 200 auksinių apmokėjimą, žaidėjai bus teleportuoti tiesiai į kovos lauką.

Be šių miestų puolimų kūrėjai žada ir kitų PvP kovų galimybių, tarkim Capture The Flag tipo turnyrus. Taip pat bus galima dalyvauti muštynėse baruose. Čia labai svarbų vaidmenį vaidins alkoholis. Skirtingi suvartoti jo kiekiai ir tipai vienaip ar kitaip įtakos herojaus muštynių galimybes, tiek teigiamai, tiek ir neigiamai.

Apie Age of Conan: Hyborian Adventures žaidimą dar daug ką liko papasakoti. Su manini prezentacijoje dalyvavo šio žaidimo fanų interneto svetainės kūrėjai ir tiesiog bėrė klausimus vieną po kito: ar bus tas, ar bus anas. Tačiau kūrėjai tikino, kad viską skelbs po truputį ir tik tuomet, kai bus tiksliai viskas aišku dėl tos konkrečios savybės. Kitas didelis pranešimas ir atnaujinimas turėtų būti apie daiktų gamybą (kraftingą), kuris žaidime bus labai svarbus ir FunCom teigimu, juo užsiims dešimtadalis visų žaidėjų. Tačiau apie šią sudėtingą sistemą kūrėjai kol kas nepasiruošę pasakoti.

Pabaigoje jie atskleidė vieną įdomią detalę. Nežinau, gal būt tai buvo minėta anksčiau, gal tik aš neužfiksavau, na bet nepakenks pakartoti. Visas savo herojaus statistikas maksimaliai pasiekę PvP žaidėjai galės tapti nemirtingais. Štai tokį apdovanojimą FunCom ruošia labiausiai hardcore žaidėjams. Tuom ir baigsiu apie Konano MMORPG.