Rodos, kad per pastarąją parą „Double Fine“ („Psychonauts“, „Brutal Legend“, „Grim Fandango“) studijos gyvenimas apsisuko šimtu aštuoniasdešimčia laipsnių.
Prieš kelias dienas prasidėjo studijos įkūrėjo ir „Psychonauts“ dvasinio tėvo Tim‘o Schafer‘io „Twitter“ paskyros bombardavimas žinutėmis dėka „Minecraft“ kūrėjo „Notch“ (Markus Alexej Persson) kreipimosi į Schaffer‘į: „Padarykime „Psychonauts 2““ (ne paslaptis, kad po tokios „Minecraft“ sėkmės pastarasis turi pakankamą kiekį pinigų, kad vienas sukurtų biudžetą tokio tipo žaidimo kūrimui). Per mažiau nei pusę dienos Tim‘o „Twitter“ paskyra sulaukė virš 50 tūkstančių naujų sekėjų. Tokių balsingų žaidimų fanų nesitikėjo niekas, tad netrukus žaidimų spauda sužibo skambiomis antraštėmis, pradedant kotaku.com, baigiant gamesradar.com. Žinių apie tolimesnį šios istorijos vystymasį ir tikslesnės informacijos apie žaidimo kūrimo procesą nėra, tačiau faktas, kad finansinė situacija pasistumėjo, yra aiškus.
Vakar Tim‘as leidosi į dar vieną internetinį nuotykį, po savo sparnu priglaudęs senųjų „Lucas Arts“ nuotykių žaidimų kūrėją Ron‘ą Gilbert‘ą („Monkey Island“, „Maniac Mansion“), jis ryžosi pasisakyti, kad nori kurti panašaus tipo nuotykių žaidimą būtent tai publikai ir fanams, kurie užaugo su senaisiais „Lucas Arts“ žaidimais, tokiais kaip „Monkey Island“, „Day of The Tentacle“ bei „Full Throttle“. Savaime suprantama, kad tokiam, rodytųsi, kūrybiniam eksperimentui biudžeto neduotu joks gerą uoslę pinigams turintis leidėjas, tad Tim‘o akys nukrypo į žaidėjus. Startavo svetainė, kurioje paaukojęs nuo 15 iki 10000 tūkstančių dolerių padėsi kurti žaidimą. Tikslas – per 35 dienas surinkti 400 tūkstančių dolerių. Bet, pasirodo, tai buvo ne vien kelių žmonių svajonė, numatytas biudžetas greitai pasiektas ir perpildytas per vieną parą, o suma vis dar auga. Už tai Tim‘as pažadėjo lokalizavimą skirtingoms konsolėms, dokumentinį filmą apie tai, kaip buvo kuriamas žaidimas, bei aukštesnės kokybės žaidimą.
Tai puikus įrodymas, ką gali žaidėjai bei fanai. Kad ir kas benutiktų, aišku, kad šis žaidimas bus kuriamas jiems, o ne finansinei sėkmei siekti. Tobulas senosios žaidėjų kartos ir senųjų žaidimų kūrėjų ideologijos pavyzdys. Mokykitės, „EA“.
12 Komentarai
cidas
Štai kaip veikia sistema. Mes to norime ir duodame jums pinigų – o jūs duodate mums žaidimą. Žmonės žino ką gaus ir už tai moka. Sveikintina akcija 🙂
SUPERMARIO
Piratavimas žlugdo štai tokias menkutes studijas ,bet kūribingas studijas ir jų darbuotojus.
Fetiv
Labai gera mintis, daro tai ka megsta ir nuosirdiziai kuria zaidimus + pinigus gauna nemenkus mano manymu. 😉
Eiden
bet kokius pinigus gautu jei visi kurie parsisiuncia pirktu?
Personažas
SUPERMARIO, Eiden, Šitie žmonės iš dalies taisūs yra.
cidas
Jau 700k, tiesiog gražu žiūrėt :V
MasTer_of_DeaTh
Jau per 800tūkst 8-| ir palyginus nedaug žmonių aukojo ,tik 22tūks 🙂 gaunasi ,kad vienas žmogus davė apie 40$ sakyčiau neprastai :V
69rolis69
Nesutinku, piratavimas kai tik isgarsina tokias studijas, nors aisku galbut dali lesu ir atima. Kam patinka ju darbai tikrai nepagailes keletos piniginiu vienetu ir issigys legalias kopijas.
beecool
Paaukojau $30 geram tikslui 🙂 Kas dar paaukojo?
karlotikas
(u) Aš! 🙂
Rimbas4
O paskui vėl mokėt už išleistą žaidimą
karlotikas
(u) Nedezinformuok žmonių :). Už 15 dolerių paramą gausi ir žaidimą ir jo beta kodą (kai bus pasiekta beta stadija), ir priėjimą prie forumų, kuriuose tiesiogiai galėsi bendraut su kūrėjais, siūlyti savas idėjas bei padėti efektyviau taisyt bugus :).
Už 30 dolerių parama papildomai dar gausi ir Full HD dokumentinį filmą apie tai, kaip buvo kuriamas žaidimas.
‘Bonusų’, aukojant vis daugiau, irgi atsiranda proporcingai daugiau, tad jų čia neminėsiu, bet faktas, kad paaukojęs daugiau nei 15 dolerių gausi ir žaidimą.