Studijos „Firaxis“ vadovas ir strateginių žaidimų serijos „Civilization“ tėvas Sid’as Meier’is „Gameinformer“ duoto interviu metu pareiškė, jog šiuo metu jo studijos kuriamas „XCOM: Enemy Unknown“ nėra tik „Civilization“ su ateiviais. Ir jis tikisi, jog žaidėjams patiks nestrateginiai elementai.
„Mes norime, kad žaidimas patiktų ne tik strategijų gerbėjams, bet ir žaidžiantiems veiksmo ir vaidmenų žaidimus. „XCOM: Enemy Unknown“ turės ir šių žanrų elementų“ teigė S. Meier’is.
„Mes maišome žanrų miksą, kuriame jūs gaunate vaidmenų (RPG), veiksmo ir strategijos derinį. Mes norime, kad „XCOM: Enemy Unknown“ žaidėjams atskleistų visą grožį to žanro, kuris jiems buvo neįdomus. Tai reiškia, kad veiksmo žaidimų gerbėjai turės progą pažinti strategijos žanrą ir suprasti, kad jis taip pat smagus.“
Naujosios „XCOM“ dalies išleidimas žadamas šį rudenį AK, X360 ir PS3 paltformoms.
7 Komentarai
Košmaras
Gerai kaip ir sakiau, legendų vardo neterškim, kas buvo tas ir liks mūsų širdyse, bet Serious Sam’as su Duke Nukem man jau mirę. Galėjo garbingai palikti juos…
Living
Xcom: genre unknown
Domenique
Juokinga, nes jie lyg tyčia palieka 90 procentų originalo apskektų.
Originalas irgi buvo žanrų mišinys.
Košmaras
Bet reikėjo 100proc. ir tikrai, pripažink nuobodu.
Personažas
O gal ir įnauda toks mišinys gal aš į strategus pradėsiu rimčiau žiūrėti.
fotobich
Man Šis žanras labai įdomus ir ten veiksmo pilna. Laukiu, nes šis žanras nėra kiekvienam ir nekiekvienas jį supranta. (smart)
OlisJ
Nemanau, kad šis remeikas bent iš dalies pakartos originalo sėkmę. Vargu ar pirmos Xcom dalies pavadinimo pasirinkimas ką nors pakeis. O tai, kad šio projekto ėmėsi (konsultanto pareigose) Sidas, šiam gaminiui nepridės jokių pliusų. Trumpai tariant FAIL.