iPhone turėtojai jau kurį laiką gali mėgautis „Drunk Bear“, kuriame reikia padėti grįžti girtam meškinui namo. Žaidimų, kuriuose pagrindinis veikėjas būtų dažniausiai girtas nėra tiek daug. Be to, žaidimas juk yra lietuviškas! Todėl būtų tikra nuodėmė nepakalbinti Arūno Pangonio, „Lucky Loot“ kompanijos sukūrusios šį unikalų žaidimą direktoriaus.

Naujausias Jūsų darbas – „Drunk Bear“ žaidimas, kuriame tenka pabūti girtu meškinu, bandančiu parkeliauti namo. Iš pirmo žvilgsnio tai primena vargus, kuriuos padauginęs alkoholio žmogus gali patirti eidamas namo. Kaip žinia dauguma žmonių bent kartą gyvenime yra patyrę panašią būseną… galbūt sėmėtės šiam žaidimui idėjų iš asmeninės patirties?

Žinoma, tai žaidimas tiek iš asmeninės, tiek iš draugų patirties!.. Nors einant namo dar neteko dėlioti daiktų, kad pereiti griovį…

Pradinė idėja gimė šiek tiek kitokia. Tai turėjo būti benamis žmogus šiukšlyne (bomžas), kuris nori priduoti butelius, kad nusipirktų alkoholio. Tame žaidime reikėtų dėlioti šiukšles, kad jis praeitų. Visgi, pagalvojom, kad tai šiek tiek gali būti atgrasu ir neaišku kaip žaidėjai reaguotų. Dėl to pasirinkom draugiškesnį personažą, nors ir tai paliečia skaudžią socialinę kaimo temą.

„Drunk Bear“ AppStore gavo 17+ reitingą. Ar siekėte jo sąmoningai? Ar tai šioks toks netikėtumas?

Taip tai buvo mums netikėtumas, kai siuntėme žaidimą į AppStore buvome nustatę reitingą 12+, tačiau žaidimas buvo atmestas ir paprašė mūsų pakelti reitingą iki 17+, nustatant „Frequent/Intense Mature/Suggestive Themes“.

Ar reitingai dabartiniam žaidėjui turi kažkokią įtaką? Ar visada jie dalinami tikslingai?

Tiksliai nežinome, ar toks reitingas turi didelę įtaką. Manome, kad didžioji žaidėjų dalis yra pakankamai suaugę ir jie nelabai atsižvelgia į reitingus. Blogiausia tai, kad žaidimai su tokiu reitingu neturi „Promo“ kodų, negalime išsiuntinėti savo žaidimo į žaidimų apžvalgų puslapius. Taip pat, turime įtarimą, kad žaidimas neturi galimybės patekti į „featured“ pirmame puslapyje…

Net nežinau ar tai tikslingai duotas reitingas. Tarkim toks žaidimas kaip „Battle bears -1“ turi reitingą 9+, nors ten reikia žudyti lokius. Taip gaunasi, kad girtas lokys yra blogiau nei žudymai.

Kaip manote, ar žaidimų kūrėjų produktai yra labiau visuomenės nuomonės formuotojai ar tiesiog jos atspindys?

Žaidimų kūrėjai – ta pati visuomenė, todėl ir produktai yra visuomenės atspindys. Nors žaidimus kuriame tokius, kurie mums patinka, šiek tiek ir daromės jau išėjusių žaidimų analizę ir skaitomės komentarus, kas kam, kodėl nepatiko ar patiko.

Grįžkime prie pačio žaidimo. Kokiu šio žaidimo aspektu labiausiai didžiuojatės?

Visų pirma, turime labai gerą dailininką, lygiai atrodo nuostabiai, o darbas atliktas greitai. Žaidimas techniškai nėra labai sudėtingas.

Sklinda gandai, kad netrukus planuojate išleisti dar vieno girto miško gyventojo nuotykių žaidimą „Drunk Rabbit“. Gal žinote jau kada šis žaidimas turėtų pasiekti parduotuvę?

 „Drunk Rabbit“ planuojame išleisti netrukus. Jis jau yra visiškai pabaigtas. Liko tik testavimas. Manau, per porą savaičių jis pasirodys AppStore.

Kuo „Drunk Rabbit“ skirsis nuo „Drunk Bear“ žaidimo? 

„Drunk Rabbit“ yra „Drunk Bear“ tęsinys. Žaidimai savo logika labai panašūs. „Drunk Rabbit“ buvo pradėtas kurti nuo ten, kur „Drunk Bear“ pabaigtas. Žaidime atsiranda daugybė naujovių. Girtas zuikis turės pereiti vandens pripildytas duobes, reikės dėlioti plaukiojančius daiktus. Taip pat atsiranda dviejų rūšių minos, vienos sprogsta priėjus, kitos po kažkiek laiko. Bus tokių situacijų, kad net lygioje vietoje reikės statytis tiltą, kad perlipti minas per viršų arba lokys su zuikiu turės bėgti per sproginėjantį tiltą. Taip pat visa aplinka bus interaktyvesnė, žaidime bus jau pastatytų objektų, kurių žaidėjas negalės valdyti. Pvz. Lokys su zuikiu eis po apačia seno akmeninio tilto, o žaidėjas turės paremti jį, kad neužgriūtų ant galvos.

Planuojame kad „Drunk Rabbit“ bus lengviau žaisti už pirmtaką. Bus galima įsijungti statymo pagalbą, kur bus parodomas vienas iš lygio perėjimo variantų. Taigi, tie kas tingi galvoti, o tik norės pasidžiaugti juokinga istorija, galės detales dėlioti pagal pavyzdį.

Galbūt jau turite planų kurti ir daugiau „girtų“ žaidimų?

Ne, kol kas planų neturime tęsti šią seriją. Šiek tiek ir patiems įgriso. Reikia kažko naujo… Nors Velykoms planuojam išleisti draugišką variantą su velykiniu zuikučiu. Grafika bus kaip „zefyriniam pasaulyje“, o zuikutis neš kiaušinius vaikams. Lygiai bus lengvi, vaikiški. Tikimės, kad bent šis žaidimas gaus reitingą 4+.

Šiuo metu „Drunk Bear“ pasiekiamas tik iPhone turėtojams. Galbūt turite planų žengti ir į kitas mobilias platformas?

Taip, mes planuojam visus savo žaidimus išleisti Android platformoje. Dabar kaip tik tai ir darome ir turime neblogus rezultatus. Vienas žaidimas jau pilnai žaidžiamas. Taip pat nenumojam ranka į Nokia telefonus su Symbian ar Samsung Bada.

Manome, kad iPhone žaidimų rinka yra labai smarkiai perpildyta ir žaidėjo ten niekuom nenustebinsi, žaidimas turi būti arba labai geras ir daug pinigų sukišta į reklamą, arba jis per savaitę bus užmirštas.

Dauguma Games.lt vartotojų kol kas yra ištikimi PC platformos fanai. Ar bus vilčių kada nors sulaukti „Drunk Bear“/„Drunk Rabbit“ žaidimų šioje platformoje?

Manau yra vilčių sulaukti šių žaidimų PC platformoje. Pas mus žaidimų kodas nuo pradžių rašomas taip, kad galėtume juos išleisti daugelyje platformų. Tik šiuo metu nežinome kaip mes juos pateiksime.