„Guerilla Games“ vadovas Herman Hulst duodamas interviu „1up“ pažymėjo, kad „Killzone 2“ išnaudotų tik pusę patobulinto „Killzone 3“ variklio galios.
„Užbaigę „Killzone 2“ mes radome dar daugiau galios, – kalbėjo Hulst. – Duosiu jums pavyzdį iš grafinės pusės: mes perkėlėme „Killzone 2“ lygį į „Killzone 3″ varikliuką ir jis apkrovė 50 proc. viso pajėgumo. Štai kiek galios mes sugebėjome rasti.“
„Guerilla Games“ vadovas taip pat patvirtino, kad „Killzone 3“ palaikys kooperacinį dviejų žaidėjų režimą ekraną dalinant pusiau. Pasak Herman Hulst, būtent papildoma galia leido tai pasiekti.
„Killzone 3“ pasirodys kitų metų vasario pabaigoje „PlayStation 3“ konsolei.
Originali antraštė buvo „Killzone 3″ naudos perpus galingesnį varikliuką“, kurioje buvo netinkamai panaudotas žodis „perpus“, galėjęs suklaidinti skaitytojus. Atsiprašau už padarytą klaidą.
25 Komentarai
gedunex
galetu istorija kukokia gera sukurt.nusimato neprastas zaidimas.
cAlllipo
Gameplay atrodo puikiai. Iš pirmo žvilgsnio buvo lengva nuspręsti, jog KZ3 smarkiai patobulėjo nuo KZ2 išleidimo. Ypač patiko artimos kovos judesiai. Vienoj vietoj su rankom smegeninę ištaškė.
asahura
Akivaizdu, jog kūrėjai nesėdi vietoje ir manau, jog sukurs dar vieną hitą.
mixeris
„Killzone 3“ naudos per pus galingesnį varikliuką
„Killzone 2“ išnaudotų tik pusę patobulinto „Killzone 3“ variklio galios.
du vienas kitam priestaraujantys teiginiai 🙂
aiwaris
gaila kad neiseis ant xbo360 ar pc 🙁
cAlllipo
Ką tu čia nusišneki? Killzone 3 naudos 50% galingesnį varikliuką nei turėjo Killzone 2, tad Killzone 2 išnaudotų tik pusę šio žaidimo varikliuko. Ar čia aš kažką ne taip supratau?
piktasijus
Blogai supratai. Tarkim KZ2 naudoja 100 procentu varikliuko. Jei KZ3 naudoja 50 galingesni varikliuka, tai jis naudoja 150 procentu.
Kitas sakinys teigia, kad KZ2 isnaudoja tik 50 procentu KZ3 varikliuko. Taigi, 150/2=75. Tai gaunas kad nebe 100 o 75 procentus varikliuko isnaudoja.
Mixeris teisus, sitie sakiniai priestarauja vienas kitam. 😉
Living
Svarbu, kad padarytu gera taikymasi su ginklu. Kz2 buvo viskas super ,tik tas girtas taikymasis zude ji…
chuliganas
tu palosk brother in arms ( senas dalis ) ant autentisko sunkumo, ten tai isvis sunku taikytis.
Darkmanas
Įdomu, kaip jie tą „galią“ atrado? Sumažindami vidinę renderinimo gebą iki 800×480 ir iš to išeinantį išsiliejimą vadindami „Ultra-Cinematic 8x Anti-Aliasing“ :DDDDD.
Paladinaz
Ka padarysi kad ryškiausia šaudyklė kurią visi žino yra COD, ir su ja lygina dauguma kitų.
Man irgi KZ2 silpniausias aspektas pasirodė tai istorija, o multiplayer tai kad buvo labai nedaug rėžimų.
mixeris
😀 bet tai kaip man patinka tie minusai, eikit sau. Turbut rekorda surinksiu. Juokingiausia kai zmogaus normalu paaiskinima uzminusavot.
Meshqis
Joks ten ne girtas taikymasis. Kekvienoj šaudyklėj reikia išmokti šaudyti. O kai pramoksti- visus taškai į skutus.
O ir valdymas buvo pripratimo reikalas. KZ2 žaidimas buvo tikrai neprastas. Ir Online patiko. Vienas iš nedaugelio, kurį pažaisčiau vėl ir vėl.
PATR10T
Ir ant legviasio lygio ten taiklumas gan „autentiskas“.
Agnyz
Matau, čia reikės ir man kažką pakomentuoti. „Killzone 3“ naudos perpus galingesnį varikliuką, t.y. turintį du kartus daugiau galios nei Killzone 2.
„Killzone 2“ išnaudoja tik pusę (t.y. 50 % ) Killzone 3 varikliuko galios. „Killzone 3“ varikliukas teoriškai galėtų atkurti du Killzone 2 žaidimus, kadangi atkuriant vieną dar lieka 50% nepanaudotų resursų. Tai reiškia, kad jis, Killzone 3 varikliukas, yra dvigubai arba naudojant kitą žodį tinkantį šiam kontekstui – perpus galingesnis nei Killzone 2.
Nors, antra vertus, galėjo gautis šioks toks kalambūras, dėl kurio du piliečiai neteisingai suvokė mintį. Dabar gal aiškiau bus, ką norėjau pasakyti.;)
mixeris
Zodis „perpus“ jokia kalba nereiskia „du kartus“.
Na, bet vis tiek koks skirtumas, pastebejau cia niekam nerupi kas ka raso. Nieko pikto autoriui, mane tik stebina visokie callipo, kurie dar bando skaiciuot, bet vis tiek nesusivokia.
WiLLiUx
Deja, perpus galingesnis reiškia 50% arba 1,5 karto galingesnis.
Edit: čia skirta Agnyz. mixeris yra visiškai teisus
SuperNova
Man nesvarbu jai teigia, kad kz2 naudojo 50%.. Taigi grafika buvo gera o ant Kz3 turietu ledine buti.
Paladinaz
Nereikia suprasti kad grafika bus 50 procentų ar 100 procentų geresnė. Reikia suprasti kad kūrėjai turi daugiau galios įdėti daugiau funkcijų kaip pvz. mašinos multiplayeryje, sniego efektai, split-screen, 3D ir tikiuosi stabilus 30 FPS kuris nenukris kai bus susišaudymas per duris.
Kosminis_barsukas
kai rankos kreivos, tai tik pats kaltas