Neseniai teko imti intervių iš bene vienintelių Lietuvos iPod/iPhone/iPad žaidimų ir programų kūrėjų kompanijos „UD7 Studios“. UD7 davę ne tik šiltą interviu bet ir apdovanojo visus savo kūrybą. Na o šia progą kodėl nepadarius šiokias tokias trumpas apžvalgėles? Skaitykite toliau!
Roll the Mole
„Roll the Mole“ tai paprastas žaidimukas kuriame reikės rident kurmį, per įvairiausius lygius ir kliūtis, kad jis sėkmingai pasiektu savo namus… Nors idėja minimali, žaidimo lygiai yra padaryti su mintimi. Dažniausiai teks „iš akies“ brėžti linijas kuriuos keisis kurmiui atsitrenkus į kokią nors kliūtį ar siena. Nors tai paprastas žaidimas galiu pabrėžti keletą minusų kurie trukdė žaisti. Vienas iš tų minusų tai lygių dizainas. Kai pereisite lygį visada žinosite kaip jį įveikt, „tačiau tai nieko“ sakote jūs – štai antroji problema… Kai susimausite 3 kartus(kurmis sustos arba įkris į kitus urvus) žaidimas baigsis. Žaidimas išsisaugo tik kas kelis žaidimo lygius. Tačiau kai bandote įveikt sunkesnį lygį ir jums nesiseka, o tuo tarpu kai iki jo reikia nusigaut papildomai +1-4 lygius tai išties gali pradėt nervinti.
Žaidimo stilius nėra ypatingas, tačiau ir ne prastas, fizika subalansuota žaidimui, na o sunkesni lygiai kur atsiranda įvairesnių galimybių suteikia prasmę besėdint eilėje pas daktare, viso labo tai dolerio nekainuojantis žaidimas, taigi piniginių šis žaidimas neplėš.
[/img]
BallWhril
Vau. „BallWhril“ vienas iš man labiausiai patikusių „UD7 Studios“ žaidimų. Greičiausiai dėl to, kad tai puiki „Bejeweled“ alternatyva reikalaujanti daugiau smegenų. Čia teks surinkti 4 tos pačios rūšies burbuliukus sukant kvadrato forma, kad juos galėtum sunaikint ir taip renkant taškus progresuot per kitus žaidimo sudėtingumo lygius. „BallWhril“ ne tik smagiai žaisis, tačiau ir siūlys naujus iššūkius kaip naujos burbuliukų rūšys ir burbuliukus, kurie sprogs, jeigu nespėsite jų sunaikint per tam tikrą judesių skaičių.
Nusibodus žaisti „normal“ režime, Galima išbandyti „Locks“ ir „Skulls“. „Locks“ režime teks stengtis naudoti kuo mažiau kvadratų posūkių, kadangi po kiekvieno posūkio gausite „spyną“, kuri neleis sukinėt kito kvadrato jeigu „spyna“ kliudys juos. Na, o „Skulls“ režimas po kiekvieno posūkio burbuliukui duos posūkių kiekį. Jeigu nespėsite sunaikint jų – „Game Over“. Gaila tik dėl to, kad žaidimas nepalaiko pasaulinių statusų, taigi didelio paskatinimo žaisti žaidimą dėl rank‘o nebus.
[/img]
Defender
„Defender“ kategoriškai įvardinti būtų sunku. Tai veiksmo, tower defence(nors šio žaidimo tipo elemento net nėra), netgi guitar hero elementų turintis žaidimas. Bet kaip gali šie žaidimų elementai eiti kartu? Na, bandykim paaiškinti… Žaidime teks valdyt 4 raketas ir ginti tvorą nuo priešų(šioks toks Tower Defence elementas), kiekviena raketa turės spalva ir leis raketas tik pasirodžius tos spalvos priešui ekrane(Guitar Hero elementas). Na, o visa tai pagardinta veiksmu, atrakinamais ginklais ir kitais patobulinimais. Nors žaidimas lėtai įsibėgi, ir pirmieji žaidimo lygiai yra vaikų žaidimas, progresuojant žaidimo įdomumas kyla su kiekvienu lygiu. Pasirodo vis daugiau priešų, atrakinami vis nauji ginklai ir ginklų greitis, o pirštai pradeda svilti paskutiniais žaidimo lygiais… Žaidimas turi ir tarptautinius rank’us. Nors Defender žaidėjų santykinai nedaug ir aukštas pozicijas užimti nesunku(1 kart perėjus žaidimą buvau 12 vietoje planetoje), tačiau „Survival“ modas leis jums siekti aukštumų, tol, kol pralaimėsite žaidimą.
[/img]
iLabyrinth
„iLabyrinth“ – tai loginis žaidimas kuriame teks valdyt nuotykių ieškotoją ir jam „tiesti“ kelią iki labirinto pabaigos. Nors iLabyrinth ir nepasižymi išskirtiniu stiliumi, žaidimo gameplay’us yra tyras galvosūkių/maze žaidimas kurį tokių žanrų fanai pamils iš karto…
[/img]
Apibendrinant
Apibendrinant visus „UD7 Studios“ žaidimus galima sakyt, jog jų arsenale yra visko viskam. Visi veiksmo, loginių, maze, ir casual žaidimų fanai bus patenkinti siūlomais žaidimais, na o ateitį laukiame dar daugiau žaidimų iš „UD7 Studios“ kurie sugebėtų dar praskaidrint ūmią Lietuvos žaidimų rinką.
10 Komentarai
Millenium
Visi žaidimai atrodo blankiai ir matosi, kad įdėta mažokai darbo. Dar viena lietuviška kompanija verta paminėjimo: .
Rokimusas
Millenium, ačiū už pastabą, jei gausime galimybė susisieksime su jais, na o jeigu duos ir žaidimukus apžvalgoms tuojaus pasirodys ir ir pačiam games.lt 🙂
Vipez
Tik pazejus matosi kad lietuviskas game. Manau jai nepagailetu daugiau darbo ir kanors pakurtu geresnio, jie galetu prasimusti ir pradet geresnius zaidimus kurti 🙂 Ir gal tada butu normali lietuviska kompanija kuri kurtu unreal gamus 😛
Demon_Sight
tikrai galima pakurt kažka normalesnio, paprastuty 2D zaidima nera kas sukurt
Kosminis_barsukas
Kad tokių nemokamų žaidimų tūkstančiai internete. Vieni nuo kitų nukopijuoti. Geriau ką nors įdomaus sukurtų.
NorD
Nesutinku Skraja… Šitie žaidimai kaip „studijiniai“ atrodo juokingi.
Turiu pažįstamą, kuris laisvalaikiu pradėjo kurti žaidimus. Po 5 mėnesių mokymosi po darbo jis sukūrė ir pardavė šitą žaidimą:
Kas sakys, kad čia PC žaidimas ar naršyklinis… Rombo kurtas su Rayfaster varikliuku ir šitą žaidimą galima būtų lengvai nuportinti į iPhone (pvz.).
Dar po 4 mėnesių, jis susikūrė naują varikliuką (Rayfaster2) ir buvo bepradėjęs kurti ant iPhone žaidimą, kažką apie kosmosą ir ateivius, grafika buvo panaši į Quake 2. Gaila negaliu parodyti pačio varikliuko, nes puslapio nebėra. Žaidimo jis nedabaigė.
Bet faktas, kad per 10 mėnesių žmogus VIENAS visiškai savo laisvalaikiu sugebėjo sukurti bent jau MAN tikrai kažką įdomaus. Čia, eilinis š. Negerbiu aš tokių ale „kūrėjų“.
Skraja
O kokie visi protingi susirinko cia.
Kad sukurt „normalu“ (tipo ne 2D) zaidima reikia ne triju ir ne penkiu zmoniu. Reikia dideles komandos, reikia padorios irangos, ir reikia, kad tuos projektus kas nors remtu. Cia Lietuvoj remeju tokiem dalykam nelabai tikriausiai rasi, kadangi nera lietuviai tokie dideli geimeriai ir kompiuteriniais zaidimais nelabai domisi, ir net vargu ar isvis kas nors „is rimtesniu“ yra girdeje apie UD7.
Kitas dalykas, kad sukurti rimta zaidima, i kuri „butu ideta daug darbo“, reikia tureti patirties. Patirtis gaunama kuriant tokius, is paziuros paprastus, zaidimus. Veliau jei studijai seksis, pajams jie daugiau zmoniu, issiples, kas nors juos pastebes, pasakys: „E, ziurek, UD7 visai neblogai pavaro“, juos parems, ir galbut ateityje sulauksim ko nors panasaus Starcraft arba Oblivion, arba Mass Effect- na, gal per aukstai soku, bet kas ten zino, gal taip ir bus 🙂
Mek
@NorD: viskas priklauso nuo laiko kiek papildomai turi. Nei viena iš taip vadinamųjų tokių žaidimų studijų Lietuvoje nekuria žaidimų pilna dieną. Paprastai jų darbuotojai turi kitus darbus, kuriuose kartas nuo karto tenka pasėdėti viršvalandžius, todėl lieka tik savaitgaliai ir kelios valandos vakarais. Žinoma, jei neturi antros pusės, šeimos, draugų su kuriais gali praleisti laisvalaikį kitaip tai išviso to kas lieka neatkrenta laiko, bet dauguma žmonių turi… Tavo pažįstamu atveju tikrai manau, kad jis daug daugiau laiko turėjo, kad kažką tokio sukurtų nei UD7 atstovas.
Vipez
Joa skraja pritariu kad nera lb lengva kurti gamus kai ner didelios komandos bet tikrai galima kanors geresnio sukurt nei cia va numesta. Pasiziurek i nord numesta vienas zmogus toki padare ir jau geriau ta losciau nei situs du kur numesti games.lt 🙂 Ir nord pritariu gali buti zmoniu ju komandoi kurie turi kita darba ar seima ir negali daug laiko skirti. Nu as be zodziu nes cia nepasigincisi. Nes mes nezinom kaip jie ten givena ir t.t. 🙂 Tikekimes gal kada prasimus chebra kokia ir iskils auksciau nei tokius arkadinius game kurti.
VButkus
runtimeerror palyginus su siais zaidimas yra tikrai geresnis :-]