Įsivaizduokite stačiai išdėliotas Domino žaidimo figūrėles. Pajudinus vieną, kitos krenta paeiliui. Taip sraigtasparnių paplitimas žaidime „Call of Duty: Black Ops“ užkabino opią temą – kur visi žaidimai konsolėms, skirti sraigtasparnių simuliatoriams?
Žinoma, paskraidyti galima ir pačiame „Black Ops“, bet juk to nepakanka. Laimė, „Activision“ išleidžia naują žaidimą sraigtasparnių mylėtojams – „Apache: Air Assault“, garantuodami, kad tai bus geriausias kovinis simuliatorius su sraigtasparniais šios kartos konsolėse.
Ir jei domina kelios atskleistos smulkmenos. Žaidime bus šešiolika misijų, kurios nugabens mus nuo Afrikos pakrantės iki Vidurio Rytų ir Vidurio Amerikos, pavaizduotų realistiškai, naudojant palydovų vaizdą. Žaidėjas galės skristi su skirtingų variacijų sraigtasparniais, su savo ginklais ir kitais privalumais.
Be to, žaidimas turės kelis režimus! Vieni galės mėgautis Arcade režimu, kiti – realistišku režimu, kuris leis įsijausti ir į tikrą sraigtasparnio valdymą. Žaidimas turės multiplayer režimą ir netgi bus galima dviem žaidėjams susidaryti komandą tame pačiame sraigtasparnyje.
Belieka sulaukti geriausio sraigtasparnių simuliatoriaus, o laukti yra ko – juk tiek pažadų!
11 Komentarai
samanas
Tipo… sraigtasparniu simuliatorius, bet bus lektuvai? :-]
O jei ir suklydai berasydama, tai nejaugi bus skirtingi sraigtasparniai? Gi geimo pavadinimas Apache… O tai yra sraigtasparnis (Apache AH-64, bei galimos jo modifiakcijos kaip Longbow), bet sraigtasparnio modelis tas pats… 🙂
Na ziurim kas gausis, nes sukurti gera sraigtasparnio simuliatoriu yra labai sunki uzduotis. Kas zaide DCS Black Shark manau mane supras, koks turi but sraigtasparnio simuliatorius… 🙂
Nowitzki
Jei neklystu pirma naujiena? 🙂 Nieko baisaus, pasitaiko smulkių klaidelių.
Artojas
Šiaip tai supainiotas tik vienas žodis, kurį tuoj pataisysiu, o skirtingų variantų sraigtasparniai būtų visiškai tiksliai parašyta, nes skirtingų variacijų sriagtasparniai žaidime ir bus. + gal tau priminti žaidimų pavadinimų kaip IL2 Sturmovik ar Harrier Assault ir kokiais lėktuvais ten skraidoma :)?
ZZ1
nu ir tikrai- pats laikas. tukstanti metu toj sriti nieko nebuvo. jau buvau uzmirses, kad laukiu konors naujo..
Sarka
Deja tu klysti jau pusantru metu yra zaidimas, kuris turi viska, tiek kareivius, tiek lektuvus, tiek sraigtasparnius ir tikrai yra labai tikroviskas. As kalbu apie ARMA 2 ir jos papildymus, sitam zaidime yra net sukurtas atskira kompanija Apache AH-64:)
Artojas
ARMA 2 Sux and must die.
Sraigtasparnių srityje, konsolėse nebuvo nieko gero nuo Desert Strike laikų. Aš mažiausiai tiek laiko ir laukiu kažko naujo 🙂
ZZ1
nibiski as neklystu
long live Desert Strike (bet laukiu ne tokio. noriu is cockpito). buvo pc. zaidimas kuri pliekdavau iki nukritimo ~94m. neatsimenu pavadinimo- vektorine pseudo 3d grafika, be teksturu, uzpildyta tik solid spalvom..
W4lkM3n
„…geriausias kovinis stimuliatorius su sraigtasparniais…“
„…Belieka sulaukti geriausio sraigtasparnių stimuliatoriaus…“
Autoriau, gal reiktu skirti simuliatoriu nuo stimuliatoriaus, nes tai visiškai skirtingi žodžiai.(!)
O dėl žaidimo, tai įdomu koks valdymas bus, šiaip nusimato tikrai neblogas žaidimas 🙂
Awgis-
Simuliatorius ant konsolių. Lol. Nuo kada fly ‘n shoot žaidimas gali būti simuliatorius. Simuliatorius ne tik tikroviškas valdymas, tai yra tiksli realybės simuliacija. Realybėje tikrai neužtenka žinoti kaip paspausti mygtuką jog panaudoti ginklus ir kaip valdyti vairalazdę… Kaip ant konsolių galima pilnai valdyti sraigtasparnį, o ne tik jo valdymą ar ginklus. Kur jūs matėt bent vieną simuliatorių ant konsolių? Kodėl MS Flight Simulator nėra sukurtas ant konsolių, kodėl X-plane nėra sukurtas ant konsolių ir kodėl tokie žaidimai kaip HAWX yra sukurti ant konsolių? Konsolės turi tik skraidymo arkadas, jokių simuliatorių ir tai yra kvaila activision atžvilgiu. Tai tikrai nebus geriausias simuliatorius, tai bus popsas. Juokdariai. Kas nusimano tas supras
vaidog
O neraso Release Date?
Rivon
Apie paryškintus žodžius: didesnio nusvaigimo nesu ir regėjęs. Metas prasiblaivyt.
Sutinku su Awgiu. Šis simuliatorius yra ne kas kitas kaip „tikroviškas žaidimas“ TIK Activision darbuotojų makaulėse. Kompanija, beveik (gal ir niekada) neišleidusi jokio simuliatoriaus, neturi jokio šios sąvokos suvokimo. Visų pirma, Acti turi keisti savo pažiūras į žaidimų industriją, nebeleisti to pačio šūdo su kitokia plėvele kiekvienais metais, pateikti ką nors autentiškesnio, ką gerai įvertintų hardcore’ai. Jei dabar įsišaknijęs makalas tęsis dar kokius 2 metus, Acti laukia liūdni laikai, nebent „pridusę“ amerikonai neįgaus proto.