Norėjęs likti nežinomu „Microsoft“ atstovas duodamas interviu žaidimų portalui „Joystiq“ patvirtino, kad „Kinect“ gali puikiai veikit žaidėjui sėdint, „tiesiog žaidimas turi būti kurtas turint galvoje, kad žaidėjas sėdės“. „Microsoft“ atstovas pridūrė, kad „Kinect“ yra apskritai kurtas siekiant žaidėjus pakelti nuo sofų ir pajudėti, ko jie įprastai nedaro sėdėdami ir rankoje laikydami pultelį.

Turbūt visi esate girdėję, kad vienas didžiausių „Kinect“ trūkumų buvo visą amžinybę (žaidimo pasaulio laiko matais) trunkantį atsako laiką. Pasirodo tai galėjo būti dėl to, kad „E3“ parodoje buvęs modelis tebuvo prototipas. Keista girdėti tokius pranešimus žinant, kad „Kinect“ prekyboje atsidurs palyginti jau labai greitai.

Tas pats vyrukas iš „Microsoft“ patvirtino, kad „Kinect“ vienu metu galės atpažinti iki dviejų žaidėjų.

Priminsiu, kad dar vykstant „E3“ parodai pradėjo sklisti įvairūs pranešimai apie problemas su kuriomis susiduria žurnalistai bandydami „Kinect“. Visais tais gandais sugebėjo pasinaudoti visi mažesnieji žaidimų portalai, kurie puikiai spekuliavo menamais ir tikrais „Microsoft Kinect“ ir „Sony Move“ trūkumais, taip siekdami pritraukti daugiau „paspaudimų“ naujienose.

Apibendrinant, tokie „Microsoft“ pareiškimai yra labai logiški – kažkaip reikia nuvalyti išpurvintą savo reputaciją. Tikėkimės, kad „Microsoft“ išspręs visas „Kinect“ problemas iki jam pasirodant jau šį rudenį.