Dar visai neseniai „Unreal Engine 3.0“ žengė į „Steam“ sistemą. Dabar tuo pačiu keliu pasuko ir nemokamas žaidimų kūrimo įrankis „Unreal Development Kit“.
Prieš kurį laiką „Unreal Engine 3.0“ buvo pristatytas žaidėjų bendruomenei kaip nemokamas žaidimų kūrimo įrankis. Šis variklis toliau plečiasi, nes „UDK“ kūrimo įrankiai nuo šiol turi kelias naujas galimybes – „Scaleform“ ir „Steamworks“ palaikymą.
Galingiausio ir populiariausio variklio „Unreal Engine 3.0“ kūrėja „Epic“ pabrežė, kad didžiausia ir populiariausia PC žaidimų platforma pasaulyje „Steam“ žaidėjams atvers naujas galimybes kurti žaidimus ir galbūt net juos platinti. „Steam“ užtikrina draugų sistemas, paprastą match‘ų rengimą ir daugybę kitų naudingų funkcijų, kurios buvo „Team Fortress 2“ bei „Left 4 Dead“ žaidimuose.
Kita nauja šio įrankio naujovė, tai „Scaleform“. Ši sistema padės sutvarkyti kuriamo žaidimo klaidas, sukurti daug geresnę optimizaciją, palengvinti jo veikimą, pridės naujų galimybių kaip tobulesnis apšvietimas.
Naują „Unreal Development Kit“ versiją kartu su „Steamworks“ bei „Scaleform“ atnaujinimais galite atsisiųsti čia.
12 Komentarai
Getro
Labai gera naujiena, nes siuo momentu pats krapstausi bei mokausi dirbti UDK.
(d) fix’d.
R3p1cn
(u) Mokaisi dirbti su UDK, ar sudirbti UDK? :-/
(d) Negi aš piktai? Šiaip, juokais prikibau. 🙂
MasTer_of_DeaTh
Iš klaidų gi mokomęs… |)
ltmtdz
Noreciau paklausti, ar sukurti vidutinio gerumo zaidima su UDK butu tokiem paprastiem zmonem kaip mes sunku?
R3p1cn
Ne. Nereikia išmanyti nei 3D nei programavimo. 3D modelių jau būna nemažai prie pačio UDK, todėl kažką padaryti išeis net nemokant pačiam modeliuoti.
GhostDK
Bet vistiek reikia tam ir pastangų bei laiko ir kantrybės, kad bent vidutinio lygio žaidima sukurtum.
zydrunas10
Na jo (u) Bet dar reikia sugalvot istorija zaidimo nuo ko prasideda.
tx_acid
Oi klysti žmogau, labai klysti. Su savo modeliais maksimuma ka galėtum padaryti tai tik žemėlapių architektura pakeisti (didžioji dalis žaidimų objektų padaryti iš atskirų modelių). Net ir menkiausiam modui sukurti, be programavimo ar scriptinimo nieko nepadarysi. O ka bekalbėti apie pačio žaidmimo kūrimą, pats esu ragavęs šitos duonos ir žinau, ką kalbu. No offence, bet būtų gerai, kad tokiomis sapalionėmis neklaidintum žmonių. (smart)
hexeris
Puiki naujiena 🙂
tx_acid
Patariu užaugti, nes kitus žmones vadindamas idiotais parodai savo išsilavinima, užjaučiu.
tx_acid
R3p1cn
Jo, paėmiau ir iš niekur nieko ištraukiau. Lyg pats nebūčiau bandęs. Na o pastangų, kantrybės ir laiko tai tikrai reikės, bet to reikia visur, mokinantis kažką naujo.
Aišku su tais modeliais kurie jau iškarto įeina į UDK didelio stebuklo nepadarysi ( aš taip ir nesakiau ).
+ Prašau JÛSØ skirti programavimą nuo skriptinimo. Rašiau jog nereikia programuot, o apie script’inimą nieko neužsiminiau 😉