Prieš kelias dienas Google išleido dar vieną „Android Native Development Kit“ (Android NDK) paketo versiją – R3. Nieko čia ypatingo nebūtų, jei ne faktas, kad dabar Android įrenginių 3D grafikos kokybė galės lenkti jau tą, kurią galime pamatyti „Nintendo DS“ bei „Playstation Portatable“ nešiojamuose žaidimų kompiuteriuose. Kūrėjai galės savo žaidimuose naudotis „OpenGL ES 2.0“, kuri palaiko taip pat ir GLSL šešėlių kalbą.
Vienavertus šios naujovės labai sveikintinos, kitavertus svarbiausias Android konkurentas -„iPhone OS“ – jau kurį laiką palaiko šias galimybes (nuo „iPhone 3GS“ laikų).
3 Komentarai
prikolist
Kol Microsoft delsia , Google isitvyrtina po biski 🙂
Azexas
Išmok rašyt…(u)
O naujiena tikrai gera, google tikrai juda į priekį
EDman
So what? Kokia prasme ryskinti ta gelezi?
Nokia dar 2007 metais i n82 modeli sukiso dviguba procesoriu (330 mhz) kartu su 3d grafiniu akseleratoriumi palaikanciu OpenGL ES 1.1. Tai buvo vienas galingiausiu smartphone’u rinkoje laisvai pavezantis quake 3. Bet kas is to? Atrodo yra puiki terpe galingiems zaidimams kurti… Bet is tikruju realybe buvo zymiai skaudesne, niekas tu zaidimu paprasciausiai nekure, kadangi nokia telefonu modeliu buvo labai daug.
Lygiai tas pats galioja ir android, kol nera rimtu gyvu pavyzdziu – girtis gelezimi yra ganetinai kvaila, isimtiniai atvejai nesiskaito. Nors tiesa sakant, vargiai cia kas pasiseks, nes android telefonu modeliu irgi yra labai daug ir jie visi skirtingi. Todel kuriant zaidimus, teks lygiuotis su silpnesniais modeliais.
Apple padare gudresni zingsi – isleido tik viena pagrindini modeli (tolimesni 3g, 3gs mazai kuo skiriasi), todel kurejams jokio galvos skausmo nera del suderinamumo. Taip pat zinoma prisideda nesveikas to modelio populiarumas. Negaliu patiket, kad iki siol visi tokie trumparegiai…