Pasak internetinų tyrimų ir analizės bendrovės „Comscore“ vakar praneštų kovo mėnesio tyrimų rezultatų – Google pirmauja online video rinkoje turėdama 1,2 milijardo video medžiagios transliacijų (patalpintų video bylų) ir 57,4 milijono unikalių vartotojų besinaudojančių kompainjos teikiamomis online video paslaugomis.

„Comscore“ tyrimų bendrovės teigimu, YouTube įsigyjimas Google kompanijai rinkos pyrago gabalą padidino iki 16,7% pridėdamas 53.5 milijono unikalių vartotojų ir 1.1 milijardo video bylų transliacijų.

Antrąją ir trečiąją vietą užima „Fox Interactive Media“ ir jos valdomas ir gerai žinomas Myspace.com portalas, kurie atititnkamai dalinasi 434 ir 421 milijonu video transliacijų. Ketivirtąją vietą užima Viacom bendrovė (260 mln. transliacijų), penktąją – „Time Warner“ media kompanija (222 mln. transliacijų), na o paskutiniojoje – šeštoje vietoje laikosi gigantas Microsoft turėdamas 151 mln. trancliacijų.

Pasak „Comscore“ bendrovės iš 71.4% JAV interneto vartotojų ikėldami savo video medžiagą į plačius interneto vandenis naudojasi internetiniais video transliavimo portalais. 3 iš 10 vartotojų renkasi YouTube.

Kaip matome Google monstro žingsnis įsigyti YouTube buvo tikrai sėkmingas. Juk daug naudingiau investuojant keliolika milijonų nusipirkti jau visiems gerai pažystamą vardą, negu investuojant milijardus bandyti sukurti savąjį ar ne?