Pastarosiomis dienomis kylančios „Epic Games“ įplaukos atsirado iš „Unreal Graphics Engine 3“ varikliuko licencijavimo kitiems žaidimų kūrėjams.

Sistemų gamintojai renkasi integruotas vaizdo plokštes dėl to, kad jos „numuša“ jau sukompektuotų kompiuterių kainas. Tai labai svarbu daugeliui vartotojų ir bizniui, kuris dažniausiai perka kompiuterius dideliais kiekiais.
Tačiau, kol „Intel“ yra didžiausias integruotų vaizdo plokščių gamintojas, jis rinkoje tikrai ne vienintelis. „ATI“ ir „nVidia“ taip pat siūlo didelį integruotų vaizdo plokščių pasirinkimą tiek nešiojamiesiems kompiuteriams, tiek ir pagrindinėms plokštėms.
Dauguma žaidimų, pavyzdžiui „Bethesda Softworks“ sukurtas „The Elder Scrolls IV: Oblivion“ tiesiog negali būti žaidžiamas efektyviai su integruotomis vaizdo kortomis.
Be to, Reinas kalbėjo apie žaidimų ateitį, kuri gali būti sugniuždyta žaidimų, pateikiamų epizodiniu turiniu. Taip pat jis perspėjo, kad žaidėjai gali gauti „frančizių nuovargį“, kadangi kai kurių žaidimų turiniai tampa tiesiog perdirbti. Vis dėl to, Reinas sakė, jog tiki savarankišk labai populiarūs žaidimai įveiks žaidimus, pateikiamus epizodiniu turiniu.