Nuotraukos, labai suprantamai įrodančios visiems matomą grafikos kokybės progresą. Taigi nors atrodo grafikos kokybės progresas žmogui sužaidžiančiam po kelis žaidimus per mėnesį beveik nepasijaučia, bet peržvelgiant grafikos kokybę nuo 1998 metų viskas labai aiškiai matosi, ką jau ir bekalbėti apie dos’inius žaidimus.
Geriausiai grafikos progresą atvaizduoja šios nuotraukos:
Palyginimas: Unreal 1(Unreal Engine 1)(1998metai)/ Unreal 2(Unreal Engine 2)(2003metai)/ Unreal Tournament 2007(Unreal Engine 3)(2006 metai)
Nuorodą į didelę foto
The Elder Scrool IV: Oblivion gamta ir tolimas peizažas(2006 metai)
Nuorodą į didelę foto
Hitman: Blood Money(šešėliai, tekstūros, bei visas background’as)
Nuorodą į didelę foto
Serious Sam 2(2005 metai) gamta:
Nuorodą į didelę foto
Nuorodą į didelę foto
Taip pat labai akivaizdus 3D Mark 2005 ir 3D Mark 2006 grafikos testavimo programų vaizdo galimybių palyginimas.
Nuorodą į didelę foto
Manau šios nuotraukos labai suprantamai parodo IT technologijų progresą.
8 Komentarai
atilas
Man tai tos foto visos gana geros kokybes, o kur cia lyginti 🙂
KašioraS
Joo… Nice
ozzWANTED
O tamsta gal nematote pavadinimų Nuorodą į didelę foto? Man rodos kad pasidinus foto labai gerai matosi grafikos skirtumai, ypač žūrint Unreal ir 3DMark foto.
rammazz™
nu jo kuo toliau tuo graziau bet galim kiekwienas pripaznint kad retaij kuris is musu gali sawo pc grozetis toke grafika 😉
ozzWANTED
Na bent aš tai galiu :D. Screenshotus pats dariau. Čia visur grafika buvo nustatyta ant max. nustatymų.
Siemens CXV75
Aš ir galiu grožetis grafika, nes mano vaizdo plokšte beveik nauja ir visada žaidžiu su max grafika ir viskas ok;) Aiškiai matosi grafikos gerejimas šiuose nuotraukose:)
Zmogelis
man nlb patiko „Hitman“ grafika ,pas mane ant MAx detaliu buten toji aplinka tikrai graziau atrodo…Siap as apie vandeni turiu galvoj…..
ScRaPPy_
Pažiūrėjus į Unreal Tournament 2007(Unreal Engine 3)(2006 metai) tai akys ant kaktos išlipo kaip pasikeitė 2006 vos ne kaip tikras