Kad ir ką galvotumėte apie „World of Warcraft“, nepaneigsite, kad jis labai pakeitė žaidimų pasaulį. Praeitą mėnesį Blizzard pranešė, kad šis MMORPG žaidimas jau perkopė 6 milijonų žaidėjų ribą.
Paskutinius įrodymus apie „WoW“ įtaką ryšio žaidimų sferai pateikia žaidimų industrijos tyrimų kompanija DFC Inteligence. Ši kompanija teigia, kad 2005-aisiais pajamos iš ryšio žaidimų abonentinių mokesčių siekė net 2 milijardus JAV dolerių. Net 50% šios sumos, buvo gauta iš Azijos šalių (be Japonijos), tokių kaip Pietų Korėja, Kinija ir Taivanis.
Azijoje nemažai žadėjų pritraukė Pietų Korėjos kompanija NCsoft, kuri per 2005-uosius iš ryšio žaidimų uždirbo per 300 milijonų JAV dolerių. Po NCsoft vardu slypi tokie MMORPG žaidimai kaip „City of Heroes“ ir „Guild Wars“.
Nepaisant didelio MMORPG žaidimo populiarumo Azijos šalyse, DFC teigia kad Šiaurės Amerika sparčiai vejasi. Spėjama, kad 2011-aisiais pajamos gaunamos iš ryšio žaidimų sieks apie 6.8 milijardo JAV dolerių per metus, iš kurių 3.06 milijardo bus gaunami iš JAV ir Kanados.
Ir nors ryšio žaidimai daugiausiai siejami su asmeniniais kompiuteriais DFC teigia, kad 2011-iais net 29% pelno gaunamo iš ryšio žaidimų bus siejami su konsolėmis.
[mc4wp_form id="398"]
6 Komentarai
Splitter
Po NCsoft vardu slypi tokie MMORPG žaidimai kaip „City of Heroes“ ir „Guild Wars“.
Bei visiems Lietuvos RPG megejam zinomas Lineage 2 🙂
Heroix
Joa. It’s the best. Bet perėjau prie WoW…. ech… geras tas L2 buvo….
GooD BoY
L2 kiek esu zaides man nelabai patiko, priesingai nei WoW…
cornolio007
Jei jau taip patinka tas l2, tai zaiskit nors globaluose,o ne skatinkit tu privatu …
boozZo
Savaime suprantama, kad auga, juk tai – liga. Iš kurios oi oi oi kaip sunku išsikrapštyti :).
Neoner
labai sunku is tos ligos issikrapshtyti. Pradejau EVE-online loshti, shakes taip isitraukiau, siaubas, reikia savo rankas su krauju nuo klavos pleshti