Spėju, dažnas žiūrėdamas kokį filmą pamąsto, kad galėtų sukurti geriau. Ką gi, gan greitai turėsite tokį šansą. Pyterio Mulinoks Lionhead Studios kuria žaidimą, kuris pasodins žaidėją kino studijos boso kėdėje ir leis valdyti visą filmų kūrimo mechanizmą. Vertinsite scenarijus, tvarkysite studijos finansus ir net realiu laiku vadovausite aktoriams.

Žaidimas paremtas tuo, kad viskas vyksta kino studijos teritorijoje. Statote dekoracijas, kurios bus reikalingos jūsų gaminamiems filmams ir jas sutvarkote. Konstrukcijos procesas kažkiek panašus į žaidimus Theme Park ar RollerCoaster Tycoon. Tačiau čia kuriate ne neaiškius bendrus dalykus, o konkrečią pramogų pramonę. Studijos teritorija žaidimui išties suteikia asmeniškumo.

Pastačius keletą dekoracijų, pirmasis tikras žingsnis pradedant kurti filmą — scenarijaus parinkimas. Turite apsispręsti tarp pagrindinių žanrų bei priimti keletą mažesnių sprendimų. Tada tempiate scenarijų į parinktą dekoracijų vietovę ir komanda pradės darbą. Aktorių parinkimas ir vaidmenų paskirstymas labai svarbus, tad norėsite pasirinkti tinkamus konkretiems vaidmenims aktorius. Ugdysite kino žvaigždes ir, aišku, teks taikstytis su jų įgeidžiais. Kaip ir priklauso „tamsiajai Holivudo pusei“, kai kurie aktoriai pradės gerti, vėluoti į filmavimus ar kitaip kenkti darbui. Blogiausia, kad nuo tokių pavienių žvaigždžių veiksmų priklausys likusi filmavimo komanda: nepasirodžius aktoriui, jie lauks ir nieko negalės veikti. Teks smarkiai pasukti galva, kaip viską suderinti, kad filmavimai vyktų sklandžiai.

Tikras The Movies veiksmas prasidės tada, kai teks realiu laiku režisuoti filmą. Štai jums scenelė: filmuojamas vesternas ir veiksmas vyksta salūne. Kumščiavimasis purvinoje gatvėje lauke ir romantiškas dialogas viduje. Neatrodo, kad turėtumėte smarkiai rūpintis nustatydami kameras ar tvarkydami kitas filmavimo detales, tačiau kai juosta sukasi, keletas slankiklių leidžia jums kontroliuoti aktorių darbą scenoje. Grįžkime prie lauke vykstančio kumščiavimosi — galime išbandyti, kaip veikia žiaurumo slankiklis. Numatyta, kad aktoriai turi apsikeisti gan rimtais smūgiais. Pastumkite matuoklį kairėn, ir veiksmas virs kvailu plekšnojimusi, o nustūmę iki pat dešinės pusės krašto, kovą paversite tikromis kaulus laužančiomis grumtynėmis. Panašiai veikia ir romantikos slankiklis minėtoje romantikos scenoje. Vienoje pusėje sukuriami tik geidulingi žvilgsniai, o kitoje — aistringos glamonės. Mulinoks vis tik neleis mestis į kraštutinumus, tad pornografinių filmų nekursime.

Be to, kad matysite įdomias aktorių animacijas, dvi priežastys privers jus tiesiogiai įsiraukti į filmavimo procesą. Pirmiausia, Mulinoks teigia, kad bus įmanoma eksportuoti šiuos filmus kaip duomenų failus, kartu su The Movies kopija ar kaip atskirus filmų failus. Žadama, kad mėgstantys kūrybiškumą žaidėjai galės pridėti papildomų garso efektų bei reguliuoti balsų įgarsinimą. Antra motyvacija dalyvauti filmavime — norėsite pritaikyti filmo toną prie žiūrovų skonių ir bendro produkto reklamos plano. Nors prireiks nemažai filmų, kad studija taptų pelninga ir plėstųsi, kiekvieną filmą turėsite sudėlioti iš įvairių scenų ir kurti unikalius darbus. Po premjeros susilauksite kritikų nuomonės, o ji, kaip galite įsivaizduoti, ne visada bus maloni.

The Movies esmė yra kurti pramoginę medžiagą, tačiau žaidime turi būti visi kūrybos blokai. Žaidimas prasidės 1920–aisiais metais nebyliojo nespalvoto kino metais, o garsiniai ir spalvoti filmai taps didžiuliu iššūkiu. Galutinė žaidimo versija turėtų leisti pražaisti iki pat moderniosios eros ir prisitaikyti prie kintančių skonių bei tyrinėti naujas technologijas, kurios privers žiūrovus žavėtis jūsų darbais. Tačiau absoliučiai visko padaryti negalėsime. Mulinoks pripažino, kad Lionhead nepajėgs pasiūlyti žaidėjams visų žanrų. Garantuotai minimi vesterno ir siaubo filmų kūrimo rinkiniai, o medžiagą kitokio tipo filmams kurti greičiausiai rasime žaidimo prieduose.

Mulinoks nekomentavo žaidimo išleidimo tvarkaraščio. Activision neseniai paskelbė, kad ji išleis The Movies žaidimą kitais metais.