
Apžvalga iš žurnalo PC Gamer 2010/09. Teksto autorius: rezidentas
Tikiu, kad ne aš vienas žaisdamas šaudykles labiausiai mėgstu naudotis snaiperio ginklais. Tačiau kažkodėl žaidimų, skirtų būtent šiam vaidmeniui, beveik nėra, o tie, kurie pasirodo, būna biudžetiniai ir atitinkamai prastos kokybės. Šiokia tokia išimtis nebent Sniper Elite, tačiau žaidimas buvo greitai užmirštas. Kita vertus, ankstesnis naujojo žaidimo kūrėjų City Interactive darbas Sniper: Art of Victory buvo visiškai prastas.
Būtent todėl buvo labai keista, kai paskelbė apie šio žaidimo tęsinį, ir Ghost Warrior laukiau atitinkamai nusiteikęs. Tačiau žaidimas gan teigiamai nustebino. Lenkų kūrėjai šįkart susitelkė ir įdėjo visas pastangas, kad žaidimas išeitų kuo didesnis ir pateisintų visaverčio žaidimo vardą (ir kainą). Kūrėjų laimei, bent jau finansinės sėkmės žaidimas susilaukė — Ghost Warrior pateko į geriausiai parduodamų žaidimų sąrašo viršų ir bent trumpai šis vardas sumirgėjo tarp didžiųjų vasaros hitų. Kūrėjai suskubo visiems padėkoti ir pasimėgauti 15 minučių šlove, tačiau svarbiausia mums ne tai, kiek jo kopijų buvo parduota, o tai, ar Ghost Warrior paprasčiausiai įdomu žaisti.

Nekvėpuojant
Trumpas atsakymas — taip. Bent jau pačioje pradžioje žaidimas įtraukia ir leidžia pasijusti tikru šaudymo meistru. Nuodugniai paruoštas apmokymas, paaiškinta, kaip gerai nusitaikyti. Nors Ghost Warrior tikrai negalima pavadinti simuliatoriumi (toks žaidimas nebūtų įdomus, nes tikruose snaiperių mokymuose, pavyzdžiui, reikia tūnoti vamzdyje ir parą laiko laukti taikinio), šaudymui čia skirtas atitinkamas dėmesys. Taikymuisi įtakos turi atstumas iki taikinio, herojaus kvėpavimas, pulsas ir šiek tiek vėjo kryptis. Parodoma, kiek kulka nusileis beskriedama ir į kurią vietą pataikys. Tad žaidžiant nuoširdžiai ir pasirinkus sudėtingesnį režimą veikti tikrai bus ką.
Arba galima visa tai pamiršti ir tiesiog spausti klavišą Shift, kurio funkcija įjungti sulėtinimo režimą, sustabdyti taikiklio judėjimą, o tada ramiai paleisti kulką priešui į galvą. Toliau belieka pasimėgauti taip pat sulėtinta jos skridimo ir pataikymo animacija. Šios scenelės kaip ir bendra žaidimo aplinka yra visai nebloga atnaujinto garsiojo kitos lenkų studijos Techland variklio Chrome reklama. Išgalvotos Pietų Amerikos salos džiunglės, žinoma, į Crysis lygiuotis negali, bet žaidimas visai nebjaurus.
Gaila, bet to negalima pasakyti apie lygių dizainą. Pirmosios užduotys ir priešų išdėstymas išties sudomina ir suteikia nemenką iššūkį. Beveik visada priešas Tave pamato pirmiau nei tu jį, nes tupėti šiltoje saugioje vietelėje pasiseka nedažnai, o tik iškišus nosį iš visų pusių pasipila šūviai. Vėliau šis įspūdis blėsta, situacijos kartojasi, teritorijos tampa siauresnės ir suteikia mažiau galimybių kovos įvairovei. O blogiausia, kad neretai atsitrenki į nematomas sienas ar negali užlipti ant kokios nedidelės atbrailos.
Į Ghost Warrior istoriją geriau išvis nesigilinti. Vėlgi, iš pradžių bandžiau ją sekti ir maždaug įsivaizduoti, kas ir kodėl čia vyksta, tačiau ilgainiui pradėjau painiotis tarp kodinių komandų pavadinimų, o kolegų karių nesėkmės bandant mane ištraukti iš priešo teritorijos ir vis paliekant užnugary tiesiog pabodo.

Bendra Sniper: Ghost Warrior rekomendacija, ko gero, akivaizdi net neskaitant apžvalgos. Jei žaisdamas šaudykles mėgsti kuo dažniau įsijungti optinį taikiklį ir galiausiai gavęs tokį ginklą juo stengiesi naudotis kuo ilgesnį žaidimo laiką, Ghost Warrior tikrai verta išmėginti — suteikiamas pojūtis ir keletas įdomių misijų atperka vėliau įsivyraujantį nuobodulį ir kovoms neįkvepiantį lygių dizainą. O kaip priemonė sudominti iki šiol šiais ginklais nesižavėjusius žaidėjus Sniper: Ghost Warrior tikrai netiks.
20 Komentarai
Belial
Yr klaidelių.
_eFFiGy_
Būtų šaunu jei PM parašytum ir aš galėčiau jas ištaisyti 🙂
Flask
Tai atrodo, kad panašus į Sniper Elite, tik kitame kontekste. Žaidimas savai publikai, tik ta publika nėra gausi.
_eFFiGy_
Tiesa. Jei apie zaidima rasytu vienas is tos auditorijos zmoniu, jis garantuoju, butu ivertintas maziausiai 9.
Patarejas
Snaiperiai šaudo ne iš kelių šimtų metrų, o iš kelių kilometrų. Žaidimas vidutinis, labai vidutinis. 7 balai yra net pernelyg didelis įvertinimas.
Frostas
Pirmiausia tai AI – jis super bukas. Tiesa. Patchai kiek pagerino sutuaciją, bet neišgelbėjo žaidimo. Misijose, kur reikia praslinkti nesukeliant aliarmo galima šaudyti ką tik nori, jei žinosi, kur stovi „skriptuoti“ kareiviai. Jau nekalbant apie tai, kad galima užlipus ant mašinos stogo šaudyti o šie nemato, net stovinčio visų ūgių. AI taip pat sugeba šaudyti ne prasčiau už snaiperius, net kai tu vos sugebi juos įžiūrėti arba pastebėti ten, kur neimanoma pamatyti. Gal dar paminėti, kai kuriose misijose, nesibaigiančius kareivius? O kareivių spawn tau už nugaros?
O ar žinojote, kad tavo pagalbininkai, kaip ir priešai su jais, įmituoja susišaudymą? Žinoma.Tai daro ir kiti žaidimai, bet kai matai dvi kvailių gaujas stovinčias, viena prieš kitą ir iš penkių metrų nesugebančių pataikyti vienas į kitą… Jau nekalbant apie tai, kad šaudyti iš automato tikras hemorojus – „plaukioja“. Vaizdas labai nekoks.
a4techas
Man jis nepatiko :-/
killeriuxxx
Zaidima sitas tai jau tikrai geras man tai labai patiko as visa ta zaidima perejau per 7h 30 min. mazdaug gerai neatsimenu parasa kai pereini zaidima kiek laika zaidei kiek nusovei priesu kiek HS isviso padarei turputy nukrypau nuo temos bet nieko ,o apie zaidima tai jis geras tikrai rekomenduoju kitiems kurie yra saudyniu veiksmo zaidimu fanai 😉
Doviuxs
Zaidimas tikrai yra vertas demesio. Perejau ir tirai nesigailiu praleisto laiko bezaidziant, aisku kaip ir kiekviename zaidime yra siokiu tokiu klaideliu, bet man jos malonumo nesugadino 🙂
sarassti
perejau ant medium lygio buvo pora sunkiu vietu seip nieko tik kad ne tas priesu dirbtinis intelektas jei is nugaros prieisi tai taves nemato gali but 0.5m uz prieso o is priekio visad pamato kad ir kokiose tankiose krumuose btum lb erzina :)(s)
Burundis
Man sitas zaidimas pasirode totalus meslas… Tave pamato priesai, atsiguli zolej, vistiek mato… Zodziu, klaidu ziauriai daug, 7 ivertinimas per didelis, as jam duociau 5,5/10
1nF1n1Ty
pritariu. Klaidu yra, bet vistiek man labai patiko zaidimas:-)
Tomis
o ka pats atsigules ant zoles taves niekas nepamatytu? zinok net sraigtasparnio nereiktu as tave jau pamatyciau uz 30 metru ar dar daugiau. o zaidimas isties geras. misijos idomios. primine biski i legendini zadima IGI-2 covert strike. ir dar. cia kas rekia kad zaidimas meslas, geriau tegul savo komentarus susikisa i gera vieta. nes tokie zmones yra per daug ispruse, per daug visko mate, per daug prisizaide ir per daug protingi dedasi. sukurk geresni uz si zaidima pats. ko nesukuri jei toks protingas?
Sawyer
Labai nuvylęs žaidimas. Tikėjausi ko nors tikrai kieto, bet gavosi bugovas mainstream’as.. Žaidžiant vis kyla mintis – „geriau jau žaisčiau Sniper Elite“. Negerai.
O dėl to matomumo tikrai negerai – kartais esi visai šalia priešo atviroj vietoj, ir jis nieko nemato, o kartais iš 100 metrų pamato tave gulintį tankiausiuose krūmuose, šešėlyje.
origami_killer
Klysti,dažniausiai snaiperiai ir šaudo iš ~1000m atstumo,nes šaudant iš kelių kilometrų atstumo tikrai labai sunku išlaikyt kulkos trajektoriją ir ne visi ginklai pritaikyti tokiam ilgam nuotoliui.Na pasaulio rekordas yra 2,475 m,bet čia rekordas.
O jei apie pati žaidimą,norėjau paklaust ar jame yra online rėžimas?
_eFFiGy_
(u) gerai pasakyta.
Jo, yra, ir tai stiprioji sio zaidimo puse. Cia nebus kaip per CS’a, kad isrushini ir visus issaudai, cia reikia camp’inti ir laukti tinkamos akimirkos nusauti priesui.
Sawyer
(u) Tik problema tame, kad dažnai Rembo stiliumi bėgti ir pleškint yra lengviau nei sėlint.
[lone_wolf].PCG
Mano manymu šis žaidimas nevertas, nei 6 balų.
Albert_Wesker
O tu nevertas nei šio žaidimo:)
Wad3
Jis tik issake savo nuomone nereikia cia jo taip uzsipult.(u)