Pyro studijai pavyko sukurti vieną sudėtingiausių žaidimų serijų. Tie, kurie sugebėjo įveikti sudėtingas slaptas žaidimo misijas, puikiai atsiliepė apie žaidimą. Commandos 3 keliauja dar toliau ir tiesiog bloškia savo pirmtakus lauk.

Pirmas žaidimo smūgis yra jo vaizdai. Commandos 3 fonai tiesiog stulbinantys ir pralenkia bet ką, iki šiol matytą RTS žaidime. Be didžiulių lauko aplinkų, žaidėjai galės patekti ir į pastatus, bunkerius ir net traukinio vagonus. Žaidimo variklis yra smarkiai perdirbtas, daugiau nei pusė jo — naujas, po Commandos 2 sukurtas darbas. Dabar kambarius bus galima pritraukti ir atitolinti, apsukti 360 laipsnių kampu. Visi veikėjai ir automobiliai sukurti 3D aplinkoje. Patobulinus variklį, dizaineriams atsirišo rankos ir dabar jie gali į lygį įdėti daug daugiau veikėjų. Pavyzdžiui, misijoje, vykstančioje pačioje Berlyno širdyje, tenka sėlinti ir saugotis beveik 300 karių. Be to, visi misijos pristatymai parodomi įspūdingoje animacijos scenoje.

Commandos 3 „geimplėjus“ patobulintas dviem būdais. Pirmiausia, praplėstas komandosų arsenalas ir jame dabar yra daugiau agresyvių ginklų. Būrys dabar turi daugiau galimybių puldamas dirbti kartu: ginti pastatus nuo didžiulių vokiečių būrių, o kitu atveju viską išsprogdinti. Kitas pagrindinis pokytis — žaidimo greitis. Ankstesniuose Commandos serijose nuolat tekdavo valandų valandas kruopščiai vykdyti misijas. Trečiajame žaidime labiau jausime nuolatinį judėjimą į priekį, nes žemėlapiai bus sudalinti į trumpesnius etapus. Be to, veiksmo ir įtampos pridės ir priešų bombardavimo antpuoliai. Bet kurią akimirką gali atskristi nacių bombonešis ir visiškai pakeisti dabartinį kraštovaizdį, taip sugriaudamas mūsų planus. Žaidėjams teks sugalvoti keletą atakos planų ir keisti strategiją pačios misijos metu.

Commandos 3 padalytas į 3 skirtingas kampanijas: Staliningradą, Centrinę Europą ir Normandiją. Kampanijos, kaip ir ankstesni žaidimai, turėtų būti ilgos ir „užvedančios“. Kiekvienoje šių kampanijų rasime naujus misijų tipus, tokius, kaip pasala ir šturmas. Kiekvienos kampanijos pabaigoje bus „lygio bosas“, kurį žaidėjai turės nugalėti, kad pasiektų pergalę. Nors kampanijas galima bus žaisti bet kokia tvarka, žaidėjai pastebės, kad vienoje kampanijoje yra užuominų apie kitą.

Be vieno žaidėjo režimo, žaidime bus ir keletas daugelio vartotojų režimo savybių. Suplanuoti keli režimai, kurie turėtų veikti kitaip, nei tradiciniai RTS mačai. Be abejo, bus varžybų ir bendradarbiavimo režimai, tačiau svarbiausia tai, kad kiekvienas žaidėjas galės valdyti tik vieną komandosą. Pyro mano, kad žaidėjai taip geriausiai sugebės veikti realiu laiku. Veikti ne visada teks vienam, žaidime bus ir paprastų karių, kuriuos bus galima naudoti kartu su komandosais.

Nauja stulbinanti išvaizda, naujas intensyvus ir kovingas „geiplėjus“, ilgametė tvirta reputacija. Rodos Commandos 3 turi viską, kad taptų puikiu hitu. Reikia tik sulaukti rudens ir įsitikinti patiems.