Gerai, kad atstovėjus eilę į UTIII ir šiek tiek jį pabandžius, galima tiesiai eiti prie kitų dviejų Midway pristatomų žaidimų, kur jau nėra jokių laiko apribojimų. Žmonių taip pat ne per daugiausia, tad palaukus keletą minučių gali prieiti pasibandyti žaidimą.

Aš bandžiau Stranglehold X360 versiją. Buvo ir PS3 ir PC versijos, tačiau tiesiog taip pavyko prieiti. Bet kiek žiūrėjau žaidimas atrodo kitur labai panašiai, gal PC nebent kiek blyškesnis, matyt nedideliais nustatymais veikė, kad neužlaužtų PC.

Spėjau pabandyti vieną Stranglehold demo versijos lygį. Inspektorius Tekila (kaip žinote, panaudota tikrojo jį „Hard Boiled“ filme vaidinusio aktoriaus Chow Yun-Fat išvaizda) atsiduria tokių namelių ir tiltukų ant jūros kranto raizgalynėje, kur įsikūrę narkotikų gamybos taškai. Tekilai ir reikia sunaikinti dešimt šių taškų.

Tik pradėjus žaisti iškart iš visų pusių pasipila kulkų lietus ir nenustoja, kol bent kiek „neprasivalai“ pro priešus. Pradžioje orientuotis išties sunku, nes namukai ir tiltukai išdėstyti trim aukštais, perėjimai persidengia ir susiraizgo, tad nesuprasi kas iš kurios pusės šaudo. Tiesiog eini, kur arčiausiai galima nueiti ir ištisai šaudai priešus. Įspūdis tikrai geras, ypač dėl to, kad daug kas aplinkose yra griaunama. Tad laksto ne tik kulkos bet ir visokiausios medžio ar skardos nuolaužos.

Kovodamas su priešais Tekila gali šaudyti paprastai, šokinėdamas, ar įsijungti sulėtinimą. Tuomet vaizdas nusidažo raudonai, sulėtėja, o inspektorius lėtai sklendžia ore į kurią nors pusę ir šaudo priešus. Smagu. Aišku, tuo mėgautis be galo neišeina, nes šio „Tequila time“ matuoklis išsikrauna ir turi atsistatyti. Kitas dalykas, ką rytų inspektorius moka – tai slydinėti ant įvairių paviršių: stalų, turėklų, bomų. Priartėjus prie paviršiaus, kurį galima panaudoti, jis įsižiebia geltona šviesa. Ant nurodyto paviršiaus ar objekto galima užšokti, ar jei tai yra virvė, užsikabinti ir nušliuožti ja pakeliui dar šaudant priešus. Turėklai ir paviršiai naudingi kovai, taip Tekila išsisukinėja nuo priešų ir greičiau juda. Tiesa, tas vyksta labai chaotiškai greitai ir iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad žaidimas daro pats ką nori, o tu tik paskui jį spaudinėji mygtukus.

Prasišaudžius pro pirmą krūvą priešų ir sunaikinus keletą tų narkotikų gamybos taškų jau pasidaro kiek ramiau ir galima bandyti susivokti, kas vyksta bei kaip naudoti kitas Tekilos savybes. Žaisdami apatiniame kairiame kampe matome pultelio krpčių klavišą atitinkančią ikoną (PC turėtų būti kažkas atitinkamo, nespėjau normaliai pamatyti), aplink kurią lanku eina stulpelis. Stulpelis pildosi nukaunant priešus, o su juo galima daryti keletą naudingų dalykų. Pirmiausia, tai Tekila taip gali atstatyti savo gyvybę. Toliau, maždaug ties ketvirtadaliu žiedo galima įjungti specialų taikymosi režimą, tuomet vaizdas pritraukiamas kaip snapierio, nesvarbu kokį ginklą beturėtum. Užsipildžius pusę stulpelio galima įjungti, nežinau kaip pavadint, specialų šaudymo režimą. Tuomet įsijungia trumpa animacija, kur Tekila sulėtintai užtaiso savo automatus ir tada vis taip pat sulėtintai galime taikytis ir iš vieno šūvio nukalti priešus. Paskutinės savybės, kurią galima įjungti ties trim ketvirtadaliais žiedo, nespėjau pabandyti, nes tiesiog niekaip nepavyko tiek užpildyt stulpelio – vis išnaudodavau sveikatai, nes kova baisiai intensyvi.

Šiaip taip išsiaiškinus su tom savybėm ir prasivalius teritoriją bei sunaikinus tuos narkotikų taškus, į visą šį kompleksą įsirėžia priešų laivas, ir tuomet reikia į jį patekti. Patekus mūsų laukia nedidelė scena (garsas buvo tylokas, tad nelabai supratau ką jie ten šnekėjo), kurios metu Tekilą iš visų pusių apsupa priešai. Tuomet įsijungia toks, sakykim, mini žaidimas, kuriame turime išvengti lėtai į mus skrendančių kulkų ir valdydami tik taikinį nukauti priešus. Šiaip taip pavyko jį įveikti, ir apsupę mane priešai buvo nukepti.

Tuomet atskirdo sraigtasparnis ir Tekila įsėdo prie jame įmontuoto automato. Pakilus sraigtasparniui ir skrendant pro kitus panašius priešų pilnus namelius, tenka juos šaudyti automatu. Nameliai ir visokios kuro statinės gražiai sprogsta ir griūna. Čia vėlgi, matosi tik kulkosvaidis ir taikinys. Taip pat galima įsijungti laiko sulėtinimą, mat vėliau priešai pradeda į jus šaudyti raketomis, kurias sulėtinus laiką lengviau numušti.

Kiek pasiskraidęs ir pasišaudęs su tom raketom žaidimą baigiau. Labai smagus ir intensyvus dalykas – tempas užsuktas tikrai greitas, kaip ir priklauso Honk Kongo filmų stiliui. Patiko, kad daug kas žaidimo lygiuose yra griaunama, tai sustiprina kovos efektą. Tik herojai kažkokie truputį „vaškiniai“. Jei neklystu, Stranglehold demo gali pasibandyti X360 žaidėjai, atsisiuntę ją iš Live. Nežinau kaip su PC, netikrinau. Gal iki žaidimo pasirodymo kažkas ir bus išleista. Jei rasit – būtinai pabandykit.