EA spaudos stende taip pat pavyko pažaisti labai laukiamo naujosios Flagship studios, kuri, kaip žinote, įkurta buvusių Blizzard darbuotojų, žaidimo Hellgate: London demo. Deja, demo versija buvo vokiška, bandžiau paklausti, ar nėra angliškos, tačiau tuo metu buvę EA darbuotojai nelabai žinojo, be to ji sukosi tik viename kompiuteryje, tad abejoju ar buvo kita galimybė, nebent kur nors dar labiau paslėpta EA vidinėse patalpose. Kaip bebūtų, šiek tiek ją pažaidžiau ir bent truputi papasakosiu kas ten vyko.

Demo prasideda nuo veikėjo pasirinkimo. Galima rinktis iš įvairių paruoštų herojų, o taip pat bandyti susikurti savo. Kadangi meniu nieko nesupratau, rinkausi pačią pirmą heroję kabalistę, kuri figūruoja įvairiuose plakatuose ir kituose oficialiuose žaidimo vaizduose.

Demo prasideda metro stotyje, kur galima sutikti nemažai įvairių NPC ir, matyt, gauti iš jų kvestų ar įsigyti daiktų. To, aišku, nedariau, ir iškart lindau į vieną iš tunelių, kuris veda į vieną iš miesto teritorijų. Parodytos miesto teritorijos nelabai didelės (įdomu kaip bus finalinėje versijoje), spėjau pralėkti pro porą: vieną lauke gatvėse, o kitą požeme tuneliuose.

Išlindęs į teritorijas tiesiog kovojau su visais sutiktais priešais. Herojė gali naudoti du ginklus ir keletą „burtų“ atakų, susietų su skaičiu klavišais, kaip ir įprasta RPG žaidimams. Veikėją galima valdyti trečiojo asmens vaizdu toliau ar arčiau pritraukus kamerą, o taip pat įsijungti pirmojo asmens režimą. Bandžiau įvairiai, savitumo turi ir tas, ir tas vaizdas, manau, priklauso nuo to, kokius ginklus naudosi. Šaudyti patogiau primuoju asmeniu, tačiau kapotis artimoje kovoje manau patogiau trečiuoju. Taip pat trečio asmens vaizdas turėtų labiau praversti tose kovose, kur priešai puola iš visų pusių – vaizdas ne tik prieš save, bet ir aplinkui tikrai pravers.

Kovoje nesutikau daug monstrų rūšių, tačiau kiekiai vietomis tikrai dideli, kaip ir priklauso tokiem „slasheriam“. Iš pačių kritusių priešų „lootint“ negalima, jie tiesiog meta kažkokius naudingus dalykus, kurių, tiesa sakant, daug nebuvo, matyt, demo apribojimai. Kautis visai smagu, vienu metu galima šaudyti iš dviejų ginklų, tiesa, ne kiekvienas ginklas leidžia naudoti jį poroje su kitu. Galingesnius, kaip supratau, bus galima naudoti tik po vieną. Šaudant iš ginklų trumpam išsijungia papildomos atakos, tad reikia įprasti kombinuoti šias galingas atakas skaičių klavišais, kurios turi įvairų poveiki, bet dažniausiai pažeidžia keletą priešų, ir paprastą šaudymą iš ginklų.

Bandžiau pasinagrinėti ir herojaus inventorių, tačiau vėl gi, dėl kalbos nelabai ką supratau. Aišku tiek, kad vietų ką uždėti ant herojaus yra nemažai: tilps ir ginklai, ir šarvai bei krūva visokių smulkių priedų.

Rodos tiek apie Hellgate: London. Smagu buvo pasižaisti, tačiau kažkokių išvadų niekaip negaliu padaryt. Faktas, kad žaidimas bus įdomus ir turės labai daug įvairių galimybių.