Antrajam WOW papildymui Blizzard taip pat skyrė apie pusę valandos pristatymo laiko. Nežinau, kiek jau girdėjote apie šį papildymą, todėl tiesiog rašysiu viską, ką pasakojo kūrėjai. Jei kas kartosis – nepykite.

Naujasis papildymas į WOW pasaulį atneš visiškai naują žemyną. Tai Northrend iš Warcraft III: Frozen Throne papildymo. O kartu su šiuo šiauriniu regionu atkeliaus ir karalius Arthas, kuris susijungė su Ner‘zhul dvasia ir tapo Lich karaliumi – vienu iš pačių galingiausių super esybių Warcraft pasaulyje. Jis vadovauja negailestingoms Scourge pajėgoms, prieš kurias stos tiek Aliansas, tiek Orda.

Tokia priešistorė. Naujame žemyne WOW žaidėjams turėtų patikti tai, kad į jį bus galima patekti dviejose skirtinguose kraštuose esančiose vietose – nebereiks visiem grūstis į tą pačia vienintelę teritoriją. Taip atsiras šioks toks pasirinkimas ir žaidėjų pasiskirstymas. Startinės teritorijos – pietiniai Northend žemyno kampai: Howling Fjord ir Borean Tundra. Blizzard nenori viso Northend žemyno paversti vien snieguota ledine teritorija, tad išvysime pakankamai daug įvairios gamtos, vienaip ar kitaip dvelkiančios šiaurės tematika. Be startinių teritorijų kol kas atskleistos dar dvi: Grizzly Hills ir Dragonblight. Apie kiekvieną iš minėtų teritorijų buvo parodytas trumpas filmukas, kurie bus spalio PC Klubo DVD diske.

Kartu su nauju žemynu papildymas atneš ir kitą labai svarbią naujovę – naują „herojaus“ klasę „Death Knight“. Ši klasė nebus įprasta, ją bus galima susikurti tik įvykdžius tam tikrus kriterijus ar atlikus kvestus. Šios herojaus klasės veikėjas nepradės gyvenimo „nuo nulio“, kad žaidėjams nereikėtų kartoti tų pačių pradinių teritorijų. Kol kas Blizzard nenusprendė, kokio tiksliai lygio bus startinis Death Knight veikėjas, tačiau išdavė, kad labiausiai tikėtina, kad suksis apie 50. Death Knight galės kombinuoti kovines galias su nekromantine energija. Taip pat galės naudoti du ginklus. Ypatinga šios klasės savybė – runų naudojimas, kuriomis herojus laikinai galės sustiprinti savo ginklus.

Death Knight herojų galės rinktis tiek Alianco, tiek ir Ordos rasės, tačiau Blizzard kol kas nepaskelbė, kurios tiksliai. Šiaip kūrėjai pripažino, kad su šia Death Knight klase jie elgiasi labai atsargiai ir ilgai svarsto kiekvieną galimybę. Tokia nestandartinė klasė gali labai pažeisti žaidimo balansą, ko tikrai nenorėtų nei žaidėjai, nei kūrėjai. Todėl labai tikslių detalių apie Death Knight dar nėra. Na, bent jau aišku, kad jis galės nešioti metalinius šarvus – tai bus trečioji šį sugebėjimą turinti klasė žaidime.

Trumpai apie veikėjo lygio ribos pakilimą – be abejo, papildyme jis bus, lygiai vėl kilstelti dešimčia laiptelių ir „lubas“ pasieks ties 80. Kaip bus vystomas veikėjas nuo 70 iki 80-ojo lygio, kūrėjai kol kas negali nieko pasakyti, tiek, kad tempas turėtų būti panašus į „Burning Crusade“ kilimą nuo 60 iki 70. Beje, patekti į Northend galės visi papildymą nusipirkę žaidėjai, nesvarbu kokio lygio herojų turėtų, tačiau kažką naudingo veikti galės veikėjai tik nuo 68-ojo lygio. Blizzard žadėjo pasirūpinti, kad startinėse teritorijose būtų pakankamai kvestų „pradiniams“ papildymo lygiams tiek pavieniui, tiek ir reidų nedidelėse grupėse. Iš tiesų paskelbtas ir pirmasis požemis Vrykul, kuriame penkių žmonių grupės galės kautis su vikingus primenančia rase.

Papildymas neapsieis ir be naujos profesijos. Tai Inscription (lietuviškai būtų „įrašas“), kuri turėtų veikti panašiai kaip juvelyrika „Burning Crusade“ papildyme, tik čia įvairiai bus galima tobulinti ne ginklus, o burtus. Inscription profesijos žaidėjas galės pats tobulinti tiek savo, tiek kitų burtus. Kol kas, vėl gi, daugiau detalių apie šią naujovę nepateikta.

Na o pabaigai pora nedidelių, bet smagių dalykų. Be krūvos naujų šarvų ir aprangų, papildymas leis keisti jau sukurto veikėjo šukuoseną ir šokių judesius. Štai taip :).