Antrosios Starcraft serijos pristatymui, kurio visi Blizzard fanai su didžiuliu nekantravimu laukia, kompanija skyrė gerą pusę valandos. Be abejonės, džiugiausias dalykas yra tas, kad Starcraft II jau yra žaidžiamos versijos ir kaip minėjau pagrindiniam straipsnyje, kiekvienas gali jį išbandyti parodos metu. Tiesa, dėl to teks pasikankinti, nes jau pačią pirmą tik verslo ir spaudos dieną prie Blizzard stendo laukdami galimybės pažaisti būriavosi didžiulės minios žmonių, tad įsivaizduokit, kas dedasi, kai prasidėjo atvira paroda. Kaip nugirdau taikliai šnekant: Blizzardam reikėjo duot visai atskirą salę… Manau, būtų tikrai neprošal, nes prasibrauti iki jų ir pamatyti StarCraft II ar WOW: Lich King yra beveik be šansų.

Laimei, aš spėjau nemažai pamatyti per spaudos pristatymą, tad galiu jums ir papasakoti. Ko gero esminius dalykus jau žinote, tad neiskartosiu. Darysiu kaip kūrėjai – jie be jokių ilgesnių užuolankų iškarto paleido demonstruoti patį žaidimą ir pasakojo, kas vyksta. Tiesa, pirmiausia perspėjo, kad žaidimas dar „labai ankstyvoje stadijoje“, tad išvadų apie galutinį produktą prašė nedaryti. Nieko sau, „ankstyvoje stadijoje“ – juk keturis metus jau kuria. Kažkaip protu nesuvokiama. Na, bet čia Blizzardai – jie taip daro ir jiem tas puikiai pavyksta.

Žaidimo demonstraciją Blizzard pradėjo nuo kosminio laivo denio, kuriame stovėjo trys herojai. Džimas Reinoras, kuris, kaip supratau, ir bus svarbiausias žaidėjo herojus, šiame kosminiame laive yra valdomas. Tai labai primena nuotykių ar RPG žaidimus. Paspaudus ant durų, herojus pereina į kitą kambarį, o ant kito veikėjo – gali su juo kalbėti pasirenkant temas grynai kaip RPG žaidimuose. Tai didelė naujovė ir Blizzard tikisi, kad taip žaidėjai artimiau susipažins su herojais. Šiose vietose herojai sukurti labai detaliai ir įspūdingai. Kūrėjai teigia pasikvietę į pagalbą Blizzard animacinių scenų kūrėjus, kuriomis ši kompanija garsėja nuo seno. Ir iš tiesų, atliekant su herojumi kažkokius veiksmus ar nueinant į kokią laivo vietą, sklandžiai persijungia animacinė scena, kuri savo kokybe, be abejo skiriasi, tačiau ne tiek stipriai. „In-game“ herojų modeliai sukurti labai įspūdingai.

Po to Starcraft II kūrėjai pademonstravo patį strateginį žaidimą. Čia kažko labai ypatingo nepasakysiu – tą jau matėme „geimplėjaus“ treileriuose. Tiesiog paėmė kelis karinius vienetus ir nukeliavo pamušt priešų. Priešai pasirodė kur kas stipresni ir lengvai nukepė kūrėjų valdomus unitus, tad jie pasinaudoję kodu prisikvietė daug pagalbinių unitų ir parodė smagią triuškinančią kovą, pilną visokių lazerių ir sprogimų.

Dar vienas dalykas, kuom Blizzard norėjo pasigirti ir kas turėtų patikti žaidėjams – tai didelė laisvė rinktis misijas. Misijos neis viena po kitos tiesiogiai, o kosminiame žemėlapyje bus galima keliauti į vieną iš tuo metu prieinamų planetų ir ten atlikti užduotis. Kūrėjai tokiu būdu sau apsisunkina gyvenimą, nes reikia taip viską išdėliot, kad nesusipjautų istorija, tačiau Blizzard teigė, kad viskas vyks sklandžiai ir nesvarbu, ką pasirinktumėte, bendros istorijos nesugadinsite. Taip pat kūrėjai pabrėžė, kad bus pateikta labai daug informacijos apie kiekvieną lankomą planetą. Bus sukurtas didžiulis World of Warcraft stiliaus „lore“ ir mėgstantys ilgiau paskaitinėti ir pasigilinti žaidėjai tikrai turės ką veikti ir kuo mėgautis.

Štai tiek iš GC pristatymo spaudai. Jei kažkaip pavyks prasibrauti pro minią arčiau, pabandysiu dar ką nors apie šį žaidimą papasakot.