Tai pirmasis žaidimas, plačiau pristatytas šioje konferencijoje EA spaudos prezentacijos metu. Skate yra riedlenčių žaidimas, kuriamas PS3 ir X360 platformoms. Taip, EA siekia įlysti ir į šią iki šiol Activision su Tony Hawk serija priklausančią teritoriją. Žingsnis labai logiškas, nes šis sportas populiarumo tikrai nestokoja, o Tony Hawk žaidimai kažkodėl nepasižymi labai gerais įvertinimais. Reiškia, yra kur tobulėti. O tą EA tikrai padarys, bent jau kol kas taip atrodo.

Kadangi pristatymas nebuvo labai ilgas, EA artimiau pademonstravo riedlentės valdymą, nes tai, pasak jų, bus labiausiai išskirtinė ir esminė žaidimo savybė. Žaidimo valdymas skirsis nuo Tony Hawk serijos, nes čia viskas atliekama ne krūvos mygtukų, o analoginių svirtelių pagalba. Kaip supratau, analoginės svirtelės valdo veikėjo kojas, o menčių mygtukai – rankas. Taip įvairiai šiuos mygtukus ir atliekami veikėjo judesiai. Atrodo išties patogiai ir logiškai. Šią valdymo sistemą kūrėjai pavadino Flickit.

Kita ypatinga žaidimo savybė – animacija ir scenų atkartojimas. Važiuojant riedlente, kamera pastatyta daug arčiau jos, nei kituose žaidimuose. EA teigia, kad nori kuo tiksliau parodyti pačios riedlentės animacijas ir veiksmus su ja. Visos animacijos paremtos fizika ir atrodo labai natūraliai. Bet kokią triukų seką galima atsukti atgal ir sulėtintai pasižiūrėti iš įvairių kameros kampų. Įdomu, kad tokios peržiūros metu garsas taip pat atkuriamas sulėtintai. Tokia peržiūra nėra tik dėl grožio. EA teigia, kad taip žaidėjai galės pamatyti savo klaidas ir mokytis naujų triukų.

Na ir paskutinis dalykas – tai miestas, po kurį galima važinėtis. EA sukūrė visą didelį netikrą miestą (sakė, kad netiko nei vienas iš tikrų) San Vanelona, kuriame prigrūsta visokiausių gėrybių – tereikia važinėtis ir ieškoti.

EA stende yra galimybė pažaisti Skate, tad kažką galbūt papildysiu vėliau.