Pasakojimą apie antrąją dieną (pirmąją atviros parodos) pradėsiu nuo jos pabaigos. Priežąstis – likus keliolikai minučių iki uždarymo spėjau pažaisti Need For Speed: ProStreet! Taip taip, EA turi atsivežę būsimojo NFS demo versiją :). Tad manau būsiu teisus sakydamas, kad apie ją reiktų papasakoti primiausia, kitkas tikrai palauks.

Need For Speed: Pro Street demo

Žaidimo demo buvo galima pažaisti ypatingame stende, penktojo Golfo bagažinėje įmontuota X360 konsole su gan nemažu teliku ir garsiakalbiais. Demo labai apribota, tačiau ko norėt – EA paprastai išleidžia savo demonstracines versijas likus vos keliom dienom iki paties žaidimo pasirodymo, o ProStreet pasirodys tik už gerų dviejų mėnesių. Tad negalima sakyt, kad žaidimas būtent taip atrodys, kokį buvo galima pabandyti dabar, bet pirminį įspūdį susidaryt galima.

O įspūdis tikrai geras. Jei jiem pavyks visi sumanymai, turėsime senųjų fanų nuo pat Porsche laikų lauktą NFS seriją! Taip, tikroviškumas išties jaučiasi, nebėra to kiek „dirbtinio“ gatvių stiliaus, automobiliai kelyje stovi tvirčiau ir labiau jaučiamas pats jų valdymas. Bet apie viską iš eilės.

Demo buvo galima pabandyti dvi lenktynes. Pirmosios – greičio lenktynės ilgoje laukinio vos ne dykumų krašto trasoje. Taip, gatvių lenktynių automobiliai išsivaduos iš kažkada taip žavėjusio, bet ilgainiui pabodusio miesto! Įspūdis tikrai super, greičio pojūtis tokioje erdvėje irgi sukurtas įtikinamai. Akimirkai prieš akis iškyla NFS: Hot Pursuit 2, tačiau prieš nosį stovinti ir tavo valdoma BMW M3 greitai padeda jį pamiršti. Šioje trasoje galime valdyti tik šį automobilį, tačiau ir to pakanka.

Kaip minėjau, mašina tikrai tvirtai stovi ant kelio ir kartu jaučiamas kiekvienas slydimas ir posūkis. O svarbiausia – visai kitokį važiavimo stilių diktuoja reali grėsmė sužaloti automobilį. Trinkteli į ženklą – nedidelė žala priekyje, vos matosi įjungus atbulinį vaizdą. Aštriau pralėki pakelėje, intensyviau šokdamas ant nelygumų – nulekia galinis buferis ir atsidaro bagažinė ir likusį laiką trinksi važiuojant nelygumais. Čia reikia pastebėt, kad animacijų automobiliui, ko gero, trūksta. Nes nulėkus galiniam buferiui lieka tik juoda „skylė“ iš kurios keistai kyšo duslintuvai. Na bet čia manau lengvai sutvarkoma ir per porą mėnesių spės tokius dalykus užlopyti. Dar didesnė avarija, tarkim trenksmas į elektros stulpą ar apsivertimas – ir žaidimas negailęstingai praneša apie baigtį. Beje, galima ne tik pačiam susižaloti, bet ir apgadinti konkurento automobilį. Aišku, tą reikia daryti atsargiai, kad pats nenukentėtum. Bet gali pašalint priešininką ir pasimėgaut neblogu vaizdu.

Antroji trasa, kurią galima pabandyti demo versijoje, jau yra mieste, tačiau vėl gi išdėliota taip, kad jaustume daug atviros erdvės. Lenktynės vyksta Berlyne, o čia valdome kitą nuo pat pirmųjų ProStreet anonsų reklamuotą žvaigždę – Nissan Pro. Antrosios lenktynės įprastos, reikia tiesiog lenktyniauti su priešais trasoje. O trasa tikrai įdomi ir, kas džiugiausia, pakankamai sunki. Bandžiau važiuot rodos visai efektyviai, be didesnių išslydimų iš rekomenduojamos trajektorijos, kurią žaidimas, kaip ir posūkių pranešimus tarsi ralio lenktynėse. Ko gero šias pagalbas pilnoje versijoje galėsime išjungti, bet dabar tokiam greitam pralėkimui tai išties padėjo ir dar labiau sustiprino rimtumo įspūdį. Tačiau nepaisant pagalbų ir visai tokio padoraus ir greito važiavimo, atlėkiau tik 6-as iš aštuonių. Nežinau kaip jums, bet man pastarieji du NFS žaidimai buvo kažko per lengvi (aišku, neskaitant bosų). Jei jiems pavyks parinkti gerą sunkumo balansą – bus super. Gal sugrįš nervų karai, kuomet trasą įveiki ne iš pirmo ar, neduok dieve, antro karto, bet bent šiek tiek pasikankini prie jos, dėl ko pergalė po to tampa daug smagesnė.

Pabaigai dar viena detalė, kuri man patiko. Tai nitro veikimas. Važiuodamas refleksyviai spustelėjau nitro mygtuką ir iškart atitraukiau – taupom, vadinasi. Nė velnio – įjungus nitro jis veikia tiek, kiek yra numatyta vienu paleidimu ir tada išsijungia. Varžyboms turime keletą tokių užtaisų (berods tris, nors dabar tiksliai nepamenu). Prie tokio, sutikite, tikroviško nitro veikimo labai prisideda ir jo garsas. Sunku nusakyti, jis toks subtilus ir tikras, kad net kruptelėjau iš netikėtumo. Juk laukiau to galingo ūžtelėjimo ir šnypštimo. Jei lyginti, tai jis kiek galingesnis ir efektyvesnis už Gran Turismo 4 naudojamą nitro, kas yra labai puiku.

Tai tiek apie šiandienos pabaigą. Apie ankstesnius jos įvykius, kurių buvo nors ir ne tiek daug, kaip pirmąją spaudos dieną, bet tikrai įdomių, papasakosiu vėliau. Juk svarbiausius dalykus jau paminėjau, ar ne? 😉