Šiandien pasidalinsime su jumis viskuo, kas svarbu ir viskuo, kas yra susiję su „Fallout 76“ žaidimo atnaujinimu. Jį, kaip ir visus kitus šio žaidimo atnaujinimus, išleido talentingų kūrėjų kompanija „Bethesda“. Taigi, pradedam.

Pirmiausia reikėtų pastebėti, kad naująjį žaidimo „Fallout 76“ atnaujinimą pažinsite iš antraštės „1.0.6.0“. Jau nuo šios savaitės jis yra pasiekiamas visiems PS4, PC bei Xbox One vartotojams. Verta akcentuoti ir tai, kad šis žaidimo atnaujinimas užims apie 4,5 GB konsolėse bei 3,5 GB asmeniniuose kompiuteriuose.

Kokios naujovės laukia? Verta pastebėti, kad kūrėjas atliko keletą pokyčių „Wanted“ sistemoje: tam, kad gautumėte norimą statusą, turite gebėti visiškai sunaikinti tam tikrus objektus. Taip pat reikia pastebėti, kad yra ir pokyčių, susijusių su „Scorchbeast Sonic Screams“ – kūrėjai pailgino laiko tarpus tarp atakų.

Šiame atnaujinime bus ištaisytos ir tam tikros klaidos. Norite sužinoti, kokios? Būtinai užsukite į oficialią „Bethesda“ svetainę, ten rasite daug aktualios informacijos. Dar viena žinia ta, kad „Bethesda“ jau dabar labai intensyviai dirba kurdama PvP režimą. Vistik, dar nėra skelbiama, kada bus išleistas šis režimas, tačiau patikinama, kad to galima tikėtis jau artimiausiu metu.

Taigi, kokie pokyčiai buvo dar įgyvendinti šiame atnaujinime?

  • ne paslaptis, kad kiekviename veiksmo žaidime ypač svarbų vaidmenį suvaidina ginklai. Liūdna, bet šiame atnaujinime neišvysime ugnies ginklų – jie buvo pašalinti.
  • padidintas „Stash limit“. Šio atnaujinimo kūrėjai teigia, kad jau ilgą laiką susidurdavo su pageidavimais padidinti „Stash limit“. Akivaizdu, kad šis jų pageidavimas buvo išpildytas: atnaujinime „Stash limit“ yra padidintas nuo 600 iki 800;
  • verta pastebėti, kad pasikeitimai laukia ir tuo atveju, kai kalbame apie priešus. Žaidėjai šiame atnaujinime gali tikėtis retesnių priešų atakų. Net 10 sekundžių – būtent tiek laiko rečiau vyks priešų atakos. Belieka tik pridurti, kad šis žingsnis taip pat yra labai sveikintinas, kadangi žaidėjų pageidavimai apie retesnes atakas buvo sutinkami jau seniai. Galima tik pasidžiaugti, kad pageidavimas buvo išklausytas ir įgyvendintas. Dabar žaidėjai turės daugiau laiko tarp atakų ir galės geriau joms pasiruošti, o, tai savaime, padidins jų šansus nugalėti priešus. Vistik, yra ir dar viena gera žinia: kūrėjai neatmeta galimybės, kad ateities atnaujinimuose intervalai tarp atakų, galėtų būti dar didesni;
  • garsai: pokyčių bus ir tuo atveju, kai kalbame apie žaidimo garsus. Visų pirma, reikia pastebėti, kad tuo metu, kai bus traukiamas granatos kaištis, bus galima išgirsti ir garso efektą. Dar vienas pokytis šioje srityje: garso efektą bus galima išgirsti ir dedant žymeklį ar vedžiojant juo po žemėlapį.
  • bus pakeitimų susijusių ir su vartotojo sąsaja. Jei iki šiol žemėlapyje buvo rodomas tik žaidėjo vardas, dabar bus rodoma jo piktograma. Taip pat verta akcentuoti, kad C.A.M.P. bus rodomas savininko vardas bei žaidėjo piktograma. Keičiasi ir garsiakalbių piktogramų spalva: aukso spalva reikš sąjungininkus; šviesiai geltona – neutralius žaidėjus. Tuo tarpu raudona spalva žymės priešus.
  • kalbant apie grafikos bei meninius sprendimus, verta pastebėti, kad pasikeitimų taip pat bus. Pastebima tai, kad keičiasi šukuosenos. Pasikeitimų yra ir tuomet, kai kalbame apie aprangą. Dėvint sidabro spalvos kostiumą, nebebus matomas „Underarmor“. Planuojate keisti komplektus ar ginklus? Puiku, tačiau labiausiai džiugina tai, kad to nematys jūsų priešininkai;
  • dar vienas pokytis yra tas, kad „Blueprint“ dabar palaikys ne daugiau, kaip 25 simbolius;
  • žaidėjai anksčiau buvo tik įspėjami, kad gali viršyti draudžiamas svorio ribas. Dabar įgyvendinti tokie pokyčiai, kad žaidėjams tiesiog nebebus galimybės viršyti svorio limitų;
  • pastebimi pokyčiai ir su garsiuoju priešu „Motham“. Ko gero, žaidėjai dar iš anksčiau prisimena tą klaidinančią situaciją, kuomet net po didžiausių išpuolių, vis dar buvo galima matyti jį teritorijoje. Dabar ši klaida jau yra ištaisyta, tad su tokia kurioziška situacija jau nebesusidursite;
  • beje, kalbant apie drabužius, verta pastebėti, kad „Nuka-Girl Rocketsuit“ apranga dabar bus sudaryta iš dviejų dalių: šalmo bei drabužių;
  • verta akcentuoti, kad atnaujinime nebeišvysime „Mothman Power“ šalme buvusios „Atomic shop“ vėliavos, ji buvo pridėta per klaidą;
  • ligos kurios kyla dėl radiacijos poveikio. „Rad worms“ dabar turės tik pusę to radiacinio poveikio, kuris buvo anksčiau. Taigi, susirgimai bei mutacijos dabar kur kas realistiškesni. Taip pat yra ištaisyta nesuderinama sąveika tarp „Freak“, „Barbarian“ bei „Evasive“. Yra ir dar vienas pokytis, susijęs su mutacijomis: dabar mutacija nebeturės jokios įtakos jūsų nenugalimumui bei nemirtingumui;
  • kalbant apie „crosshair“, taip pat yra pasikeitimų: yra išspręsta problema, dėl kurios, kryžminiai elementai buvo išplėsti ir netinkamai rodomi tiems elementams, kurie žaidžia žaidimą, naudodami 21:9 formatą;
  • žaidžiantys ne angliškas žaidimo versijas, „Perk Card Pack“ tekstą dabar matys taisyklingoje padėtyje;
  • taip pat yra išspręsta problema, dėl kurios, pasirenkant atkūrimo vietą, žemėlapyje nebuvo rodomos žaidėjo piktogramos;
  • dar svarbu žinoti, kad nuo šiol žaidėjai nebegaus žinutės, pranešančios apie pasiektą maksimalų svorį;
  • nuo šiol bus galima įsigyti net po kelis elementus iš „Atomic Shop“, nesibaiminant, jog gali kilti nesklandumų.

Kaip matyti, atnaujinime jūsų laukia daug įvairių pokyčių. Dėl jų galite tikėtis dar įdomesnio, dar sklandesnio ir labiau įtraukiančio žaidimo. To jums ir linkime.