Praėjusiais metais „THQ“ ir „Iron Lore“ mums suteikė šansą pabūti nežinomo senovės Graikijos didvyrių, kuris gavo nuostabią užduotį – nugalėti iš savo kalėjimo pabėgusius bloguosius Olimpo dievus. „Titan Quest“ – būtent taip ir vadinosi pirmoji dalis, kuri nors ir įvilkta į antikinį rūbą, tačiau savyje turėjo labai daug detalių iš visų laikų RPG hito – „Diablo“. Tačiau perimti visko jam nepavyko, nes pats žaidimas nebuvo įvertintas labai gerai ir nors jo pristatymas buvo išties šaunus, bet daugelis dalykų jau buvo pasenę.

Šiais metais „THQ“ pasiduoti neketina ir į rinką metą naujį „Titan Quest“ papildymą – „Immortal Throne“. Naujasis produktas ketina pristatyti daugybę naujo turinio aukšto lygio žaidėjams, taip pat dar nematytų ir nebandytų daiktų, bei būti lengvai suprantamas ir visiškiems šio žaidimo naujokams (kurie sumanys pradėti iškart nuo papildymo). Papildymas taipogi atkreipia dėmesį ir į geriausius originaliojo „Titan Quest“ savybes, taip tik dar labiau patvirtinantis, jog naujokams verčiau pradėti nuo jo.

Taigi, tik pradėję žaidimą jūs dar išvysite kaip nugalėjote Typhon „Titan Quest“ pabaigoje (žinoma, jeigu nugalėjote) ir tuomet leisitės iš didžiojo Olimpo. O labiausiai nustebsite tuomet, kai pamatysite, jog žemėje dėl jūsų žygdarbių geriau tikrai nepasidarė. Visa ji apimta chaoso, o pikti demonai vaikšto po pasaulį ir neduoda ramybės paprastiems gyventojams. Taigi jūs, kaip super didvyris, nusprendžiate keliauti ir išsiaiškinti kas per velniava čia dedasi. O velniava užvirė išties didelė ir jums beaiškinant viską, galiausiai teks nukeliauti į pačią Hado karalystę.

O pasiekti ją nebus itin lengva. Maždaug 10-15 valandų jums teks kardu praskinti sau kelią požemio karalystės. Beje, jeigu jūsų mintyse jau formuojasi tamsių požemių ir baisių urvų vaizdai, tai esu pasiryžęs juos kuo greičiausiai sugriauti. Aišku, teks kautis ir minėtose vietose, bet taip pat teks šmirinėti tarp baltojo granito Rodos saloje ar tarp auksinių laukų Eliziejuje. Besikeičiančios aplinkos taipogi veiks ir jūsų sutinkamus herojus ar nelabai jūsų atžvilgiu nusiteikusias pabaisas. Pavyzdžiui, sutiksite trigalvį šunį Cerberį, saugantį Stikso upę ir įėjimą į požemio pasaulį. O kur dar galima paminėti kerėtoją Medėją ar Graikų didvyrius, kaip antai Achilą, Odisėją ir kitus.

Pagrindinis žaidimo principas nuo originaliojo nelabai skiriasi. Kaip ir seniau turime vykdyti linijinius kvestus, kariauti su ordomis priešų ir panašiai. Tiesa, jeigu dar jūsų atmintyje išliko šiek tiek prisiminimų apie „Titan Quest“, tuomet manau tikrai prisimenate ir visas bėdas susijusias su jūsų inventoriumi. Užtekdavo tik kiek daugiau pakovoti ir visos jūsų krepšių kertelės būdavo užpildytos, daugiausia todėl, kad priešai mėgdavo išmesti ypatingai didelius kiekius įvairių daiktų. O štai tada reikdavo skubiai teleportuotis į miestą. Parduoti ir vėl keliauti į kovą su nesibaigiančiais monstrais. Nereikia nė minėti, kad atsitikdavo jeigu norėdavote kokį nors daiktą pasilikti ateičiai. Kelionės į artimiausią miestelį tapdavo žymiai dažnesnės.

Taigi tokias bėdas „Iron Lore“ tiesiog privalėjo ištaisyti. Sunku pasakyti ar jie padarė viską ką galėjo, bet kai kuriais atvejais minėta bėda vis dėlto išlenda ir sukelia nemažai nepatogumų. Bet, kompanija stengėsi ir pateikia kai kuriuos problemos sprendimo būdus. Visų pirma tai automatinio rūšiavimo galimybė. Jos pagalba bus galima sudėti daiktus savo krepšiuose taip, kad jų sutilptų kuo didesnis kiekis. Kitas sprendimo būdas – specialūs karavanai, kuriuose galėsite palikti dalį savo mantos ir taip atlaisvinti pagrindinius krepšius. Paprasta ir patogu. Ir veiksminga.

O pastarųjų patobulinimų dar labiau prireiks naujame papildyme, kadangi „Immortal Throne“ žada daug naujų artefaktų ir naujų daiktų tipų. Vienas iš įdomesnių pavyzdžių – vienkartinio naujodimo pergamentai, kruie galės sukurti itin galingą ataką, tiesa, tik vieną kartą. Ypatingai jų nauda turėtų pajusti bekovojantys su įvairiais bosais. Kaip žinia, būtent su jais reikalingos daug žalos darančios atakos. Taip pat žaidime atsiras vadinamieji „echanteriai“, pas kuriuos galėsime atklysti turėdami specialius receptus ir reikiamus ingredientus, kurie leis patobulinti mūsų daiktus. Papildymas taipogi turės ir naują įgūdžių rinkinį – „Dream mastery“, kurio pagalba bus galima išdarinėti įvairiausius triukus su laiku.

Užtat techniškai žaidimas beveik niekuo nesiskiria nuo „Titan Quest“ ir tai tikriausiai niekieno nestebina. Juk žinome, kad papildymai dažniausiai suteikia galimybę išbandyti naują turinį. „Immortal Throne“ ne išimtis, nors smulkių patobulinimų galime rasti ir čia. Pats pasaulis atrodo sukonstruotas daug tikroviškiau, daug mažiau nesuderinamumo tarp tekstūrų, o ir naujasis „Dream mastery“ įgūdis atrodo išties grėsmingai. O muzikinis žaidimo tonas be abejonių nužengęs iš pačių antikos laikų ir kuo puikiausiai dera prie žaidimo aplinkos. Galiausiai visi šie patobulinimai puikiai įsilieja į bendrą „Titan Quest“ vaizdą ir papildo jį.

Be jokios abejonės – „Immortal Throne“ yra būtinas visiems pirmojo „Titan Quest“ žaidėjams, kurie neliko abejingi žaidimui. Antroji dalis suteikia galimybę jiems dar kartą nerti į antikos laikus ir vėl bandyti brautis po būrius priešų, bei kovoti vardan kilnesnių tikslų. Pasiilgote to? Tuomet „Immortal Throne“ neabejotinai jums.