„Total War“ žaidimai visuomet pasižymėdavo labai dideliu ėdrumu procesoriaus resursams. Negana to, pastarųjų serijos žaidimų debiutai būdavo kraupūs dėl galybės neištaisytų klaidų. Tačiau taip daugiau nebebus. „Creative Assembly“ tikina, kad „Total War: Warhammer“ optimizacijai skyrė ypatingą dėmesį, ir kad tai bus vienas iš geriausiai optimizuotų „Total War“ serijos žaidimų iki šiol.

„Creative Assembly“ džiugiai praneša, kad labai greitai po žaidimo debiuto bus išleistas atnaujinimas, pridėsiantis „DirectX 12“ palaikymą. Ši technologija pagerins žaidimo spartą turintiems galingas vaizdo plokštes bei, kas be ko, „Windows 10“ operacinę sistemą.

Labai didelis dėmesys buvo skirtas procesoriaus resursų išnaudojimui. Kūrėjai teigia, kad žaidimas kur kas geriau išnaudos „multithreading“ ir „multitasking“ funkcijas ir apskritai, bus mažiau rajus procesoriaus resursams nei ankstesnieji serijos žaidimai. Dėl atliktų optimizacijų nuo šiol daugiau darbo atiteks vaizdo plokštei. Ir tai yra gera žinia silpnesnių procesorių savininkams, o ypač tiems, kurie turi procesorių su daugiau nei keturiais branduoliais.

Žaidimo variklis nuo šiol bus paremtas nebe 32-bit’ų, o 64-bit’ų sistema. Tai reiškia, kad žaidimas galės išnaudoti daugiau nei 3GB vaizdo atminties. Iš vaizdo glodinimo („anti-aliansing“) technologijų, žaidimas palaikys MLAA bei MSAA (x2, x4 bei x8) glodinimą.

Galiausiai, „Creative Assembly“ žada, kad „Total War: Warhammer“ debiuto metu bus stabilus ir neturės tiek daug klaidų, kiek debiuto metu turėjo ankstesnieji serijos žaidimai.

Prisiminti sisteminius reikalavimus, jei reikia, galite čia. Turėkite omenyje, kad jie nėra galutiniai, ir dar gali šiek tiek keistis.

„Total War: Warhammer“ pasirodys kitą savaitę, antradienį, gegužės 24 dieną.