Štai toks klausimas laukia visų, ketinančių spėlioti ką mums siūlo „2K Australia“ kurtas „Borderlands“ priešistor-tęsinys (neverskite manęs to kartoti). Užuot pradėjęs apžvalgą išvedžiojimais apie tai, ką kūrėjai turėjo padaryti ir kodėl to jie nepadarė, aš tiesiai šviesiai sakau – „The Pre-Sequel“ mane supykdė ir tikiuosi, jog šis žaidimas neturės tokios pat reakcijos jums, kitaip klausimą „Ko toks piktas?“ teks keisti „Negi Pre-Sequel žaidei?“.

Visi žaidėjai per savo trumpesnius ar ilgesnius gyvenimus yra patyrę vieną kitą žaidimą, kurie buvo kurti „iš reikalo“. Šiaip sau, lyg neturint ką veikti. Norint pinigų ar dėmesio. O galbūt tiesiog, kad fanai jų nepamirštų. Dažnai jie būna kuriami tiesiog taupant laiką, kertant kampus bei glaistant akivaizdžiai nepabaigtus žaidimo galus. Neduok Dieve – pasiseka kokia tai nauja idėja žaidimų serijai, tai ir prasideda milijonai papildymų, priešistorės, tęsiniai, perdirbiniai, perleidimai… Net rankos ima drebėti vos suradus nors kiek šviežesnį kąsnelį – tuoj pat prisistato kostiumuoti dėdės darantys biznį bei ieško būtų kaip dar ką nors prastumti kol yra tam laikas. Atrodo, „Gearbox“ pasimokė, ir užuot nuskubėjusi kurti naujos šios serijos dalies, pridarė krūvą papildymų (kurių vieni buvo geresni už kitus, tačiau čia atskira kalba) ir nurūko tęsti savo planų su kitomis idėjomis… Na o „2K Games“ pasirodo, kišenėse vėjai švilpavo ir buvo pavesta niekam nežinomai, neįdomiai bei, dabar jau drąsiai galima teigti, netalentingai komandai sukurti ir dar vieną „Borderlands“ žaidimą. Tik ne tęsinį! Neduokdie kas pagalvos, jog tai tęsinys!
Atrodo, kas blogo galėjo nutikti – žaidėjai suvalgę tokią gausybę papildymų (abu žaidimai kartu turi 12’ką jų) paklos dar keletą kupiūrų ir suris dar vieną – ne tęsinį (prašome nemaišyti!). Ach, kad tai būtų tiesa. Kaip mes visi to tikėjomės! Atrodo, net ir „Gearbox“ suvokdami ironiškąją Velnio tuzino reikšmę tarp papildymų skaičiaus nusprendė netampyti Velnio už ūsų bei leido kurti tik pilną žaidimą ir ne kitaip. Taip lengvai pono Velnio neapgausite, brangieji!

Mano akimis fundamentali „TPS“ klaida yra imitacija. Kūrėjai, būdami didesniais ar mažesniais praeitų žaidimo dalių gerbėjais nusprendė patys pamėginti jėgas ir sukurti neką prastesnį tęsi.. Tpfu, priešistorę nei tai padarytų „Gearbox“. O čia jie ir apsigavo. Dažnai atrodo, jog žaidimas lyg netalentingas bei kiek priverstinai vaidinantis aktorius pamėgdžiotų serijos sėkmes, nesugebėdamas jų atskirti nuo nesėkmių. Sunku net įvardinti tą lemiamą tašką, kuris ir pažymi kūrėjų nesusivokimo erdvėje(čia dėt claptrap video)bei kūrimo medžiagoje tašką, tačiau patyrusi gerbėjo akis tą pastebi dar neprabėgus pirmąjam pusvalandžiui. Akivaizdu jog supratę, kad be jų įsikišimo „Borderlands“ serijos vardas gali būti visiškai sudirbtas, „Gearbox“ lyg donorai pradėjo įvairiais frontais siųsti pagalbą į priešų linijas. Dar neįpusėjus žaidimo įvyksta kažkoks sunkiai apčiuopiamas lūžis, kuris neabejotinai paveiktas praeitos dalies rašytojo Anthony Burch kelia jau purvu išsitepusį „TPS“ bei leidžia šiek tiek reabilituotis.
Itin blanki žaidimo pradžia aiškiai parodo, jog kūrėjai net nežinojo nuo ko pradėti. Lyg iš kito projekto ištraukta žaidimo pradžia, buvo, matyt, kurta lyg apšilimas. Tačiau tas apšilimas, buvo visiškai neveiksmingas, kadangi daugmaž viso žaidimo metu mus lydi itin prastas lygių dizainas, nelogiška, protarpiais skylėta istorija bei fundamentaliai sugadinti veikėjai. Nepadeda ir nuolatinis kūrėjų baksnojimas – „Ë. Atsimeni General Knoxx? Ne? Gerai, dabar jis labai svarbus šitiems trims juokeliams ir pagrindiniam blogiukui. Ë, žinai „Robot Revolution“? Irgi ne? Ką padarysi, nesuprasi pusės juokelių nuo šio taško!“. Net aš, daug maž susigaudantis šioje visatoje bei žaidęs visus parsisiunčiamo turinio paketus niekaip nesugebėjau išrišti daugybės įvykių nupasakotų mums žaidžiant šį tęsinį. O ką darys vos praeitą žaidimą žaidusieji?
Nesigilinsime į krūvą klaidų, nelogiškumų bei monotonijos žvelgiant į lygių dizainą ir visa, kas su tuo susiję, tačiau pagaudamas pykčio bangos atneštą smėlio krislą savo trumpikėse norėčiau atkreipti visų dėmesį į svarbiausią „Borderlands“ serijos sudedamąją dalį – veikėjus. Gerai, jog „TPS“ pristato naujus veikėjus naujose vietovėse. Blogai, jog prisiminę, kad dar nepristatė mums nei vieno veikėjo iš praeitų dalių kūrėjai sumąstė visus juos kaip tik įmanoma greičiau sukišti ten, kur jų visiškai niekas nelaukė ir nenorėjo ir jų nereikėjo. O dar blogiau tai, jog tie veikėjai vienose ar kitose situacijose visiškai netinkami pasakojamiems ar vykstantiems įvykiams. Nepabijosiu sugadinti jums malonumo ir pasakysiu, jog Roland’as ir Lilith jau žaidimui artėjant link sukibimo taško (veiksmo prasme) pristatomi Moxxi bare (oh come on) bei lyg niekur nieko mėto one-line’rius ir apsimeta jog jie kam nors rūpi. Tačiau tai nėra priežastis kodėl aš pykstu ant „TPS“ veikėjų. Matote, visi pristatomi nauji veikėjai yra tik prastesnės senųjų ir pamėgtų herojų kopijos.

Kaip niekada tinka pasakymas „Been there, done that. Just Better“. Pamenate Tiny Tina? Sir Hammerlock? Scooter ir jo sesę Ellie? Žinoma, tai buvo „Borderlands 2“ pažibos, veikėjai suteikę pasauliui gyvybės, emocijos ir krūvą istorijų. O šioje priešistorėje mus pasitinka krūva naujų veikėjų, sukurtų pasitelkiant jau įsitvirtinusių veikėjų šablonus. Štai kad ir Janey Springs, pirmoji naujoji veikėja sutinkama prasidėjus žaidimui. Homoseksuali (išskirtinumas!), išoriškai patraukli (patrauklumas!), geraširdiška (gerosios charakterio sąvybės!), tačiau su tragiška praeitimi bei potrauminio streso simptomais („Borderlands“ serijos veikėjas!). Lyg Tiny Tina’ai skirta kompanjonė, kurios niekas nenorėjo. Tačiau pykti negalima, kad ir kokia ji nuobodi bebūtų, kadangi viena šalutinių misijų leidžia pasiklausyti nuspėjamų ir nejuokingų jos pasakų (žiaurumas!). Be jos yra homoseksualus profesorius Nakayama (siekantis Jack’o dėmesio!), mažametis genijus Pickle (vėlgi, tragiška praeitis ir taip toliau), krūva kiek mažiau reikalingų mažamečių vaikų ir dar pora psichiškai nesveikų pašalinių veikėjų (žinote, kad jų būtų kiek daugiau). O, ir dar Ellie kopija, su rusišku ir australišku akcentu – slaugė Nina (kuri, žinoma, dar ir stambi bei elgiasi kaip kaimietis rusas). Ach, net truputį vemtelėjau burnoje prisiminęs tuos itin prastus juokelius, siekiančius iššaukti vienokią ar kitokią reakciją, pasitelkiant kitokią orientaciją ar poreikius kaip priemonę. Nors, turiu pripažinti, tai veikėjams suteikia šiokį tokį nematytą prieskonį, tačiau kūrėjai tuo visiškai nepasinaudojo, arba pasinaudojo tik laidydami į neviltį varančius juokelius.

Taigi, apčiuopiant visa ką aš išdėščiau kiek aukščiau reiškia, jog žaidimas visiškas nusivylimas? Tiesą pasakius – ne. Kad ir kaip aš pykčiau ant kūrėjų už tokias neišnaudotas progas, turiu juos ir pagirti už puikų sumanymą bei to sumanymo įgyvendinimą. Ko atsieita su kaupu, tai Jack’o priešistorės bei iškilimo „Hyperion“ korporacijoje istorijos. Ko jau ko, tačiau Jack’o šioje visatoje niekada nebus per daug, o pamatyti jį kitame amplua (kaip gelbėtojo ir herojaus) nesitikėjau ir nemanau kad tikėjosi kas kitas. Visa tai buvo įgyvendinta puikiai, žingsnis po žingsio rodant visus įvykius, kurie privedė šį blogiuką tapti tokiu kokį mes jį pažįstame geriausiai. Žaidime pasakojama istorija apie (vis dar gražų) Jack’ą, bei įvykius pavertusius jį tironiška „Hyperion“ galva, pasitelkiant mus, žaidėjus, kaip pagalbą vykdant jo nekaltus planus siekiant išgelbėti Pandoros mėnulį Elpis.
Visa kas vyksta „TPS“ nuspėti galima gana nesunkiai, kadangi pirmojo ir antrojo žaidimo pabaigos puikiai visa tai „suspoilina“ net nepradėjus žaisti, tačiau išryškėja retai patiriamas noras įsigilinti į įvykius, kurie privertė visa tai įvykti. Tai dar niekada šioje žaidimų serijoje neišbandyta teritorija, kadangi dažniausiai mes į veiksmo vietą atvykdavome jau įvykus daugumai svarbiausių įvykių arba juos tik pradėdavome. O „TPS“ mums ne tik leidžia pasivaikščioti jau po seniai trokštamą mėnulį, tačiau ir suteikia galimybę pasimėgauti nuolat būnant įvykių centre bei vykdyti visus antagonisto-gamyboje įsakymus. Tai išskirtinis patyrimas, leidžiantis taip retai pabūti blogiuku. Be to, žaidimas norėdamas parodyti Jack’o virsmą nebijo parodyti ir itin tamsių jo veiksmų (kas praėjusioje serijos dalyje buvo pusiau juokais užsimenama pačio Jack’o), kas tik dar labiau sustiprina ir taip tamsią visatą bei įvykius joje, nenaudojant nei krislo humoro.

Be to, „TPS“ leido „Gearbox“ ir „2K Australia“ panaudoti visą tą juokelių susijusių su kosmosu skrynią. Neslėpsiu, didžioji dalis jų jau girdėti bei neįdomus, tačiau pasitaiko krūva taip perspaustų „prikolų“, jog negali nenusijuokti. Štai kad ir Pink Floyd albumo „The Dark Side of the Moon“ garbei žaidimas sulaukė naujos lunatikų grupės „Darksiders“ ir tilto, labai puikiai pašiepiančio šio garsiojo albumo viršelį. O kur dar ir „Space Jam“ krūvelė – net šalutinė misija paskirta įkrauti patį epiškiausią dėjimą iš viršaus visame pasaulyje, pasitelkiant net ir kitame žaidime panaudotą frazę „He’s ooooon fire!“. Taigi, kad ir kur iškeliatų „Borderlands“, jie visuomet kupini įvairiausių smulkmenėlių, vėlykinių kiaušinių bei juokelių susijusių su šių dienų pop kultūra.
Tačiau grįžkime prie žaidimo esmės, tai yra pačio veiksmo. „The Pre-Sequel“ mums pristato tris naujus (ir vieną seną pažįstamą) veikėjus. Tai yra „Borderlands 2“ sutikti veikėjai Wilhelm, Nisha bei Claptrap, bei „The Secret Armory of General Knoxx“ matyta Athena. Wilhelmas, tiems kurie žaidė praeitą žaidimo dalį jau pažįstamas kaip priešininkas, tačiau dabar jį galime valdyti mes, savotiškai sekant jo istoriją iki to geležinio monstro stadijos kurią mes taip gerai pažįstame. Wilhelm’o specialusis gebėjimas – iškviesti du dronus, kurių vienas padeda išgyventi mūsų valdomam veikėjui, o kitas padeda kovoje. Priklausomai nuo to kokius įgūdžius tobuliname, taip keičiasi ir WIlhelmas – tuo daugiau metalo dalių atsirando jo kūne. Kitas mūsų valdomas veikėjas robotukas Claptrap (kuriuo ir perėjau žaidimą). Negaišdamas laiko privalau jus įspėti, jog tai geriausias veikėjas iš šio ketverto ir jūs privalote jį pasirinkti. Taškas. Mažiau apsišvietusiems galiu paminėti, jog Claptrap’as gali panaudoti visas „Borderlands 2“ matytas veikėjų savybes, tačiau atsitiktine, kompiuterio parinkta tvarka, žinoma, pasitaikant ir „antims“ (būtent dėl kurių ir verta jį pasirinkti). Nisha – irgi praeitoje dalyje matyta Jack’o parankinė šioje dalyje irgi valdoma mūsų pasirinktinai. Jos specialus sugebėjimas – sulėtinti laiką bei nepriekaištingai pataikyti į silpnąsias priešininkų vietas. Ji pati blankiausia, tačiau smagi veikėja. Na ir paskutinė herojė, kuri ir pasakoja viso „TPS“ istoriją animuotuose intarpuose – Athena. Ji lyg tankas gali sugerti ar atmušti į mus skrendančias kulkas ar granatas, bei jas panaudojant įveikti aplink esančius priešininkus.
Smagiausia tai, jog dabar mūsų valdomi veikėjai nėra Gordono Freemano komplekso pagauti kartoniai žudikai. Tai ir savo „one-line’rius“ mėtantys ir nuomonę išreiškiantys, gyvi veikėjai. Claptrap’as ir toliau išlieka toks pat pakvaišęs nematomą sieną laužantis ir praeitus žaidimus prisimenantis nesusipratimas, akivaizdžiai žiūrintis „Breaking Bad“, Wilhelmas bėgant žaidimui vis labiau ir labiau palieka savo žmogiškąjį kūną bei atsiduoda Jack’o valiai, o Athena, na, ji išlieka Athena kurią mes pažįstame nuo žaidimo pradžios.

„The Pre-Sequel“ mums leidžia pasimėgauti nauju ginklų ir aplinkos žalos tipu. Lazeriniai ginklai tai tik dar vienas elementarus priedas prie jau nusistovėjusiuos „Borderlands“ formulės, iš kuriuos buvo išbraukti E-tech ginklai, praradę populiarumą antrojoje dalyje. Apie juos kalbėti daugiau ir nereikia – jie savo vietoje, jais naudotis smagu ir efektyvu, be to dažnai pasijauti lyg koks vaiduoklių medžiotojas su lazeriniu spinduliu tampydamas pamišėlius kosminėje stotyje. Na o šaltį skleidžiantys ginklai labai sveikintinas priedas prie elementų lentelės iš kurios kaip ir E-tech ginklai buvo išbrauktas Slag’as. Nors priežastis, kodėl tokie ginklai bei elementai negalėtų egzistuoti Pandoroje yra tikrai juokinga, tačiau tai nei kiek netrukdo jais mėgautis mažos gravitacijos aplinkose ar kosminėje stotyje. Prakalbus apie mažos gravitacijos aplinkas, nereikėtų pamiršti taip kūrėjų išgirtos „Jetpack“ bei deguonies sistemas. Jos pakeitė runų sistemą (kuriuos niekas taip ir neprisiminė). Taigi dabar kovos vyks ne tik ant žemės, tačiau ir ore. O norint jas vėl nuleisti ant žemės tereikia sklandant ore pritūpti ir veikėjas krisdamas ant sėdynės trenksis į žemę taip sužalojant aplink esančius priešininkus. Tačiau tai ne tik kovą paįvairinantis priedėlis. Tai leido sukurti ir įvairesnes aplinkas, leisti dizaineriams įgyvendinti tokius sumanymus, kurių neleido šiek tiek suvaržytas praeitų žaidimo dalių vertikalumas. Dabar žaidėjai gali pasiskraidydami judėti aplinka ir tai tikrai suteikia laisvumo pojutį, kurio taip kartais trūkdavo Pandoroje.

Tačiau ko verta laisvė, jei nėra ko apžiūrėti. Tai ir vėl šiek tiek pakiša koją „The Pre-Sequel“. Matote, žaidimas gana… mažas. Tačiau ne įvairovės ar misijų prasme, tačiau aplinkų bei šalutinių veiklų prasme. Istoriją pereiti galima per 16 valandų žaidimo (nenorint kankintis bosų kovose su silpnais ginklais ir nesąžiningu priešinikų požiūriu į jus), tačiau taip nuolat lakstant per tas pačias aplinkas, ko reikalauja šalutinės misijos, jos pradeda atsibosti bei erzinti. O kai veikėjai randa keisčiausias priežastis mus siuntinėti pirmyn ir atgal dėl paprasčiausių užgaidų, imi abejoti ar tai buvo daryta dėl kūrybinės vizijos ar dėl laiko tempimo, siekiant užmaskuoti gana nedidelį žaidimo pasaulį. Nors žaidimo aplinkos gana patrauklios. Taip išsiilgta mėlyna spalva ir šimtai jos atspalvių „TPS“ glosto akis kiek atsibodus pilkiems ir rudiems „Borderlands 2“ potepiams. Krūva naujų efektų irgi neraižo žaidėjų akių, o įsijungus Physx opciją turint Nvidia vaizdo plokštę prieš akis pasipila tikras efektų marmeladas. Nors pagrindinė aplinkų žvaigždė, visgi, yra kartas nuo fone kabantis mėnulis, kuris ir yra mūsų viso žaidimo tikslas.
Garso takelis, kuris mano apžvalgose visuomet nusipelno atskiros pastraipos, nuviliantis. Visiškai pamirštamas, iš seniai panaudotų natų sulipdytas, neįkvepiantis ir visiškai negirdimas muzikos mišinys, kuris nesužadins jokių jausmų. Nei teigiamų, nei neigiamų. O gaila, kadangi „Borderlands“ serija turi puikią progą savo humoro jausmą perkelti į kitą lygmenį, taip sukuriant absoliučiai pribloškiančią anomaliją, iš koto verčiančią net ir rūsčiausius žaidėjus. O turėti bejausmį garso takelį yra net blogiau, nei turėti visiškai nepastebimą.

Beje, legendiniai ginklai šioje dalyje dar retesni nei prieš tai, ir nepatikėsite – krūva jų perkelti tiesiai iš pirmosios dalies! Sužinojęs šį faktą riebiai nusikeikiau. Negi, brangieji, neturite idėjų naujiems ginklams? Nepykstu už iš antros žaidimo dalies nukopijuotą kalbantį šratinį šautuvą (kuris turi nešvaresnę burną už patį santechniką) ar Moxxi duodamą bei nuo žaidimo vidurio nekeičiamą (jokiais būdais nekeičiamą!) lazerinį Vibra-tuvą. Tačiau negaliu pakęsti to fakto, jog ginklai gaunami kartą per tinkamoje mėnulio fazėje atsidūrusį kokį tai dangaus kūną(ar išvis negaunami, būna ir taip) yra tiesiog nukopijuoti iš praeito žaidimo, nors vizitinė žaidimo kortelė – gazilijonas ginklų. O faktas, jog panaikinta ir galimybė vėl ir vėl žudyti pagrindinius žaidimo bosus siekiant tų legendinių ginklų lieka tikra mįslė visiems serijos gerbėjams.
Baigiant norėtųsi paminėti ir tai, jog žaidimas nebijo prisipažinti – taip, jis tikrai kurtas iš reikalo. Nors, galbūt kūrėjai ir ne to siekė kurdami itin keistą pabaigą, kuri tiesiai šviesiai pasako, jog jau galite laukti naujos žaidimo dalies. Tačiau faktas faktu – mūsų laukia dar viena „Borderlands“ dalis, norite jūs to ar nenorite. O liko svarbiausias klausimas – ką bendro turi Pink Floyd ir Ghostbusters homoseksualioje kosmoso Australijoje? O gi tai, jog naudodami lazerinį šautuvą ant „Pink Floyd“ garbei pastatyto tilto galime pasijausti lyg tikrų tikriausi australai, besikalbantys su homoseksualia paaugle mergina. Sveiki atvykę į Pandoros mėnulį!
16 Komentarai
gedunex
claptrap yra craptrap solo varant,geriausia nebent coop boostinant kitus.Wilhemas tankas kaip reta,ir pats idomiausias.zaidimas puikus,jokiu priekaistu.per daugiau nei 6h pasitaike vos vienas bugas.
laseriai perfect.
Matrix
Pradėjus žaidimą, jautėsi, jog pati pradžia yra lėtoka ir lengva. (Bet tikrai ne nuobodi). Man patiko ir dauguma juokelių, patiko, kad daug kas susiję su ankstesnėmis dalimis ir tikrai visi tie monologai echo pagalba leidžia tiesiog padėti daug taškų neužbaigtose istorijose. Nors žaidimą pereiti ir galima per ~16 valandų (einant pagr. misiją (heh, borderlands 2 galima kur kas greičiau pereiti netgi, jeigu irgi daugiausiai vystysi tik pagrindinę siužeto liniją), tačiau, išvaikštinėjant visus kampiukus ir įvykdžius visas antraeiles misijas – aš sugaišau ~30 valandų. Borderlands 2 dažniausiai pereidavau per ~22-24 valandas su visom sub-misijom. Tad ilgumo prasme Pre Sequel yra ten kur ir reikia, nei per trumpas, nei per ilgas ir tai yra labai sveikintina.
Labai patiko, kad galima vėl, kaip ir Borderlands pirmoje dalyje iš aparatų nusipirkti Legendary ginklų. Būdamas lvl 18, įsigijau granatą, kuri gali aktyvuoti bet kokio elemento area damage, tai praktiškai kelis levelius perėjau vien mėtydamas granatas, dar niekada neturėjau tiek kaifo svaidant jas, kaip kad žaidžiant kokį beisbolą. Kad grįžo ir seni ginklai (naujų taip pat nemažai!), mano nuomone yra labai sveikintinas dalykas, nes visi turėjom savo favorite ginklus ir kad juos galima rasti ir čia – man tai tik pliusas. Beje, farmint priešus dėl legendary ginklų yra ir čia ;).
Paskutinis bosas, neišduosiu kas ir kaip, bet man asmeniškai, tai kol kas geriausiai sukonstruota kova per visą Borderlands seriją. Pagaliau jaustųsi, kad tai tikrai bosas, pati kova nenuobodi.
Matrix
Bet esmė visa ko yra ta, kad tikras žaidimas būtent ir prasideda nuo true vault hunter mode, ir netgi tas pradžios blankumas, kurį galima patirti tik pradėjus žaidimą – visiškai išnyksta. Atsiranda daugiau naujų, stipresnių priešų, pačios kovos reikalauja išnaudoti daugiau ginklų, daugiau taktinių elementų ir pagaliau – teisingai ir reikiamu momentu aktyvuoti pagrindinį savo veikėjo sugebėjimą, nes kitu atveju tiesiog būsi sumaltas į miltus. Tad ir šis minusas kaip ir išsitrina, bent jau mano akimis.
Buvo keletas atveju, kai žaidimas neleisdavo paimti quest itemų ar tiesiog neatsidarydavo perėjimas į kitą vietovę, bet visi šie dalykai pastarosiomis dienomis po truputį jau yra taisomi, tad per kelias savaites turėtų išnykti šie nemalonumai.
Ir paskutinis dalykas, ką norėjau pridurti – pats žaidimas (kaip jau ir minėta apžvalgoje) nesimėto gerais ginklais, tad gavus vieną ar kitą tikrai pasijunti, jog tavo veikėjas sustiprėjo ir man patinka, kad šia prasme buvo grįžta prie pirmojo Borderlands žaidimo taisyklių.
Beje, žaidžiu už Athena. Super universalus ir įdomus veikėjas.
p.s. Jei patiko (nors kiek) pirmieji Borderlands – patiks ir šis. Pamatysit, tiesiog nereik klausytis piktų tetų ir dėdžių, kurie sako priešingai.
oh p.p.s. vienintelis šio žaidimo didesnis minusas kaip man, kad jie nesukūrė daugiau arenų, kur būtų 5 bangos vis stiprėjančių priešų. Tad jei kas perka žaidimą po jo išleidimo, tai negaus „Shock Drop Slaughter Pit“ (man asmeniškai tikrai patiko visos arenos konfigūracija) ir negalės žaidime pasimėgauti jokia Arena (nebent nusipirks šį, kaip DLC). Štai Borderlands 2 turėjo 2 jau grynai įmontuotas žaidime ir vieną, kaip DLC, tad praktiškai tris iš viso.
Nowitzki
Eh, aš žaisdamas kokius 10 bugų didesnių ar mažesnių vien sutikau (keliskart restartuot load’ą reikėjo, o kai kur tiesiog lygių duobės ar sienos kur neturi būt ko pasekoj miršti), o kad negalima farmint daug bosų tai ne aš vienas skundžiuos, jie neatsiranda grįžus į vietovę kai juos nukali. Bent jau didžioji dalis.
Legendary galima buvo ir BL2 rast parduotuvėse, taip kad nieko ir nepakeitė (tik dabar daug rečiau išvis geri ginklai krenta). Pagal ilgį tai tikrai trumpesnis už BL2 kad ir kaip bežiūrėtum (neįsivaizduoju kaip turi BL2 lošt kad jį pereitum kaip tu sakei taip greit, nes ten šalutinių misijų daug daugiau ir apskritai didesnis žaidimas visom prasmėm). O aš BL2 perėjau su visais veikėjais ir dar kelis kartus.
Paskutinis bosas kurio ir aš nespoilinsiu, tai paprasčiausias kulkų siurblys ir tiek, nežinau kur tas gerumas. Kaip ir visi prasti serijos bosai, o šitas dar ir nelabai įsipaišo į žaidimą apskritai. Bet gal kam nors ir patinka ta visatos dalis, tai nieko nerašau siekdamas kontraversijos išvengt :]
TVMH tikrai geresnis nei ankščiau, bet aš asmeniškai tikrai nenorėsiu šito žaidimo dar kelis kartus žaist dėl priežaščių kurias apžvalgoj išvardinau.
Borderlands visada labai geri žaidimai buvo, tai Pre-Sequel ne išimtis. Tiesiog Pre-Sequel bando apsimest pilnu žaidimu, kai yra tik didelis DLC su nepilnavertiškumo sindromu ir tiek. Nu ir krūva užknisančių dalykų, kurių nebuvo ankstesniuose žaidimuose.
gedunex
suzaidziau apie 20h,ir praejau tik nesenai misija kur reik gaminti robotus,dar daug liko iki pabaigos?
Matrix
Dar liko gana nemažai 😉
cryska
zadima suzaidiau tesiog gabalais nesveikas su visom paslinem misiom
zadimas tikrai gersenis uz borderlands 2 nekam ne paslaptis kad
borderlands 2 gan balansas tarp klasiu ira gan prastas kad ir mechromancer tesiog op
cryska
dabar rekia laukti dcl zinoma kad bus naujia klase t rekia laukti dcl skirtu istrijos rezimui
Cybreras
Kas bendro tarp Pink Floyd ir Ghostbusters homoseksualioje kosmoso Australijoje?
Tavo Tėvas.
Nowitzki
Chuckled. +1
Fooxas
Pagrindinis mane nervinantis dalykas, tai Scavs. Jau toks užtildytas dialogas, kad net pabosta juos šaudyt, kai tuo tarpu BL2 net ir 600 valandų įkišęs išgirsti „Give me a bucket and I’ll show you a bucket“ nori nenori nusišypsai.
djmindziulis
neteko zaisti jokiu kitu , nebuciau zaides ir sitos borderlands dalies. vuen todel kad graginis apipavidalinimas man nelabai. bet kadangi gavau koda parsisiust nemokamai , nusprendziau surizikuoti. Ir kazkaip nesigailiu dabar. patinka juokeliai , zaidimas itraukiantis. zaidziu uz claptrap. tik ar yra galimybe parduoti ginklus ? ir slotu hinklas paskii padauges ? nes matau yra 4 slotai , taciau tik i 2 galiu isideti ginklus. kiti uzrakinti.
Fooxas
Ginklus parduot į bet kurį vendorių gali. Viršuj yra trys knopkės buyback, buy ir sell. Akivaizdžiai spaudi sell ir renkies ką parduot.
Ginklų slot’ai atsirakina darant main misijas. Viso ir bus 4, bet turiu pastebėt, kad šitoj daly veeelniškai ilgai tenka žaisti tik su dviem ginklais. Na bent palyginus su kitom.
Inventory ir kulkų capacity atsirakint gali už moonstones, pas Crazy Earl.
O ir šiaip, eik pasiimk Borderlands GOTY ir Borderlands 2 GOTY. Neįmanoma pasigailėt 🙂
djmindziulis
aciu. nedaug as jo dar tepazaidziau , manau atrasiu paskui kas ir kaip.
cryska
dlc bus galimybe zaisti uz jacka ir naujia klase isvisa bus 6 classes zadime o dabar ira tik 4 nauja classe bus pansi i lilith o pagrindnis jos skillas bus summonint kaski gyvuna nera dar tiksliai zinoma koki turbut jackas bus koks nors inzinerius
Fooxas
(u) Per kurią vietą Baroness (The Huntress) bus panaši į Lilith (Siren)?