Žymioji, savo istoriją jau 24 metus tęsianti, ne vieną žaidimą turinti „King‘s Bounty“ netruko (jei „netruko“ galime laikyti dviejų metų petrauka) susilaukti dar vieno žaidimo. Tik šįkart tai bus ne legenda, šarvuota princesė, kariai iš šiaurės, ar susikirtę keliai, o patys pačiausi blogio įsikūnijimai: orkai, demonai ir vampyrai, žaidime „King‘s Bounty: The Dark Side“.

Ko gero nedaugelis žaidimų veiksmą imasi perteikti iš „blogosios pusės“. Štai čia, iš pažiūros visiem bloga darantys vampyrai, orkai ir demonai susiduria su savąja neteisybės forma: Tristremo mūšį laimėję elfai puola naikinti orkų kaimus, pakeliui degindami ir naikindami viską, kas papuola po kojomis, žmonių armijos suranda įžūlumo užpulti demonų karalystes, o į vampyrų klano valdas kėsinasi „nedorieji“ vampyrų medžiotojai. Visur, kur tik bepažiūrėsi, vyrauja pati didžiausia neteisybė ir tironiška „geriečių“ priespauda.
Todėl žaidime gausime valdyti vieną šių nuskriaustųjų rasių atstovą: Orką – Baghyrą – galingiausią visų orkų karį, prisiekusį grįžti namo ir atsiimti savo valdas, tokią „visai nieko“ demonę Neolynę ir jauną vampyrą, kad ir kiek tai bereikštų jų amžiaus mastais, vardu Daertas, taip pat siekiantį susirasti pagalbininkų ir pašalinti visus, kurie jam stos skersai kelią. Iš tiesų, žaidimo istorija pasižymi itin smagiais ir šmaikščiais dialogais, (kurių pagrindiniu taikiniu, tiesa, tampa vargiai savo pusrutulius dengianti demonė). Žinoma, jei tik turėsime kantrybės perskaityti tas neįgarsintas, mažu šriftu parašytas teksto sienas. Žaidime taip pat rasime ne ką mažiau smaikščių dialogų pasirinkimų, tik dėl jų įtakos žaidimo procesui galima smarkiai abejoti.
Verta paminėti, kad pradėdami žaidimą čia visai nesutiksime jokių paaiškinimų, ar juo labiau įvadinio lygio, kuriame sužinotume bent dalį visų vingrybių, nepaisant išankstinių spėliojimų, jog kažkokie supažindimai bus žaidimo išleidimo metu. Tačiau neverta nukabinti nosies, nes kad ir koks iš pradžių painus atrodytų žaidimas, net ir nežaidus prieš tai buvusių dalių pagrindinius procesus galima įsisavinti per labai trumpą laiką. Juk retas kuris kada nors nežaidęs „Heroes“ serijos žaidimo, o čia viskas labai panašu.

Nepaisant to, kad žaidimas iš vienos pusės yra labai panašus į minėtąją „Heroes“ seriją, iš kitos, visgi, veiksmas vyksta kiek kitaip. Pirmiausiai pastebime tai, kad pasaulio tyrinėjimas yra artimesnis paprastiems veiksmo žaidimams: jį galime tyrinėti iš visų pusių, sąveikauti su ten esančiais objektais, kaip, pavyzdžiui, pakeliui randamomis skryniomis ar veikėjais, objektais, iš kurių galime pirkti karius. Tiesa, nors žaidime ir bus galima šiek tiek nupjauti į šonus, didžioji dalis kelionių bus apribota tam tikrais tuneliais, kurių pakraščiuose ir bus išdėstyti interaktyvūs objektai. Galiausiai, pasiekus tam tikrą tašką, kelias atves į platesnę vietą, iš kurios šakosis šiek tiek daugiau „tunelinių“ kelių, kurių dauguma ves į aklavietę. Nelabai ypatingai atrodo ir bendras, trijų dimensijų žaidimo vaizdas – dėl didelio tunelių kiekio lengva parasti orientaciją. Tačiau iš šios problemos gelbsti patogus mini žemėlapis.

Kovos, savo ruožtu, taip pat turi keletą įdomesnių aspektų. Štai, beveik kiekvienas karys čia turi po keletą skirtingų veiksmų. Pavyzdžiui, lankininkas gali šaudyti ne tik paprastas strėlės, bet ir užantyje laikomas specialias užnuodytas ar užkeiktas. Kokie nors zombiai gali pasiaukoti vardan kito, suteikdami jam papildomą ėjimą, maži demonai šaudyti, vienas šalia kito stovinčius priešus kertančius ugnies kamuolius, ugnies elementai teleportuotis iki degančio priešo ir t.t.
Visa kita yra daug maž identiška gerai žinomies Herojams: kiekvienas karys gali atlikti tris veiksmus (pulti, gintis arba laukti), galima leisti įvairius burtus (nuo paprasto, ejimų kiekį padidinančio vėjelio, užduodyjimo, ar ugninės strėlės). Kariai taip pat turi visas jiems būdingas atributikas, identiškus gyvybės taškus. Tiesa, prieš pradedant kovas, vietoj nurodomo apytikrio priešo armijos skaičiaus (pavyzdžiui, „keletas“, „orda“ ir pan), nurodomas būsimos kovos sudėtingumo lygis („lengva“ ir pan). Verta paminėti ir tai, kad nors priešo armiją gali reprezentuoti vienas priešo tipas, „viduje“ gali slėptis net keli, skirtingų rūšių priešai. Taip pat įdomu, kad kovų tam tikrais atvejais galima išvengti, nes veiksmas prasideda mūsų veikėjui ir priešui susidūrus – jei kovos nenorime, galime tiesiog pabėgti, ar atsistoti atokiau.

Žaidime rasime kiek kitokį veikėjo tobulinimą. Be pagrindinių jėgos, gynybos ir intelekto atributų turime įvairius apdovanojimus, kurie gaunami tik atlikus tam tikrą uždavinį: pavyzdžiui, laimėję 20 kovų gausime medalį, padidinsiantį lyderystės taškų kiekį, leidžiantį turėti daugiau karių. Šalia to, kiekvienas herojus galės pasirinkti įvairias grubios jėgos, proto, arba magijos specializacijas (talentų medžius), atitinkamai duosiančius tam tikrų bonusų. Pavyzdžiui, vieni pastiprins tam tikros rūšies magiją ir manos atsistatymo greitį, kiti leis priešų kariams pereiti į mūsų pusę, dar kiti tiesiog pridės jėgos ar gynybos taškų. Talentams taškus dėlioti galėsime už trijų rūšių runas, atspindinčias kiekvieną, joms priskirtą medį: jėgos talentams reikės raudonų kristalų, proto – žalių, o magijos – mėlynų. Deja, dėliojant talentus per daug nukrypti į kitus medžius galimybės nebus, nes kiekviena rasė turi sau priskirtą medį ir pasikelę lygiu gauna dvigubai daugiau atitinkamos spalvos runų.

Taigi, jei esate ėjimų strategijos mėgėjas, atsibodo visuomet žaisti tik už geruosius veikėjus, į pasaulį norisi pažvelgti pro tamsius akinius, arba, tiesiog, pavaldyti akis pamaloninančiais fetiš drabužėliais apsirengusią demonę – King‘s Bounty: Dark Side“ žaidimas kaip tik jums.
3 Komentarai
edvinas552
Cover tai neblogas ;DD
Akmenskaldys
Pažaidžiau galutinę versiją ir galiu pasakyt tik tiek: žaidimas visiškai nepabaigtas, pilnas bugų ir nesubalansuotas. Vienintelis jį gelbėjantis dalykas tai istorija.
69rolis69
Na panasumai su Heroes serijos zaidimais yra del to, kad King’s bounty galima pavadinti Tevu, o is jo populiarumo veliau gime Heroes vis serija 🙂