2142 metais pasaulis neatpažystamai pasikeičia. Prasidėjus naujam ledynmečiui žemė tampa žymiai šaltesnė ir beveik nebelieka vietos, kur žmonės galėtų normaliai gyventi. Prasideda žiaurios tarpusavio kovos, dėl teritorijos, paskutinių žemiškųjų išteklių.
Battlefield 2142 pasaulis yra niūrus, šaltas ir pasidalinęs į teritorines dalis. Dvi frakcijos kaunasi dėl absoliučios valdžios: Europos šalys nebekreipdamos dėmesio į tarpusavio skirtumus susivienijo į Europos Sąjungos Koaliciją, o kita pasaulio dalis susivienijo į Jungtinę Azijos Koaliciją.
Žaidėjui reikės pasirinkti vieną iš frakcijų, už kurią jis mūšio lauke atiduos paskutines savo jėgas. Abi frakcijos turi skirtingų pranašumų, abi jos turi skirtingus ginklus, bei naujas technologijas. Kadangi visas veiksmas vyksta ateityje, tai žaidėjas naujų ginklų, bei technologijų stygiaus neturėtų pajusti.
Bet nesusidarykit neteisingo supratimo, jog žaidime pagrindinis tikslas bus lakstyti su šviesos kardais ir pjaustyti į gabalus ištisas ateivių gvardijas. Nors žaidimas ir yra futuristinis, bet jį priskirti mokslinės fantastikos žanrui būtų nevisiškai teisinga. Ką ir mėgina paaiškinti jaunesnysis žaidimo prodiuseris Marcus Nilsson’as sakydamas: „Battlefield 2142 pasaulis nėra kažkas panašaus į Starcraft’ą, nes ten nėra nei lazerių, nei kokių kitų plazminių ginklų. Tai yra purvinas, žiaurus ir brutualus pasaulis, kuriame pagrindinis žmogaus tikslas yra išgyventi.“
Žaidimo kūrėjai padirbėjo iš peties sukurdami įvairių naujų ateities technologijų. Kaip pradžiai Nilsson’as pateikė „T39 Battlewalker“, kuris yra pristatomas, kaip „Mūšio lauko Godzilla“.
Šaudom ir gaudom
Lyginant šios dalies su žaidimo senesnėse serijose esančiom transporto priemonėm, galima rasti nemažai įvairių panašumų. “T39“ yra dvivietis transporto įrenginys, kuriame yra įrengti prieš žmones ir prieš oro pajėgas skirti pasipriešinti ginklai. Jame taip pat yra ir veiksni apsauginė sistema, kuris gali nukenksminti bet kokią į jį lekiančią raketą ar granatą. Pasak Nilsson‘o „Tai yra besąlyginė žudymo mašina, kuri pašalina visus pastojančius jai kelią… Kai tu sėdi šiame įrenginyje, jautiesi tikrai galingas, nes tu esi būten tas žmogus, kuris šį „monstrą“ ir valdo“.
Bet kaip ir praeitose Battlefield žaidimo dalyse, 2142 irgi veikia šulinio-popieriaus-žirklių principas, tai reiškia jog visuomet yra būdas kaip pašalinti galingus karinius vienetus.
Tai pat žaidime bus ir „SD-18“ apsauginis tranas, kuris sklandys virš jūsų galvos ir pastoviai skanuos artimiausias teritorijas nuo priešų. „SD-18“ yra nepakeičiamas jei reikia pranešti apie artėjantį pavojų ar pašalinti nedideliam atstume esančius priešus, bet kur kas blogesnė situacija yra su atokiau esančiais priešais. Dar vienas trūkumas yra tai, jog šis tranas yra gerai matomas ir sekioja žaidėją absoliučiai visur, tai reiškia, kad naudojant „SD-18“ pasislėpti žaidimo metu galimybių beveik nelieka.
Jeigu žaidėjas mieliau rinktusi veiksmą tiesiog ant žemės, jam turėtų labiau patikti kamufliažo technologija. Ji žaidėja paverčia beveik nematomu visiems kitiems esantiems mūšio lauke, bet kol yra naudojama ši maskuote žaidėjas negali naudotis ginklu, todėl reikia maskuotę naudoti protingai ir suradus silpnąją priešo vietą jam smogti. Deja, kai žaidėjas miršta, šią techonologiją gali nušvilpti kitas žaidėjas ir ją panaudoti savo tikslams.
Titanų metas
Atėjo laikas atskleisti šiek tiek informacijos apie didžiausią 2142 ginklą – milžinišką mašina skirta oru gabenti įvairius krovinius. Titanas Nilsson‘o yra apibūdinamas, kaip „naujojo žaidimo simbolis“. Pasak žaidimo istorijos Titanas buvo sukurtas civiliniams tikslams, pagrinde pergabenti žmones ir tam tikrą krovinį dideliais atstumais. Bet neilgai truko kol karinės organizacijos šią naująją technologiją pradėjo plėtoti savo tikslams ir galiausiai Titanas virto milžiniška žudimo mašina, kuri karo metu yra pagrinidinė karinių organizacijų jėga.
Titanas gali būtu naudojamas pastiprinimo gabenimui, įskaitant ir karius, tankus ir futuristinius robotus. Jis yra valdomas kuopos vado, kuris taip pat kontroliuoja ir šalutinius ginklus, tokius kaip tolimosios patrankos. Žaidimo kūrėjai taip pat pažadėjo visiškai naujų „kuopos vado žaisliukų“, deja kolkas apie juos iki galo nėra žinoma jokios konkrečios detalės.
Žaidimo kūrėjai taip pat pasirūpino ir nauja iškrovimo uosto sistema, kuri pagrinde yra perkeliama į orą, tai reiškia, kad pats žaidėjas turės skraidyti, pirmo asmens vaizdu, virš mūšio lauko ir stebėti visa situaciją vykstančią apačioje, ant žemės. Nors ir ore žaidėjas skrietų dideliu greičiu, bet vistiek jis gali būti pamuštas įgudusių žaidėjų. Skraidydamas virš mūšio lauko žaidėjas galės kontroliuoti skriejimo kryptį, taip nustatydamas, kur nori nusileisti. Labai įgudęs žaidėjas turėtų sugebėti nusileisti netgi ant priešo, iš viršaus, taip jį mirtinai sužalodamas.
Titanų susidurimas
Kolkas grįžkime prie Titano ir naujo žaidimo režimo, kurį žaidimo kūrėjai išplėtojo. Žaidimo fanai, nepergyvenkite, „užkariavimo“ režimas vis dar liko neapardytas ir nepaliestas. Žaidimo kūrėjai mano, jog jų naujai sukurtas Titano režimas žaidėjams patiks lygiai taip pat kaip ir „užkariavimo“.
Ilgą laiką Battlefield kūrėjai žaidimą pateikdavo su „užkariavimo“ režimu, kai tiesiog reikia užimti tam tikrus punktus ir taip užkariauti visą žemėlapį, dėl to jog jie niekaip negalėjo sumąstyti geresnio režimo, kuris pritrauktų tiek pat žaidėjų kaip ir ankščiau. Bet pagaliau jie sugebėjo įgyvendinti vieną iš savo idėjų ir mano, jog ji tikrai yra verta dėmesio.
Ateityje šalies stiprumas bus priklausomas nuo jos turimų Titanų skaičiaus, panašiai, kaip ir šiais laikais su aviacija, sako Nilsson‘as. Titano rėžime nėra jokių ypatingų taisyklių. Jame yra dvi komandos ir abi jos turi po tam tikrą skaičių savo Titanų. Pirma komanda sunaikinusi priešininkų Titanus laimi.
Nors tai ir gali pasirodyti gan lengva, bet taip iš tikrųjų toli gražu nėra, kadangi žaidėjas tuo pačiu metu turi ir valdyti savo Titaną ir dar saugoti tam tikrą žemėlapio teritoriją.
„Tai yra šiek tiek panašu į šachmatus“ sako Nilsson‘as, nes pagrindinis uždavinys yra pašalinti priešininko „karalių“, bet tai bepuldamas, suklydęs gali ir suteikti savo oponentui užpulti tave ir galiausiai sutriuškinti.
Titano režime karių būrio darbas nėra paprastas, jie turi įnirtingai grumtis pro įvairias kliūtis iki Titano, kurį jie ketina pašalinti. Prasibrovus pro kitas kliūtis kariai turi suradę Titano pagrindinį branduolį prie jo pritaisyti nemažą kiekį sprogmenų, o tai padaryti bus ne taip jau ir paprasta, tuo metu Titanas gali pasprukti ar kitaip išvengti savo žuties.
Komandinis žaidimas
Žaidimo kūrėjai nusprendė pagyvinti žaidimo kolektyvinį veiksmą. Jie nusprendė sukurti sistemą, kurios pagalba kolektyviškai, grupėmis dirbantys vienos komandos žaidėjai užsidirbinės kolektyvinius taškus, už kuriuos jie galės atsidaryti įvairius žaidimo priedus, naujus ginklus ir panašius dalykus.
Komandos lyderis taip pat žaidime gaus naujų „žaisliukų“, tokių kaip komandos švyturys. Komandos nariai atsiradinės ten kur komandos vadas nurodys švyturį. Ir kadangi švyturiai gali būti pašalinami kitos komandos žaidėjų, komandos lyderis turės pasitelkti savo taktinį mąstymą, kad išsirinktų geriausią švyturio vietą.
Žaidime buvo padaryti keli nedideli pakeitimai, pagrinde tai buvo klasių sistemose. Nilsson‘as aiškina: “Šiame žaidime bus keturios pagrindinės klasės, jos neturės tiek įvairių prietaisų kiek buvo ankstesnėse žaidimo dalyse, bet su laiku žaidėjas įgydamas aukštesnį rangą, gaus ir naujų įrankių. Aukščiausio rango žaidėjas turės daugiau nei 1500 skirtingų kareivio „krepšio“ turinio kombinacijų.“ Tai reiškia, kad kas kartą kai žaidėjas kaunasi mūšio lauke, jis iš anksto gali nuspręsti kokias jis kario savybes norės toliau gerinti.
Baigiamieji akordai
Nilssonas pareiškė: “Daug žmonių mano, jog ši tematika yra netikus ir gan nuvalkiota, bet tas pats buvo ir prieš išleidžiant pirmąją Battlefield 1942 dalį. Mes manom, kad ši dalis gausis dar geresnė nei praeitos, nes šį kartą mums nereikėjo visko faktas į faktą atkurinėti, kas buvo per Antrąjį Pasaulinį karą. Šį kartą mes galėjome pilnai pasitelkti savo vaizduote, sugalvoti tokių dalykų, kurių užuomazgų šiais laikais dar net nėra.“
Žaidėjo kūrėjai mano, kad tai bus viena iš įdomiausių Battlefield serijos dalių.
Parengė: HEAT