Kompanijų „Square Enix“ ir „Disney Interactive Studios“ kuriamas veiksmo RPG žaidimas „Kingdom Hearts III“ naudos „Unreal Engine 4″ variklį. Tai japoniškam žaidimų puslapiui „Fumitsu“ patvirtino vienas iš žaidimo kūrimo vadovų Tetsuya Nomura. Iki rugsėjo vidurio jis vadovavo „Final Fantasy XV“ kūrimui. Tai darė nuo pat žaidimo anonso 2006-aisiais. 

Paklaustas, kodėl „Kingdom Hearts III“ buvo pasirinktas būtent šis „Epic Games“ sukurtas variklis, T. Nomura atsakė, kad taip buvo nuspręsta dėl „įvairių priežasčių“, tačiau jų neįvardino.

Tos priežastys turėjo būti labai svarbios, nes užuot naudojusi savo prieš trejus metus pristatytą „Luminous Engine“ variklį , kuriuo šiuo metu kuriamas „Final Fantasy XV“, „Square Enix“ pasirinko alternatyvą, už kurią reikia mokėti ne tik dabar, bet ir, tikėtina, reikės mokėti paskui, atseikėjant dalį iš pardavimų gautų pinigų.

„Unreal Engine 3″ buvo vienas populiariausių, jei ne pats populiariausias praėjusios kartos žaidimų variklis. Jį naudojo ne tik pačios „Epic Games“ žaidimai, tokie kaip „Gears of War“ bei „Unreal Tournament“, bet ir didžiausi kitų nepriklausomų leidėjų projektai, tokie kaip „Mass Effect“, „Borderlands“, „Batman“ ir kiti.

Tarp „Unreal Engine 4″ naudotojų be kitų žaidimų jau yra „Fable Legends“, „Fortnite“, „RIME“, „Dead Island 2″, „Tekken 7″.

„Kingdom Hearts III“ pasirodys „Xbox One“ ir „PlayStation 4″ konsolėms. Kada – neanonsuota. Apie žaidimo kūrimą pranešta tik praėjusiais metais.