Dabar tvyro bumas – kurti žaidimus taip, kad jie veiktų 1080p raiška ir turėtų aukštą bei stabilią kadrų kaitą (dažniausiai tai 60 kadrų per sekundę). Kai kurie kūrėjai šią užduotį įgyvendina sunkiai ir jaučia spaudimą, kuomet norint išleisti žaidimą konsolėse, privalai atitikti tam tikrus nustatytus kriterijus.
Panašiai jaučiasi ir „CD Projekt“, kurie šiuo metu kuria olelia kokį grafiškai įspūdingą žaidimą – „The Witcher 3: Wild Hunt“. Iš tiesų konsolėse žaidimas gali ir neatrodyti pasakiškai gražiai, kaip yra kalbama apie asmeninių kompiuterių versiją. Kalbėdamas su „Worlds Factory“, vizualinių efektų kūrėjas Jose Teixeira aiškino: „Idealiu atveju mes spausim 30 kadrų per sekundę. Rezoliucija, žinoma, nuo to priklausys; mes dirbame ties tuo, mes bandome pasiekti kiek įmanoma didesnę“.
„Jei mums pavyktų padaryti 1080p, žinoma padarytume, bet aš nežinau ar tai pavyks. Tiesa sakant, aš tikrai nežinau. Tikriausiai ne. Tačiau žinau, kad mes turime padaryti stabilią kadrų kaitą, tai yra mažiausiai 30 FPS“, – tęsė jis.
Kodėl žaidimas neveiks aukšta rezoliucija? Tai, ko gero, variklio problema. Teixeira aiškina, kad žaidime bus daug smulkių fizikos veikiamų objektų, jog sunkiai besutelpama į atmintį ir tai riboją spartą. Pavyzdžiui, smuklėje bus visokiausių objektų, kėdžių, stalų, bokalų, kurie reaguoja į fizikos pakitimus. Dabar įsivaizduokit, Geraltas užeina ir panaudoja smūgio magiją, kuri visa tai nubloškia. Kadrų kaita kaip mat kris.
Kūrėjų komandai darbuotis su naujosios kartos geležimi sekasi neblogai. „Jei atvirai, tai mes tikėjomės kur kas blogiau. Kai mes pirmą kartą paleidome žaidimą ant „PS4“ ir „Xbox One“, manėm, kad jis išvis neveiks, nes jis buvo toks apkrautas, tikėjomės, kad nulūš, bet jis veikia. Dar ne visai taip, bet veikia. Manau, kad dar biški padirbėjus prie optimizacijos, padarysim, kad veiktų gana gerai“, – savo mintis dėstė Teixeira.
Taigi, panašu, jei jau norėsit pamatyti visą „The Witcher 3“ grožį, teks rinktis asmeninį kompiuterį, įsimesti porą Titanų ir mėgautis nuostabiais vaizdais ir stabiliu veikimu.
„The Witcher 3: Wild Hunt“ pasirodys 2015-ųjų vasario 24 dieną „PC“, „PlayStation 4“ bei „Xbox One“ platformoms.
17 Komentarai
Talwar
Tai ir taip aišku, kad ateis.Juk apie konsoles tema.
JuztBe
Vien per demo fps krito žemiau 30. Arba man video lagint pradėjo, kas ten žino 😀
gedunex
kiek teko skaityt,tai PS4 isspaustu 1080p su 30fps,bet lenkai buciuoja siknas amerikonams ir visa beveik darba skiria xbox versijai kad tik isspaustu bent jau 900p,del to aisku nukentes PS4 versija.
bent tiek gerai kad PC versijos neapkarpys del to sudo.
p.s. cryska,turi quad 780ti? ar losi 240p rezoliucijoje?
Personazas
Tai atviro pasaulio žaidimas ir plius jai sakė užėjus į bara galima viska ten išdaužyti, tai tikrai reikia žvėrės. Man nei šilta nei šalta, svarbu būs galima pažaisti ant savo konsolės, nes mano pc tikriausia neišvilks. 😀
ZeroFM
next-gen konsolės FHD ir 60FPS , va čia tai anekdotas .
seklas
Kad ir kas benutiktų, Xbox visuomet lieka kalčiausias, o PlayStation tiesiog pasiima aukos vaidmenį. Nereikia čia tų nesąmonių skiesti, abi tos konsolės silpnos yra. Iš kitos pusės žiūrint, svarbiausia, jog žaidimas sklandžiai veiktų. O ten ar ant stalo gulės dulkės ar ne, nemanau, jog yra labai svarbus aspektas.
BumtIrkluPerGalva
Vistiek dauguma pc zais medium nustatymais ir kiek isvis nepazais nes turi senus pc 🙂 As geriau losciau su konsole nei isvis nelosciau 😀
Fooxas
Siaip rimtai, kažkada skaičiau, kad Ps4 dar 1080p tempia o va su xboxu turėjo problemą, kad ir 900p sunkokai jau tempė. Kaži kodėl ps4 dabar staiga nebetraukia1080p.
Ab_
jau isleidimo metu buvo aisku, kad PS4 HW specs yra per silpnos, tik dar kazkaip tikejausi, kad viskas stosis ant geresnio HW resursu isnaudojimo, bet taip nera. Dabar tai jau akis bado, kai galybe kureju sneka, kad full HD 60+ fps neikandama tokiom „next gen“ konsolems.
Yra kaip yra, galima dziaugtis ir tokiomis konsoles galimybemis, bet didziausia blogybe, kad Sony, MS leidzia pinigus, kad dirbtinai reguliuotu PC zaidimu kokybe.
edvinas552
taip turiu sena pc ir nepalosiu
Random_Dude
First world problems.
Flamster
Koks skirtumas tas 60 fps open world game 😀 Man 60fps privaloma yra tik per first person shooterį, o kitur nelabai ir matysi, ne taip ir svarbu bus.
Fanax
Pora Titanu 😀
Fooxas
Turėjau omeny, kad skaičiau pačių cdprojekt red interviu, kur sakė, kad ps4 1080p išspaudė, o xboxui mažiausiai 900p darys. Dabar žiūriu ir ps4 900p gresia.
WMD
zinant Microsoft ir ju grobuoniska konkurencine taktika, nenustebciau jei kur nors kada nors butu buves padarytas susitarimas, kad xbone rezoliucija Witcher 3 privalo buti ne mazesne nei ps4, jei CD Projekt nori ji isvis isleisti ant xbone.
Fooxas
(u) Nemanau, kad MS’as čia ranką įkišęs bus. Jei abi versijos būtų numažinos iki 792p ar išvis ekstremaliai iki 720p, tada gal ir taip, dabar, jei CDprojekt red patys sugalvojo numažint rezoliuciją, beveik garantuotai PS4 versija bus geresnė už xbox one vien dėl mažesnio framerate drop’o.
gedunex
as kiek skaiciau,tai patys red sake kad beveik visa demesi skirs xbox nes jis silpnesni ir kad isspausti geresne grafika,del to kentes PS4 nes su ta versija bus mazai dirbama ir tikrai negaus 1080p vien del to kad susikoncentruota ties silpnesne gelezim.
o kaip foxas ir sake,tai PS4 isspaude 1080p bet greiciausia nepastovu fps,ir reiktu ideti darbo,bet kadangi visus resursus nukreipe i xbox,tai realu kad gausim 900p.