„No Man’s Sky“ visata bus išties didinga dėka procedūriškai generuojamų pasaulių. Planetų skaičius toks didelis, kad „Hello Games“ jo net negali tiksliai įvardyti. Užtat gali įvardyti kitą dalyką: jei norėsi bent 1 sekundei aplankyti visas žaidime esančias planetas, tau prireiks 5 mlrd. metų. Saulėje maždaug per tiek laiko baigsis vandenilio atsargos ir besiplėsdama ji praris visas vidines saulės sistemos planetas.
Taigi, ne tai kad nepamatysi viso žaidimo, bet ir niekuomet nesibaigs unikalūs pasauliai. Žaidimas, praktiškai, be pabaigos. Toks rezultatas buvo pasiektas dėl to, kad „Hello Games“ pasirinko 64-bit’ų skaičiavimą vietoje 32-bit’ų. Tačiau net jei ir žaidimas veiktų 32-bit’ų pagrindu, tam taip pat prireiktų bent kelių tūkstančių metų ištyrinėti visus pasaulius. Tuo tarpu 64-bit’ų programa gali patalpinti bene dvigubai didesnę, astronominę 2^64 sumą reikšmių.
Šis atviras kosmoso tyrinėjimo žaidimas buvo atskleistas praėjusių metų gruodį. Jo pasirodymo laukiama 2015 metais. Pirmiausiai „No Man’s Sky“ pasirodys „PlayStation 4“ konsolei, o vėliau ir asmeniniams kompiuteriams.
13 Komentarai
-ToXic
Nieko gero nežada tai. Geriau jau būtu koks 200 pasaulių, bet jie pačių kūrėjų detaliai sukurti. O čia bus aišku detalumo stoka, tik keli dalykai pakeisti. Bus pvz du pasauliai, tik vieno pasaulio žolė raudona, o kito mėlyna. O viskas vienoda. Ir galiausiai pradės tokie dalykai badyt akis. Maniau čia bus padirbėta prie tu pasauliu, o čia bus pasirodo automatiškai generuojami. Nu va ir nuvylė. (s) O laukiau žaidimo.
vacoum
tai speju susija su atmintim. Kiek yra atminties tiek tu resursu gali sugeneruoti 🙂 😀 . Arba koks erdves dydis (skaitmeninis) tiek tu planetu ir prikisti gali 🙂 . Jei pvz pasirenki taska 4.5.5 tai ir sugeneruos ten ta planeta.
AsTiesiogRepuoju
Bent jau ne 6 mlrd. metu prireiks.
Personazas
ToXic manau bus teisus jau teko su tokais zaidimais susidurti kaip Daylight ( Cia tas kur mergina su telefono vaiksto po tamsius kambarius). Dar kazkoks siaubo zaidimas kur irgi generoja lygius CBP ar kazkaip panasai vadinas irgi apilnkos vienodos tik kryptis skiresi ar daiktu isdestimas…..
Eltex
Tuo tarpu 64-bit’ų programa gali patalpinti bene dvigubai didesnę, astronominę 2^64 sumą reikšmių.
Oh matematikai – tikrai dvigubai daugiau? 😀 Daugiau 2^32 kartų (t.y kažkur 4 mlrd kartų daugiau)
APCY
Kai pagalvoji gal ir mūsų planetos ir visa visata sukurta su kompiuterių. Pažiūrėkit jau 2014 o jau galim virtualias visatas sukurt, tai kas bus po 100, 200m? Pradėsim kurt savarankiškai galvojančius AI su mąstymu, jausmais ir t.t ? 😀
Juliux999
tai ir minecraftas turi nelimituota pasauli kiek nori tiek keliauji i kuria nori puse, tik tiek kad sitam dar ir i virsu ir i apacia keliaut nebus jokiu limitu, proceduriskai generuotas pasaulis yra geras tuo kad zaidimo replayabitily yra daug didesnis
Deliuxas
Manau bus kaip su borderland ginklais, kurie nėra jau tokie unikalus :/
Seniz
Oi kaip klysti… Jei panaudotum Save Editor, pats pamatytum, kiek skirtingų ginklų versijų galima susikurt. 🙂
JuztBe
Tame ir beda, tik su save editor gali pasidaryt smagių ginklų. O paprastai generuojami labai jau nuobodūs. Galėtų daug labiau random jie būti.
wrut
Kame problema? Gi iškart buvo akcentuojama, kad pasauliai bus generuojami. Kas iš to, kad sukurs 200 pasaulių patys. Tai vis tiek nebus tavo UNIKALUS potyris, kurio nepatirs kiti. Dėl panašumo ir vienodumo laikas parodys. Kiek matosi iš treilerių yra šiek tiek daugiau faktorių nei tik žolės spalva. Bet monotonija gali atsirasti kitame. Nes ten kiek mačiau susišaudymai tai tokie blankoki su neaišku kuo. Gal jų visai ir nereikia, tik skraidyt ir tyrinėt.
dloveme
…5 milijardų metų… tai čia gal bus toks pats atvejis kaip būdavo kiek anksčiau. Į disketę kokio zilitono ideda 99999999in1 , tai realiai prireiktu belekiek laiko, kad ištyrinėt tuos žaidimus, bet visi žino, kad tai didžiausias melas ever. čia turbūt irgi kažkas tokio, dadės medeli, krumelį į standartinį modelį – štai ir pasaulis. Sunku patikėti, kad bus tiek unikaliu planetų, kiek žada kūrėjai 🙂
Fooxas
Būkim biedni bet teisingi, jei kalbi apie Borderlands, tai taip. Ten nesveikai daug skirtingų ginklų kurie skirtingai elgiasi. Borderlands 2 paaukojo kiekvieno ginklo unikalumą siekiant kuo didesnio ginklų skaičiaus. Vien tai, kad gimmick’ai pririšti prie barrel (o tuo pačiu ir gamintojo) stipriai pagadino ginklų įvairovę (padėjo su kiekiu).
Šiaip įdomu kiek šitam „No man’s sky“ bus kintamųjų kiekvienoj planetoj. Tie milijardai gali nieko nereikšt jei kintamųjų bus tik 10.