„Star Citizen“ kūrėjai „Cloud Imperium Games“ pristatė naują kompiuterinės grafikos filmuką, leidžiantį iš arčiau pažvelgti į būsimo žaidimo idėją.
Žaidimas vis dar ankstyvoje kūrimo stadijoje, tačiau žaidėjai negaili pinigų ir jau suaukojo projektui neįtikėtinai didelę pinigų sumą – 50 mln. JAV dolerių. Surinktų lėšų kūrėjai nežada iššvaistyti – tam, kad jų sukurtas pasaulis taptų įtikimesnis, jie pasamdys profesionalius kalbininkus, jog tie padėtų sukurti įtikinamą ateivių kalbą. Jokių vertimų, jokių idiotiškų skleidžiamų garsų. Kiekviena „Star Citizen“ rasė kalbės savo unikaliomis kalbomis.
Galutinės „Star Citizen“ versijos tikimasi sulaukti kitas metais. Parėmę projektą jau dabar gali žaisti kai kuriuos modulius, pavyzdžiui dvikovų režimą.
Dar daugiau naujienų iš Gamescom 2014!
8 Komentarai
APCY
pay to win
landxx
Primena mass effect ir tai labai gerai labiau laukiu šito žaidimo (v)
mazas196
Grazus filmas grazus:-)
wrut
Čia ne visai filmukas apie žaidimo idėją. Tai yra žaidimo viduje egzistuojančios reklamos pavyzdys. Žaidime matysi tokią reklamą ir galvosi ar pirkt tokį laivą ar ne. Jau ne vieną tokį reklaminį klipą sukūrė.
Pay to win čia nelabai manau tinka. Čia labiau pay to have fun:D Nes tikrai, iš pradžių jiems milijonus suklojo ir dar kloja paramos, o dar jie laisvus po kelis šimtus baksų pardavinėja dar neišleistam žaidimui (na yra ten kai kurie moduliai, lyg ir arenoj galima pasišaudyt su kitais). Ir nuostabą kelia ir juokinga kažkiek. Bet fanai juos dar ilgai išlaikys ir gal galiausiai gaus kažką sau ypatingo, bet ne kiekvienam žmogui tinkamą. Čia labiau svajonė, nei žaidimas. Nusiperki laivų, skraidai po kosmosą, tyrinėji, grožiesi laivuko modeliu, perki naują, t.t.
Wz120
Dėl tokių dundukų ir p**dukų kaip tu, APCY, šis žaidimas ir sulaukia viso tokio šūdo, atsiprašant, iš žiniasklaidos ir laido riterių. Šis projektas yra 100% crowd funding, o tai reiškia, kad nėra jokio leidėjo (pvz.: EA), kuris sugadintų projektą siekiant pelno. Star Citizen yra projektas/žaidimas, kuris nulems daugumos ateities žaidimų kokybę, nes jei šis projektas/Chris Roberts’o svajonė išsipildys, atsiras daugiau žaidimus kuriančių kompanijų, kurios atsisakys leidėjų paslaugų ir palaikys tiesioginį kontakta su pirkėjais. Žaidimas toli gražu nėra pay2win, nes visus laivus ir kitą įrangą, kurie bus žaidime, galėsi įsigyti už žaidimo valiutą, neišleidęs nei cento, o priėjimą prie žaidimo(kuris susidarys iš daugelio dalių, kurais išvardinsiu vėliau) gali įsigyti vos už $40 + gausi beta access. Visi laivai yra laikomi kaip „atsidėkojimas“ už išankstinį parėmimą projekto, o ne kaip prekė, ir viskas ką matai „pledge“ puslapyje yra tik mažoji dalis to, kas bus žaidime, kai jis išeis (žaidime bus 4 pagrindinės rasės, kurių kiekviena turės alternatyvų laivą viena kitai, reiškias vien tik išleidimo datos metu bus ~80++ laivų žaidime, kuriuos visus galėsi kokiu nors būdu gauti (piratavimas, pirkimas, vagystės, mainai ir t.t.). Žaidimas yra toli gražu ne kiekvienam, nes jis yra kuriamas būtent tam, kad parodyti asmeninių kompiuterių pranašumą konsolių atžvilgiu, kad daugiau žaidimų kūrėjų ir leidėjų atsisuktų į AK rinką ir vėl. Žaidime bus be saiko daug veiklos:
Wz120
– Squadron 42 – campaign, sudaryta iš 52 misijų.
– FPS (pirmojo asmens šaudyklė)
– Racing (lenktynės)
– Modding (galėsi susikurti savo „serverį“ ir jame turėti visus įmanomus laivus, daryti ką tik nori.
– Arena commander/FFA – dogfighting, kiekvienas už save deathmatch
– Ir svarbiausias – Persistant Universe – pagrindinis žaidimo serveris, į kurį priėjimą turės visi, jame, kaip ir realiam gyvenime, reikės atsakyti už savo veiksmus (pvz.: išskridai į UEE nepasaugotą kosmosą, pavogė/susprogdino tavo laivą piratai ir turėsi laukti kol „žaidimo draudimo įmonė“ (jei apsidraudei laivą, žinoma) tau duos naują laivą, kiekvieną kartą vis ilgesnis laiko tarpas praeis kol gausi naują laivą iš draudimo įmonės. Milijonai galaktikų, su daugeliu planetų kurias gali tyrinėt, atrast su senovinių civilizacijų palikimais ar nebeveikiančiom slaptom gamyklom, karinėm bazėm, paslėptais turtais ir tai tik pradžia, žaidime veiklos rasti gali kiekvienas ir vos tik už $40 tu gali skraidyti kosmose, kaip ir visada svajodavai, žiurėdamas star wars/firefly/star trek ir pan.
Bendruomenė šio žaidimo yra labai aktyvi ir draugiška, forumuose gali rasti atsakymus į bet kokį kilusį klausimą, susirasti bendraminčių ir planuotis bendrą veiklą ateičiai. Vienas iš geriausių pavyzdžių būtų „operation pitchfork“, šis „event“ įvyks žaidimo beta testavimo pabaigoj, kai tūkstančiai žaidėjai susiburs ir puls vaduul (priešiškos ateivių rasės) teritoriją, bandydami pamatyt kiek jie visi gali pasiekti bendrai dirbdami, kokio pasipriešinimo susilauks iš karingiausios žaidimo rasės.
APCY
px vapšė net neskaičiau.
Nu px perskaičiau kad pažvengčiau iš to kad nesupranti ką reiškia pay to win. Visu pirma dzin ar tu galėsi nusipirkt už in game valiutą ar ne, bet žaidimą daro pay to win kad tie kurie leis pinigus galės tą patį dvigubai greičiau įsigyt,supratai?Ar tau galva suskaldit? Ir dar prajuokinai, kad jie nesiekia pelno, čiuju puse bapkių išleidžia ant prostitučių, kokso ir kito š. Bet aišku kai žmogus pasigauna hype ant žaido jam neįrodysi, kad šūdas smirdą, o ne kvepia
Pay to win – Games that let you buy better gear or allow you to make better items then everyone else at a faster rate and then makes the game largely unbalanced even for people who have skill in the game without paying.
Starkas
🙂 chebra dafiga pinigu suaukos, ir ne velnio neisleis. Apskritai kickstarteriai yra pinigu melzimas