Praėjusį savaitgalį rašėme, jog originaliojo „Far Cry“ ir „Crysis“ serijos kūrėjus ištiko rimti finansiniai sunkumai, dėl kurių kompanija galbūt net atsidūrė ant bankroto slenksčio. Šie gandai savaitės pradžioje buvo paneigti „Crytek“ atstovų. Buvo pareikšta, kad kompanijos darbo netrikdo jokie finansiniai sunkumai.
Tačiau dabar pasirodė nauji gandai, kurie ir vėl tvirtina, kad „Crytek“ išgyvena sunkius laikus. Šie gandai taip pat teigia, kad „Crytek“ stengiasi kaip įmanoma labiau nuslėpti susidariusią situaciją.
Keli vis dar dirbantys kompanijoje darbuotojai ir keli jau pasitraukę portalui „Kotaku“ pranešė, kad „Crytek“ vėluoja darbuotojams išmokėti algas. Teigiama, kad vadovybė nuolatos žada sutvarkyti šią situaciją, tačiau nieko nepadaro. O taip pat per pastaruosius tris mėnesius apie 100 kompanijos darbuotojų pasitraukė iš kompanijos ir persikėlė į kitas darbovietes. Jei tai tiesa – „Crytek“ prarado nemažą dalį darbuotojų, mat anksčiau buvo skelbta, kad visame pasaulyje kūrėjas turi apie 750 darbuotojų.
Teigiama, kad dar kovą buvo nuspręsta nutraukti darbus ties keliais projektais. Vienas iš jų – „Ryse: Son of Rome“ tęsinys (primename, kad anksčiau skelbtuose ganduose buvo teigiama, kad „Ryse“ kūrimo išlaidos ir tapo viena iš iškilusių finansinių sunkumų priežasčių). O, pasak „Game Informer“, ant plauko taip pat pakibo ir prieš E3 parodą anonsuoto „Homefront: Revolution“ likimas.
Kompanijos darbuotojų pasakoja, kad kompanijos viduje yra nuolatos skundžiamasi dėl prastos padalinių tarpusavio komunikacijos. Taip pat kalbama, kad kompanijos sprendimas pereiti prie free-to-play žaidimų buvo prastas ir būtent tai tapo pagrindine ištikusių finansinių sunkumų priežastimi.
„Vietoje to, kad susitelkti į tai, kas kompanijai iš ties puikiai pavyko – kurti inovatyvius žaidimus asmeniniams kompiuteriams ir tobulinti grafinį variklį – mes paprasčiausiai sekame madingą industrijos tendenciją“ apie free-to-play krypties pasirinkimą kalbėjo „Crytek“ darbuotojas. „Tačiau kiekvieną kartą kai mes tai padarome, mes šiek tiek pavėluojame ir mus ima gerokai leinkti konkurentai. Tame nėra jokios prasmės ir tai liūdina tiek darbuotojus, tiek gerbėjus“.
Sekantį žingsnį turėtų žengti „Crytek“ vėl visa tai neigdami. Bet čia yra vienas „bet“… Vakar kompanijos vadovas Avni Yerli nurodė kompanijos darbuotojams nekalbėti su spauda šia tema bei apie tai, kas šiuo metu vyksta kompanijos viduje. Ar tai išties yra bandymas nuslėpti tikrąją padėtį?
14 Komentarai
xFiniti64
As zaidziu video zaidimus…. Aisku kartais pasiziuriu i sita paveiksleli nuvalau dulkes nuo ps4 biski pasijungiu killzone MP, ir atgal pastatau, KINECTA laikyti savo ps4 :/ Labai geras stendas kinektui, kaip sukurtas tam ?
turbinis_darzas
tu turi ps4,nu ir prajuokinai :-]:-]:-]
xFiniti64
Debilai tas kraitekas, taip jiems ir reik. Leido super mega, protu man nesuvokemo gerumo (idomumo) zaidimus ONLY on pc su super grafika, kur po karta pereidavau vos gaves naujos kartos vaizdo plokste 😀
Tai i consoles nusuko, kur ten tokie dalykai nelimpa, paskui free to play nesamoniu pridirbo, va ir gavos ! O butu leide kosminius crysis max varikliu ant pc ir bedu nebutu.
SadhuSATANA
kaip jau minėjau ,linkiu jiem greičiau nudusti 😀
HAMBIT
gaila
turbinis_darzas
wow!!! su super grafika :-]:-]:-]
ramse29
Padare zaidima rysen ant xboxsudzio pelno negavo ir pizdec
xFiniti64
Tai jie ispradziu, grinai kinektui dare, ten tiek investiciju sukist turejo ir galiausei toks shudas gavos.
BumtIrkluPerGalva
Žaidimas buvo prastas,ne konsolė čia kalta.Crytek žaidimai tokie ir yra gražus,bet neidomus visai
CrazySimon
Dabar tu man pasakyk, kokia sąsaja yra tarp tavo peasant-boxo ir temos apie kažkokius Crytek sunkumų gandus? ? Ir taip Crysis 3 kuriamas tam, kad showoffint PC galią, kas čia nuostabaus? Nors ką tu gali suprast, pas tave dėžutė plastmasinė už 500 baksų. ?
CrazySimon
O dabar on-topic. Naujiena realiai apie nieką. Crytek po Crysis 3 jau senai ne pyragai su pinigais, kadangi neišleido naujo showoffinio žaidimo. Nieko čia nuostabaus, kada šikna degt pradės pamatysim Crysis 4.
atarim
Negaila man crytek, bet bėda ta, kad žaidimų biudžetai tampa nevaldomai dideli.
Kur kitur matyta, kad sakykim pernai metų tomb raider pardavės 3.4mln. kopijų ir surinkęs 180mln. dolerių būtų nuostalingas ir net privertė pasitraukti square enix vadovą? Ir tik šiemet perkopęs 6mln. kopijų skaičių tapo pelningu… Kai žaidimų biudžetai tampa didesni nei filmų tai šitas visas modelis pasmerktas žlugimui.
vacoum
tai kad free to play is daug saliu neina losti, reikia pvz is lietuvos atsisiusti rusiskas versijas ir zaisti rusu serveriuose kur pingas didelis. ir cia tokios nesamones ir latviams, ir estams ir (berods rumunamas, bulgarams). Zodziu, gryba pjauna totaliai. Zmones kuria zaidimus o vadybininkai gryba pjauna.
CrazySimon
Dėl Tomb Raider nepasisekė, nes tai buvo frančizės restartas ir realiai žmonės buvo nusivylę po kelių dalių. Tačiau kaip paaiškėjo Tomb Raider buvo vienas geriausių metų žaidimų ir po Tomb Raider 2 pasirodymo (tikiuosi, kad pasirodys), žaidimas tūrėtų daug pelno atnešt.