Lietuvaičių komanda „SwampyFoot“ kuria ambicingą projektą iPad‘ui. Kaip jie patys teigia, šis žaidimas neturės analogų ir nors plačiąja prasme dėl to galima ginčytis, lendant į detales, aiškėja, šiam projektui netrūksta ir unikalių sprendimų.
Pirma asociacija kurią sukelia Klaipėdoje kuriamas „Groundrone“, žinoma, Robotų Karai. Kai kurie jūsų galbūt per jauni prisiminti, bet palyginus ne taip jau senai, šis TV šou buvo gan populiarus ir Lietuvoje. Jo esmė buvo paprasta — robotų kūrėjai konstruoja kovos mašinas, kurios vėliau kaunasi ringe (robotams iššūkį mesdavo ne tik oponentų robotai, bet ir patys ringai). Pasaulyje yra ne vienas šio turnyro motyvais paremtas, oficialiai licencijuotas, ar fanų kurtas žaidimas. Tačiau „Groundrone“ atrodytų bando pažvelgti į robotų konstravimo aistrą kiek kitaip. Kūrėjai žada didelį dėmesį mechanikai ir kautynių įgūdžiams, tad robotų konstravimas greičiausiai bus nustumtas į antrą planą ir labiau įpintas į žaismą. Na bent jau iš video galima suprasti, kad robotų konstrukcija labiau primins valdymo schemos derinimą savo patogumui ir taktinėms reikmėms.
Labiausiai mane sudomino tai, kad žaidime kuriamas kampanijos režimas, kurį dar galėsime žaisti ir Co-Op. Taip pat numatytas PvP režimas ir hardcore kovos su bosais. Žodžiu viskas skamba pakankamai įdomiai, o labiausiai intriguojanti detalė ta, kad priešininkų DI bus kuriamas remiantis tikrais robotų algoritmais. Tai tikrai įdomus ir dėmesio vertas elementas. Jo dėka, net jei SwampyFoot nepavyks surinkti lėšų per indiegogo ir išsukti jau gerokai pajudėjusio Groundrone projekto, visada liks planas B. Nunešti ir parodyti viską LEGO žmonėms. Girdėjau jie kaip tik ieškosi panašių sprendimų ir planuoja galingą push‘ą kompiuterinių žaidimų srityje.
Susipažinti ir paremti Klaipediečių projektą galite Groundrone Indiegogo puslapyje.
10 Komentarai
Dizzee
Grafinis stilius žaidimo man atrodo labai niūrus. Trūksta spalvų kokių ar efektų, nes dabar atrodo kaip iš kokio paveikslo ir kiek pastebėjau daugumoje lietuviškų žaidimų ta pati problema, o šiaip idėja gan įdomi. Užsimaniau vėl Robot Arena 2 pažaist :D.
wdmonster
Visiskai sutinku. Gali padaryti ir superini zaidima, bet jei jis atrodys kaip is Paint programos, jo niekas nezais.
Dar viena problema – iOS only.
Musu developeriams reiktu atsikratyt priklausomybes nuo Apple produkcijos.
Nes labai didele rinkos dali praranda atsisakydami Android.
DalyviZ
Per didele prabanga butu kurti dvejoms platformoms, o renkasi iOS del paprastos priezasties klientai linke susimoket uz zaidima is to lengviau bus padaryti kapeika nei is Android market, nes ten projektas butu tik pilka mase, todel greiciausiai ir nemokamas:)
wapasss
omg tai jie vadina zaidimu ?
eigris
wapass padaryk geresni
Artojas
Nepadarys, sunku su kanopom.
HelixXxx
Jūs nenorėkit, kad žaidimas atrodytų gražiai kai nesamdomi concept artist’ai, nekuriami concept piešiniai, nesamdomi geri 3d dailininkai, o net jeigu ir būtų pasamdyti tai negalėtų būti įgyvendinta, nes nėra tiek pinigų ir technologijos, kad visa tai būtų galima sujungti į visumą.
Man užtektų ir gražiai atrodančio 2d žaidimo, kuriam užtektų gero concept art’o piešėjo ir geros įtraukiančios istorijos.
P35Neo2
Manau dauguma mokyklinuku savo sasiuvinije per pamokas daug graziau pripaiso nei sitie su „concept artistai“ savo lapatkemcem.
vVheris
Just you wait, just you wait. 2014 is the year when some stuff will happen. Aš nesu gerai susipažinęs su tuo kiek ir kas ka žino, bet lietuvos game dev’ų bendruomenėse yra keletas kepamų žaidimų kurie atrodo labai neblogai.
WarCrafteris2
Neatrodo blogai, bet aš nematau kaip jie sutrauks pakankamai žmonių tokiai sumelei su tuo ką parodė filmuke. Plačios galimybės robotų surinkimui, bei kažkokia tikroviška fizika gal ir skamba įdomiai. Ties muzikiniu fonu irgi matosi dirbama. Bet daugiau labai pilkai bendras rezultatas atrodo, kad surinktų bent 10 proc, to ką užsibrėžė. Dabar krūvos indie žaidimų, kurie išsiskiria iškart, turi įdomių ir unikalių idėjų. Ar tikrai nebuvo jau tokių robotų turnyrų žaidimų, nelabai susipažinęs, bet manau kad buvo. Tad tik originalumu patrauksi auditoriją. Kalbu tik iš tos pusės, ką pats norėčiau žaisti, galbūt bus pakankamai žmonių kurie norės žaidimą išvysti ir jį parems. Tad sėkmės kūrėjams.