Naujausioje „NCSoft“ ataskaitoje matomi drastiškai sumažėję MMO žaidimo „Guild Wars 2“ pardavimai.

Palyginus su 2012-ųjų ketvirtuoju ketvirčiu, per kurį žaidimas uždirbo 112 mln. JAV dolerių, 2013-ųjų ketvirtajame ketvirtyje pardavimai nusmuko iki 32 mln. JAV dolerių.

Tačiau skambinti pavojaus varpais nereikėtų. Artimiausiu metu „Guild Wars 2“ startuos Kinijos rinkoje, kur MMO žaidimai visuomet sulaukia masinio žaidėjų susidomėjimo. Kūrėjai taip pat turi planų paleisti žaidimą Pietų Korėjos, Rusijos, Brazilijos bei Pietryčių Azijos rinkoms.

Už žaidimą atsakinga studija „ArenaNet“ praėjusiais metais paskelbė puikią žinią – „Guild Wars 2“ yra visų laikų greičiausiai parduodamas MMO žaidimas Europoje bei Šiaurės Amerikoje. Tad galima tikėtis, kad po žaidimo starto naujose rinkose jo pardavimai vėl šaus į viršų.