„Resident Evil“ kažkada buvo ypač žymi siaubo žaidimų serija. Nuo 1996 metų iki 2002 metų pasirodžiusios pirmoji, antroji, trečioji, „Code: Veronica“ ir „Zero“ dalys atstovavo žanrui, kurį mes žinome kaip „survival horror“. Tačiau 2005 metais pasirodęs „Resident Evil 4“ kardinaliai skyrėsi nuo prieš tai pasirodžiusių serijos žaidimų. Gerokai sumažėjo saubio elementų, o ir patį žaidimą jau buvo galima vadinti tik paprasta trečiojo asmens šaudykle. Kas nutiko?
Į šį klausimą atsakė žaidimų dizaineris ir „Resident Evil“ serijos kūrėjas Shinji Mikami, prieš kelias dienas davęs interviu portalui IGN. Jo žodžiais, dėl visko galima kaltinti tik 2002 metais GameCube konsolei pasirodžiusį originaliojo „Resident Evil“ pedirbinį. Šis žaidimas išlaikė originalo siaubo elemetus, tačiau jo pardavimai nuvylė kūrėjus.
„Pamatęs vangius „Resident Evil“ perdirbinio pardavimus, aš nutariau pridėti daugiau veiksmo į „Resident Evil 4“. Jeigu „Resident Evil“ pardavimai būtų buvę geri, „Resident Evil 4″ būtų tapęs klasikiniu gąsdinančiu siaubo žaidimu“ teigė Shinji Mikami.
Verta paminėti, kad „Resident Evil 4“ buvo paskutinis serijos žaidimas, prie kurio dirbo Shinji Mikami. Kiek vėliau pasirodęs „Resident Evil 5“ turėjo dar mažiau bendro su siaubo žanru. Paskutiniai du žaidimai „Resident Evil: Revelations“ ir „Resident Evil 6“ jau bandė suderinti ketvirtosios dalies veiksmą ir siaubo elementus, tačiau tai vis dar neprilygta serijos pradžiai.
Galbūt Shinji Mikami 2002 metais priėmė neteisingą sprendimą remdamasis vieno žaidimo pardavimais tik vienoje platformoje? Galima tik spėlioti, kokia serija būtų dabar, jei „Resident Evil 4“ būtų buvęs toks pat, kaip ir jo pirmtakai.
Tačiau pats dizaineris pasiryžęs pabandyti iš naujo. Jo įkurta studija „Tango Gameworks“ šiuo metu kuria siaubo žaidimą asmeniniams kompiuteriams ir šios bei naujos kartos konsolėms, kurį išleis „Bethesda Softworks“. Shinji Mikami žada, kad naujasis jo projektas bus toks siaubo žaidimas, kokio jau senokai nebuvo.
19 Komentarai
Deathsneak
Geriausia kai sugeba padaryt balanca tarp siaubo ir veiksmo geras pvz: FEAR
Dizzee
Tais laikais PS2 Gamecube’ui spardė užpakalį pardavimų kiekiu, nėra ko stebėtis, kad tie žaidimai pardavė mažai kopijų. Nors RE4 man buvo labai geras žaidimas, nedrįsčiau jo lyginti su praeitom dalim. Trečiojo asmens kamera, lengvi galvosūkiai, daug veiksmo. Nemanau, kad sulauksim kada nors kažko panašaus į RE1, The Evil Within atrodo baisus žaidimas, bet vistiek dvokia šviežiena, tenka susitaikyti, kad nebetie laikai.
vVheris
„Galbūt Shinji Mikami 2002 metais priėmė neteisingą sprendimą remdamasis vieno žaidimo pardavimais tik vienoje platformoje? Galima tik spėlioti, kokia serija būtų dabar, jei „Resident Evil 4″ būtų buvęs toks pat, kaip ir jo pirmtakai.“
That is soooooooooo wrong. Resident Evil 4 yra vienas geriausiu praeito desimtmecio zaidimu. Jis serijai suteike tiek daug naujo, labai daug ka pagerino. Jei Resident Evil butu toks pat kaip ir jo pirmtakai, serija butu senei mirusi. Kai kas sakys kad taip butu tik geriau, taciau tokiu atveju mes neturetumem nei Resident Evil 4 nei Resident Evil Revelations
Personazas
Man jau outlast ziaurai patiko kaip siaubo zaidimas kazkas idomaus buvo ir perijau nors vis naujesni zaidimai vis maziau mane privercia jos pereiti…. Re serija jau nuo 5 dalis kuri irgi jau buvo tokia nuobodi bet dar perijau o sitas re6 ir reve nebesugibejau nes truksta kazkokio kabliuko…
Meshqis
Labai gerai yra, kaip yra. Nebūtų šiuolaikinio RE4, nebūtų ir kitų garsių žaidimų. Šiaip Capcom turėjo daugiau planų, ne tik serijos pratesimą survival horror linkme. RE2, RE3 remake ir t.t. Gal net ir Code Veronica (pirmas pilnas 3D RE) remake.
Kaip eksperimentas, RE4 tikrai super. Darbo į jį daug įdėta. Įdėjos upeliais srūva.
O jei norite pamatyt kažką panašaus į REmake, bei pirmuosius RE4 bandymus (su haliucinacijom, atmosfera, kameros valdymu ir t.t.) siūlau pažvelgti į kitą Shinji Mikami žaidimą ->
Dizzee
@vVheris Mechaniku pagerinimas netolygu geresniam žaidimui. RE4 nebereikėjo apgalvoti kiekvieno savo žingsnio, nebuvo baimės, jog įėjus į kokia patalpa tave kas nors iš niekur užmuš. Nebuvo taip, kad reikėdavo labai gerai apgalvoti kaip panaudoti savo turima amunicija ir visus daigtus, ką jau kalbėt apie puzzles kur 2 valandas bandai išsiaiškint ką reikia daryt, viskas buvo labai palengvinta.
vVheris
2 valandas issiaiskint kas ka daro nera smagu. Tai stipriai uzknisa ir to neturetu buti. Beto naujos mechanikos nors ir nereiskia geresnio zaidimo, taciau tai reiskia nauja zaidima. Manau daug kam jau norejosi kazko naujo po 5 panasiu resident evil zaidimu. [RE,RE2,RE3,RE:CV ir RE0]
Dizzee
Skonio reikalas, nesakau, kad RE4 blogas žaidimas, bet aš tai norėčiau dar vieno tokio survival horror kaip klasikinis RE. Kad sunkus žaidimas tai aišku atbaido vidutinio lygio žaidėjus, bet kai pagaliau išsiaiškini kokia smulkmena praleidai be kurios neidavo eiti toliau tai labai puikus jausmas būdavo.
cryska
R.I.P. Resident Evil
marulis
tikiuos ateinanciai kartai,bus residentas toks baisus,kaip ir pirmtakiai buve 🙂
cryska
The Evil Within atroda daug zadantis zadimas labai laukiu:)
Haze
Evil Within manau bus tikrai geras, nes puikiai perteikia pirmuju RE atsmosfera su paranormaliais elementais!
Meshqis
Bullshit. RE serijoj panormalių elementų nebuvo nė kvapo. Tam yra Silent Hill.
Meshqis
Skaityk ką aš rašau. Pirmosios versijos RE4 irgi buvo tokios. Su haliucinacijom, begiojimais nuo didelių nenužudomų monstrų ir t.t. Taipogi su panašiais futuristiniais elementais.
Manau youtube ir daugiau gėrio rasi. Yra ir gameplay video šioks toks, tik ten tų pradinių versijų begalės buvo. O iš parodytos galutinam varijante gavosi Devil May Cry.
cryska
Silent Hill geriau negu RE (smart)
Haze
As turejau omenyje jog EW yre su senuju RE atsmosfera + paranormaliais reiskiniais, kurie atsiranda tik EW zaidime. Tikiuosi EW bus pilnas uzuominu i RE.
Dark_Wesker
Kiekvienam savam skonis. Esu senojo Resident Evil fanas ir man būtent šie žaidimai yra patys geriausi. Būčiau labai laimingas jei vėl kažką sukurtų ar tai būtų visų RE’make. Net pasiryžčiau dėl šio dalyko nusipirkti konsole, kurios man kaip ir nereikia (nenaudinga, neapsimoka). Bet vėl pažaisti senąjį Resident Evil labai norėčiau. Man būtų didžiulis malonumas galvoti ir mąstyti ką daryti toliau. Tenka net ieškotis kažką panašaus dėl Survival horror. Labai gerai tinkantys Fatal Frame, Haunting Ground, Kuon ir pan. žaidimai.
Resident Evil 4 man taip pat labai patinka, bet kaip atskiras žaidimas. O tų Resident Evil atskirų žaidimų yra ne vienas. Kurie man visai neįdomūs. Tik tas RE4 jau visos serijos tęsinys, tik perėjęs į veiksmo, šaudykle ir pan. Nuo RE5 man visai nebe patinka tas Resident Evil.
sig
Ironiška jog geriausias serijos žaidimas tapo pagrindine priežastimi dėl kurios likusi serija nuėjo velniop. Kas dabar žino, gal Mikamis būtų pasilikęs prie serijos ir toliau džiuginęs mus tokio lygio žaidimais, gal net ir kitas senąsias dalis būtų taip pat puikiai perdaręs. Dabar dėja Resident Evil vardas nieko nebevertas.
ledukas
pardavimai manau susije ir su tais visais ratingais… senew vaikai zaide resident ir nusipirkti galejo o dabar kokioje australijoje neturesi metu ir nenusipirksi – taigi ir siaubo zaidimas butu ratintas ir pns…
r4 buvo perdarymas ir nieko panasaus y tikrajy re. Del valdymo tai cammon r4 sux… Boba kuri sumala zombiams galvas negali eidama saudyti daaafaaak ? Kas sumaste kad reik saudyt tik sustojus…