Kolekcionuojamų kortų žaidimų mada, atrodo, jau dingo. Kaip ir ir „Minecraft“ grafikos visokie RPG. Šį kartą nors ir negalima išlukštenti kažkokios mados, bet galima pastebėti, kad šį kartą daugiausia įvairių siauvo žaidimų. Po to – realaus laikostrategijos ir veiksmo žaidimai.

Stronghold Crusader 2

„Stronghold Crusader“ yra neabejotinai vienas iš labiausiai pasisekusių strateginių žaidimų ir „Stronghold“ serijos atstovų, tačiau laikas bėga ir naujiems žaidėjams tampa jau nebepriimtina 2002-ų metų žaidimo grafika. Atsiranda ir nenumatytų techninių problemų. Taip pat fanams norisi kažko naujo. Būtent dėl šių išvardintų priežasčių, žaidimo kūrėjai nusprendė sukurti antrą žaidimo dalį. Bet tai nėra taip jau paprasta, todėl jie nusprendė pinigų bei kitaip norinčių prisidėti ieškoti per „Gambitious“ platformą.

Shadow Heroes: Vengeance In Flames

Bandymas sukurti gerą, tačiau visiškai kitokį realaus laiko strateginį žaidimą. Šį kartą teks samdyti karius, juos treniruoti bei spręsti kaip ir kur siųsti į mūšius (iš esmės atvirškčias bokštelių-gynybos variantas). Žaidimo pasaulis nors bus paremtas ir magiškuoju pasauliu, šiek tiek bandys atspindėti ir šių dienų įvykius. Bus galima žaisti tiek ir internetu, tiek ir vienam.

0 A.D.

Tai turbūt bene ilgiausiai kuriamas realaus laiko strategijos žanro atstovas, kuriamas beveik dešimtmetį. Viskas prasidėjo nuo „Age Of Empires“ modo, kuris su laiku pavirto į labai ambicingą žaidimą. Kada galutinė versija bus išleista, šiuo metu vis dar nežinoma, bet jei norite prisidėti prie šios legendos greitesnio sukūrimo, tai galite padaryti per „IndieGoGo“!

0 A.D.

Tai turbūt bene ilgiausiai kuriamas realaus laiko strategijos žanro atstovas, kuriamas beveik dešimtmetį. Viskas prasidėjo nuo „Age Of Empires“ modo, kuris su laiku pavirto į labai ambicingą žaidimą. Kada galutinė versija bus išleista, šiuo metu vis dar nežinoma, bet jei norite prisidėti prie šios legendos greitesnio sukūrimo, tai galite padaryti per „IndieGoGo“!

Dwarf Quest 2

Morrin Firebeard pavyko išgyventi krūvą pavojų požemiuose bei gale susikovė su galingu nemirtingu burtininku Azar’u. Šiaip ne taip iš ten ištrūkęs, pagrindinis herojus nukeliavo namų pusėn, bet, deja, ne viskas taip jau ten paprasta. Būtent nuo šios vietos ir prasidės antros žaidimo dalies istorija.

FitTrip: The World From Your Gym

Šis projektas bandys priversti sportuoti nesportuojančius žaidėjus bei taip pat atneš šiek tiek azarto jau sportuojantiems. Žaidimas veiks iPad planšetiniame kompiuteryje ir įprastus fizinius pratimus pavers žaidimiškais įspūdžiais, kuriems visi reikalingi duomenys bus nuskaitomi iš sportavimo įrenginio (gaila, bet veiks tik su elektriniais).

Neverending Nightmares

Sunku patikėti, bet kai kuriems žmonėms nereikia siaubo filmų ar žaidimų. Jiems ir paprastas gyvenimas ir taip atrodo, pilnas siaubo. Būtent įvairios psichologinės ligos šiems žmonėms pasaulį nuspalvina tamsiomis spalvomis. Vienas iš tokių žmonių nusprendė sukurti kompiuterinį žaidimą, kuriame būtų pasidalinta jo asmenine patirtimi šiuo klausimu.

Shantae: Half-Genie Hero

„Ducktales: Remastered“ bei „Contra 4“ kūrėjai nusprendė sukurti kažką originalaus. Žinoma, toli jie nenuėjo originalumo paieškose – naujas jų žaidimas platforminis nuotykis! Tiesa, su nauja heroja Shantae, mokanti šokti pilvo šokius bei pasiversti magiškais padarais.

RealWheelz

Vaikams (ypač berniukams) dažnai patinka žiūrėti į didžiules mašinas. Stebėti kaip jos dirba. Gaila, bet šie per maži, kad galėtų jomis pasinaudoti.  Travis Schmidt, žimaus specialių efektų meistro Holyvude, vaikai kartą jam pakišo mintį, kad visai būtų šaunu sukurti kažkokį kompiuterinį žaidimą šia tema, kad bent mažieji galėtų pajusti visa tai savo kailiu. Taip atsirado žaidimas, kuriame galima valdyti įvairius sunkvežimius dideliame mieste. O kad vaikai galėtų patogiai žaisti, pirmiausia orientuojamasi į iOS bei Android išmaniuosius įrenginius. Tiesa, neapsigaukite „RealWheelz“ yra kuo tikriausias imitatorius, kas, savaime, reiškia, jog jis gali būti įdomus ir suaugusiems!

Tetrapulse

Į žaidimą tinkle orientuotas kūrinys, kuris iš pradžių gimė kaip „Global Game Jam“ dar vienas projektas. Žaidime teks gintis nuo planetą puolančių robotų-vabalų. Vienintelis tikras ginklas čia, savo energijos naudojimas, sukuriant energetinius spindulius šių vabalų naikinimui. Nebelieka energijos – miršti. Laimei, gali jos šiek tiek susisirasti, įjungti planetos apsaugos sistemas ir taip apsiginti nuo įkyrių priešų.

Swords of Edo

Vizualinė novelė, kurioje bus galima ieškoti teroristų mokykloje? Taip, būtent taip!!!

RedNeck Assassain

Gauja kaimo medžiotojų kartą pašovė Hirsch Deer. Šis turėjo mirti, tačiau legendinis Sasquatch jį rado, šiaip ne taip išgydė bei išmokė kovos subtilybių. Hirsch pradėjo ieškoti jį užpuolusios gaujos ir žudyti vieną po vieną. Tiesa, ne ginklų skaičius tapo jam svarbiausiu dalyku, bet netikėtumas. Netikėtas antpuolis, gali nuversti bet kokį priešą nuo kojų.

The Mysterious Cities of Gold: Secret Paths

Praėjus daugiau nei 30-ies metų po to kai buvo rodytas kultinis bendras prancūzų ir japonų animacinis serialas „Mysterious Cities of Gold“ ne taip seniai sulaukė antrojo sezono prancūziškai kalbančiose šalyse. Ta proga kuriamas ir žaidimas, kuris turėtų pasirodyti iOS, AK, WiiU, 3DS platformuose.

Mighty No. 9

Keiji Inafune – vienas iš „Mega Man“ kūrėjų – nusprendė, kad šiam pasauliui reikia šiuolaikinio veiksmo platformerio, kuris nors ir naudotų šiuolaikinę grafiką, bet kartu primintų ir klasika tapusius 8-ų bei 16-ios bitų kartos žaidimus.

Hot Tin Roof: The Cat That Wore A Fedora

8-bitų trimačiame pasaulyje įvyko keistos žmogžudystės. Jas išnarplioti gali tik privatus detektyvas  Emma Jones. Žinoma, narpliojant teks pasitelkti savo galvą, nes, atrodo, ši byla ne iš lengvųjų…

Death Road to Canada – Permadeath Road Trip Simulator

Tiems, kam zombių dar ne per mažai, – naujas projektas. Šį kartą: 8 bitų grafika, galimybė lengvai numirti, kiekvieną kartą žaidžiant besikeičiantys žaidimo lygiai ir bendravimas su kitais likusiais gali pakeisti kiekvieną išgyvenimo minutę.

Sunless Sea

Žaidimas, kuriame reikia valdyti steampunk’inį laivą ir plaukioti po urvus? Kodėl, gi ne! Tuo labiau, kad ten galima rasti įvairių baisių dalykų!

SIGMO

Ne žaidimas. Bet kartais gali praversti tiek juose, tiek keliaujant. „SIGMO“ prietaisas geba versti net 25 skirtingas kalbas, todėl paprasčiau sužinoti kai kuriuos dalykus.

Neverending Nightmares

Sunku patikėti, bet kai kuriems žmonėms nereikia siaubo filmų ar žaidimų. Jiems ir paprastas gyvenimas ir taip atrodo, pilnas siaubo. Būtent įvairios psichologinės ligos šiems žmonėms pasaulį nuspalvina tamsiomis spalvomis. Vienas iš tokių žmonių nusprendė sukurti kompiuterinį žaidimą, kuriame būtų pasidalinta jo asmenine patirtimi šiuo klausimu.

Shantae: Half-Genie Hero

„Ducktales: Remastered“ bei „Contra 4“ kūrėjai nusprendė sukurti kažką originalaus. Žinoma, toli jie nenuėjo originalumo paieškose – naujas jų žaidimas platforminis nuotykis! Tiesa, su nauja heroja Shantae, mokanti šokti pilvo šokius bei pasiversti magiškais padarais.

RealWheelz

Vaikams (ypač berniukams) dažnai patinka žiūrėti į didžiules mašinas. Stebėti kaip jos dirba. Gaila, bet šie per maži, kad galėtų jomis pasinaudoti.  Travis Schmidt, žimaus specialių efektų meistro Holyvude, vaikai kartą jam pakišo mintį, kad visai būtų šaunu sukurti kažkokį kompiuterinį žaidimą šia tema, kad bent mažieji galėtų pajusti visa tai savo kailiu. Taip atsirado žaidimas, kuriame galima valdyti įvairius sunkvežimius dideliame mieste. O kad vaikai galėtų patogiai žaisti, pirmiausia orientuojamasi į iOS bei Android išmaniuosius įrenginius. Tiesa, neapsigaukite „RealWheelz“ yra kuo tikriausias imitatorius, kas, savaime, reiškia, jog jis gali būti įdomus ir suaugusiems!

Tetrapulse

Į žaidimą tinkle orientuotas kūrinys, kuris iš pradžių gimė kaip „Global Game Jam“ dar vienas projektas. Žaidime teks gintis nuo planetą puolančių robotų-vabalų. Vienintelis tikras ginklas čia, savo energijos naudojimas, sukuriant energetinius spindulius šių vabalų naikinimui. Nebelieka energijos – miršti. Laimei, gali jos šiek tiek susisirasti, įjungti planetos apsaugos sistemas ir taip apsiginti nuo įkyrių priešų.

Swords of Edo

Vizualinė novelė, kurioje bus galima ieškoti teroristų mokykloje? Taip, būtent taip!!!

RedNeck Assassain

Gauja kaimo medžiotojų kartą pašovė Hirsch Deer. Šis turėjo mirti, tačiau legendinis Sasquatch jį rado, šiaip ne taip išgydė bei išmokė kovos subtilybių. Hirsch pradėjo ieškoti jį užpuolusios gaujos ir žudyti vieną po vieną. Tiesa, ne ginklų skaičius tapo jam svarbiausiu dalyku, bet netikėtumas. Netikėtas antpuolis, gali nuversti bet kokį priešą nuo kojų.

The Mysterious Cities of Gold: Secret Paths

Praėjus daugiau nei 30-ies metų po to kai buvo rodytas kultinis bendras prancūzų ir japonų animacinis serialas „Mysterious Cities of Gold“ ne taip seniai sulaukė antrojo sezono prancūziškai kalbančiose šalyse. Ta proga kuriamas ir žaidimas, kuris turėtų pasirodyti iOS, AK, WiiU, 3DS platformuose.

Mighty No. 9

Keiji Inafune – vienas iš „Mega Man“ kūrėjų – nusprendė, kad šiam pasauliui reikia šiuolaikinio veiksmo platformerio, kuris nors ir naudotų šiuolaikinę grafiką, bet kartu primintų ir klasika tapusius 8-ų bei 16-ios bitų kartos žaidimus.

Hot Tin Roof: The Cat That Wore A Fedora

8-bitų trimačiame pasaulyje įvyko keistos žmogžudystės. Jas išnarplioti gali tik privatus detektyvas  Emma Jones. Žinoma, narpliojant teks pasitelkti savo galvą, nes, atrodo, ši byla ne iš lengvųjų…

Death Road to Canada – Permadeath Road Trip Simulator

Tiems, kam zombių dar ne per mažai, – naujas projektas. Šį kartą: 8 bitų grafika, galimybė lengvai numirti, kiekvieną kartą žaidžiant besikeičiantys žaidimo lygiai ir bendravimas su kitais likusiais gali pakeisti kiekvieną išgyvenimo minutę.

Sunless Sea

Žaidimas, kuriame reikia valdyti steampunk’inį laivą ir plaukioti po urvus? Kodėl, gi ne! Tuo labiau, kad ten galima rasti įvairių baisių dalykų!

SIGMO

Ne žaidimas. Bet kartais gali praversti tiek juose, tiek keliaujant. „SIGMO“ prietaisas geba versti net 25 skirtingas kalbas, todėl paprasčiau sužinoti kai kuriuos dalykus.

Imagination Is The Only Escape

Istoriniai žaidimai apie karą fokusuojasi labiau ties veiksmu nei potyriais, kuriuos patiria įvykiuose atsidūrę žmonės. Šis projektas bandys ištaisyti šią klaidą. Žaidime teks būti mažu berniuku, kuriam tenka išgyventi Antrojo pasaulinio karo holokaustą.

Future of Past

Goblinas, žmonių vaikas ir elfė ir kažkoks blogis iš ateities, bandantis pakeisti dabartį. Ką daryti? Žinoma, gelbėti pasaulį!

Long Night

Šis naujas projektas orientuojasi į „Resident Evil“ bei „Silent Hill“ fanus. Žaidime teks atsidurti David’o kailyje, kuris miške turi išgelbėti draugus. Jokių monstrų, jokių įmantrių ginklų!