Prieš septynerius metus, 2006-taisiais, Burnout žaidimais išgarsėjusi studija Criterion Games nustebino savo gerbėjus vietoje itin laukiamo Burnout Revenge tęsinio išleidusi pirmo asmens šaudyklę Black.
Nors kaip šaudyklė Black buvo iki skausmo primityvus ir santykinai trumpas, kritikai maloniai stebėjosi žaidimo grafika, garso efektais bei nepriekaištingu valdymu, kuris būtų ypač pravertęs daugelio žaidėjų režime, jei tik Black būtų tokį turėjęs.
Kitaip tariant, jei konceptualiai Black trypčiojo vietoje ir nepristatė nieko naujo, kas būtų padėję evoliucionuoti pirmo asmens šaudyklių žanrui, tai savo techniniu išbaigtumu jis buvo toli aplenkęs daugelį to meto konsolėms skirtų šaudyklių.
Black tęsinys buvo jau pakeliui, tačiau iškilo nesutarimų su žaidimo leidėja Electronic Arts ir visus darbus teko sustabdyti. Galiausiai didelė dalis prie antrosios Black dalies dirbusių kūrėjų iš Criterion Games perbėgo pas konkurentus Codemasters ir tenai ėmė krapštytis prie Bodycount – idėjinio/dvasinio Black įpėdinio. Bodycount, išleistas 2011-taisiais, buvo toks nevykęs, kad po tragiško jo pasirodymo Codemasters pirmąkart suabejojo galinti dirbti su šaudyklėmis. Vėliau, pasirodžius Operation Flashpoint: Red River, kompanija galutinai tuo įsitikino ir viešai paskelbė, kad nuo šiol kurs tik lenktynių žaidimus.
Grįžkime prie antrosios Black dalies. Iki tol, kol šios šaudyklės kūrimas buvo sustabdytas, Criterion spėjo šį bei tą nuveikti. Studijos kūrybinis vadovas Alexas Wardas neseniai paviešino kelis mažai ką sakančius vaizdelius iš taip ir nepasirodžiusio žaidimo klipo. Spalvų gama primena pirmąją Killzone dalį.
„Kol dar nepradėjote klausinėti. Ne. Mes jo nekuriame. Šiaip smagu ir tiek. Man prireikė laisvos vietos kietajame diske, tad tai jau ištrinama“, – savo Twitter paskyroje rašė Alexas Wardas. Jo nuomone, išleistas dabar šis Black 2 klipas, pavadinimu Target X, atrodytų klaikiai atgyvenęs.
Paklaustas, koks dabar būtų Black 2, jei Criterion prie šio žaidimo vis tik tai sugrįžtų, Wardas neslėpė susižavėjimo kita Electronic Arts valdoma studija DICE, kuri atsakinga už Battlefield žaidimus.
„Na, dabar mes kur kas daugiau žinome apie žanrą. Aš jaučiu didelę pagarbą DICE, kurie yra jį įvaldę“, – teigė Alexas Wardas ir netrukus pridūrė, jog Black išėjo būtent toks, kokio jie norėję, – išskirtinių potyrių PlayStation 2 šaudyklė.
Games.lt
9 Komentarai
Afenix
Visada išvydus žaidimo „BLACK“ pavadinimą apima begalinė nostalgija… Nors ant savo PS2 ir perėjau daugybę puikių ir visiems gerai žinomų žaidimų, kalbant apie BLACK jis buvo mažų mažiausiai epinis – matyt labiausiai įsiminęs žaidimas visoje mano PS2 žaidimų kolekcijoje. Ech, taip norisi sugryžti.
mazas196
(u) Visiskai pritariu, nezinau kiek zaidimu esu perejas ant ps2, bet sitas vienintelis taip buvo trokstamas isvysti ant pc, tiesiog apie jy nera net ka kalbet tikrai epinis zaidimas (i) kas zaide supras apie ka mes 🙂
(d) ne tik del grafikos, visa zaidimo atmosfera labai idomi ir labai sauniai pateikta, nebuvo tokiu misiju kur galejai atsipalaidaves praeiti, visada buvo taip kad kazkas is kazkur islys, patys zaidimu garsai buvo tikrai ne ka prastesni nei pats zaidimas ir visa tai sudejus y viena EPIC games gavosi
3k3z
epinis tik dėl tuometinės grafikos
abbys
Tais laikais dauguma zaidimu atrode wow kai nebuvo didelio pasirinkimo, o dabar visi esam ispindeja ir niekas neitinka arba tiesiog pradejo prastesnius zaidimus kurt.
mazas196
Del ispindejimo tai pritariu visapusiskai, bet ir kurejai sud* mala kuria praktiskai visus vienodus zaidimus, kas padaro juos dar labiau neidomius, o del tu laiku, tikrai ne dauguma zaidimu nebuvo vau, bet vat black tai tikrai buvo vau, anu laiku zaidimai buvo vau tik istorijos prasme, kurie buvo kelis kart ir geresni ir dar kelis kart ilgesni nei siu dienu
Haze
Thank You EA…
abbys
Jau kad ilgesne tai pritariu 100%. Dbr paimkit koki crysis 3. Tai sp per kelias valandas gali drasiai pereit. Nors aplamai paemus daugumos zaidimu ilgumas toks apgailetinas jog net pirkt nesinori. Perki vos ne vien MP.
Meshqis
Tiesa, Black spaudė visas PS2 sultis (net turi 60Hz pasirinkimą). Atrodė tikrai gerai, valdymas buvo pasakiškas. Ir tuom viskas pasakyta. Pats žaidimas nubėk nuo taško A iki taško B. Monotoniškas, neįdomus ir t.t.
Pliusai atperką minusus neilgam. Filmukų pirmą kartą žaidžiant nepavyks prasukti, kas yra negerai.
Špyžius
Manau, kad šiandieniniai žaidimai yra gana trumpi, nes X360 naudoja DVD, kas verčia žaidimus sutalpinti į 9gb, tad maži jie ir būna. Manau išleidus naujas konsoles žaidimai taps ilgesni.