Resident Evil serijos pradininkas ir išlikimo-siaubo žanro pionierius Shinji Mikami dirba prie naujo išlikimo-siaubo žaidimo, pavadinimu The Evil Within. Žaidimą kuria prieš trejus metus įkurta Tango Gameworks studija. Ši studija priklauso tai pačiai kompanijai kaip ir Arkane Studios, Bethesda Game Studios bei id Software.
The Evil Within pasakoja apie detektyvą Sebastianą, kuris su dar dviem kolegomis atvyksta į prieglaudą, kurioje buvo neseniai įvykdyta masinė žmogžudystė. Trijulė sutrinka, ką ją įvykio vietoje pasitinka tik apleisti policijos automobiliai. Įsigavę į prieglaudos vidų, pareigūnai sunerimsta aptikę gerokai daugiau lavonų nei tikėjosi. Netrukus tyrėjus užpuola nenusakomai atrodantys monstrai. Užpuolimo metu Sebastianas praranda sąmonę. Atsipeikėjęs jis neįstengia susivokti, kur esąs. Košmaras jam dar tik prasideda.
Kūrėjai nevengia pabrėžti, jog The Evil Within yra grynakraujis išlikimo-siaubo žanro atstovas. Priešai bus labai stiprūs ir nuo jų neretai teks bėgti arba slėptis. Ginklų ir jiems skirtos amunicijos kiekis bus labai ribotas. Norėdamas nukreipti priešų dėmesį, Sebastianas galės naudotis įvairiais aplinkos objektais, pavyzdžiui, mėtyti stiklo butelius. Panašiai kaip moderniuose Resident Evil žaidimuose, vaizdą stebėsime nuo veikėjo peties. Ekrano indikatorių skaičius bus minimalus. Sebastianas keliaus tiek po uždaras, tiek po atviras vietoves. The Evil Within yra kuriamas id Tech 5 variklio pagrindu. Šį variklį pirmąsyk panaudojo 2011 metais išleista atviro pasaulio pirmo asmens šaudyklė Rage.
The Evil Within pasirodys konsolėms Xbox 360 ir PlayStation 3 bei asmeniniams kompiuteriams. Tango Gameworks taip pat patvirtino, kad šio žaidimo sulauks ir naujos kartos konsolės. The Evil Within debiutuos kažkada kitais metais.
IGN
6 Komentarai
Spiine
Agnyz naujenos tavo senos ir evil within yra priezastys del ko nutrauke Bethesda skirimu pratesimus.
Agnyz
Visų pirma, The Evil Within buvo anonsuotas ne taip jau seniai – praėjusį penktadienį. Išsami informacija apie žaidimą pasirodė tik pirmadienį.
Štai citata iš pranešimo spaudai, kuris buvo gautas penktadienį:
Visų antra, darbai su Skyrim buvo nutraukti ne dėl The Evil Within, prie kurio dirba visiškai kita studija, o dėl to, kad naujam Bethesda Game Studios žaidimui prireikė visos kūrėjų komandos ir nebeliko kam kurti Skyrim papildymų.
Apie tai buvo užsiminta oficialiame Bethesda tinklaraštyje. Citata:
Spiine
pries 2ora savaiciu jau buvo anansuotas
Agnyz
O, varge… Arba supainiojai kokius nors gandus su oficialia informacija, arba kažkas atsitiko su Tavo laiko nuovoka. Darsyk pacituosiu iš pranešimą spaudai. Vietas, kurias turėtum įsidėmėti, pabrauksiu.
Nėra už ką.
Spiine
April 19, 2013 nu taj vistek pasenusias naujenas dedi
Agnyz
Kad pritrauktų kuo daugiau paspaudimų, užsienio portalai visuomet stengiasi vieną didelę naujieną padalinti į dvi ar daugiau mažesnių. Šiuo atveju būtų buvę taip:
1) Shinji anonsuoja The Evil Within (penktadienis)
2) Pirmosios The Evil Within detalės (pirmadienis)
Kadangi rašome savanoriškai ir nesukame galvos dėl paspaudimų, stengiamės į vieną naujieną sutalpinti kuo daugiau ir tik pačios svarbiausios informacijos.
Man teko luktelėti, kol jos atsiras. Pirmadienį bei antradienį turėjau reikalų, todėl naujieną parašiau tik trečiadienį.
Ne taip jau blogai. Nėra ko pykti. 🙂