„Microsoft“ pareiškė nebeturinti planų vystyti žaidimų kūrimo įrankio „XNA„.
Tai buvo nemokamas programinės įrangos rinkinys, skirtas kurti nesudėtingiems „Windows“, „Xbox 360“ ir „Windows Phone“ žaidimams.
„XNA Game Studio“ leido nepriklausomoms studijoms kurti žaidimus ir vėliau jais prekiauti, pavyzdžiui, „Xbox Live“ ir „Steam“ parduotuvėse.
Šio įrankio pagalba buvo sukurti tokie plačiai išgarsėję žaidimai kaip „Chime“, „Bastion“, „Fez“, „Magicka“, „Terraria“, „The Dishwasher: Dead Samurai“ bei daugelis kitų.
Kalbama, jog „XNA“ bus pakeistas nauju nemokamu kūrimo įrankiu, pritaikytu „Windows 8“ ir, be abejo, naujai „Xbox“ konsolei, kurios anonso tikimasi sulaukti šiemetinėje „E3“ parodoje Los Andžele.
mcvuk.com, oxm.co.uk
4 Komentarai
emptyy2
Gali parasyt lygiai ta pati ir apie DirectX.
Sia savaite visi XNA ir DirectX MVPs gavo laiska:
Galit tiketis game developerius pasukant Valve pedoms.
FanTaz
tai kad is esmes didziuma ir pasuko valve pedomis jau seniause.
tik AAA dar naudoja direct x daznai nes kure konsoles game ir portina.
bet mobilus ir mazi zaidimai kuremi ant OpenGL ES.
OpenGL ES yra supaprastinta OpenGL versija, tai reike kad ant OpenGL ES sukurti game laisvai eina ant paprastu OpenGL platformu.
negana to andoidas is esmes ir yra linux, taigi zaidimas kurtas andoidiui gali eiti ant standartinio linux tik reik padaryt x86 versija.
emptyy2
Nereikia nieko perdaryt, paprasciausiai sukompiliuot su kitos architekturos compiler’iu. Visas skirtumas yra ekrano dydis ir control input – user space, ne hardware.
Bet jo, pvz ID exclusively su OpenGL viska dare ir padare revoliucinius games kurie vaziuoja ant visu platformu kur yra portintas OpenGL.
Mek
Šitas manau labai tinka į temą -> ?
O ką daro Valve lemia labiau ne technologijos, o tai, kad nauji Win atima iš Valve pajamas. Turint galvoje, dėl nutekėjusios info apie HL kūrimo metodus, toks kompanijos elgesys labai gerai paaiškinamas. Perfekcionizmas vaikymasis kainuoja daug ir be Steam kažin ar kompanija yra pajėgi pakankamai gerai finansuoti naudojantis esamus kūrybos metodus.