Vis daugiau multiplatforminių žaidimų „PlayStation 4“ konsolėje atrodo ir veikia geriau nei konkurentėje „Xbox One“. Tokie žaidimai kaip „Battlefield 4“, „Assassin’s Creed 4: Black Flag“ ir „Call of Duty: Ghosts“ pasižymi didesne raiška (1080/900p prieš 900/720p), o tokie kaip „Tomb Raider Definitive“, nors tos pačios raiškos, geba išspausti daugiau kadrų per sekundę (60 prieš 30 FPS). Ir tai dar ne pabaiga.

„Konami“ šiandien patvirtino, kad „Xbox One“ konsolėje „Metal Gear Solid: Ground Zeroes“ bus atvaizduojamas ne 1080p, kaip „PlayStation 4“, bet 720p raiška, visai kaip „PlayStation 3“ ir „Xbox 360“ versijos. Vienintelis „Xbox One“ pranašumas prieš jas bus dvigubai didesnė kadrų kaita (60FPS), tokia pati, kokia pasižymės ir „PlayStaition 4“ versija.

Išsamų visų „Metal Gear Solid: Ground Zeroes“ versijų palyginimą galite rasti čia. Dabartinės ir naujos kartos konsolių versijos skiriasi anaiptol ne vien tik raiška ir kadrų kaita.

Šiandien taip pat pasklido gandai, jog „Thief“, „Watch Dogs“ ir „The Witcher 3“ „Xbox One“ konsolėje irgi bus mažesnės raiškos (1080/900p prieš 900/720p) nei „PlayStation 4“. Pasak šią informaciją paskleidusių šaltinių, vienoda bus tik kadrų kaita – 30 FPS. Nors ši informacija dar nebuvo oficialiai patvirtinta, visa tai skamba labai įtikinamai, mat tik nedaugelis „Xbox One“ žaidimų veikia didesne nei 720p raiška ir spartesne nei 30 FPS kadrų kaita.

Papildymas (2014.02.18):

Kompanija „Square Enix“ patvirtino, kad „Xbox One“ konsolėje „Thief“ bus atkuriamas 900p, o „PlayStation 4“ – 1080p raiška. Taip pat pasitvirtino gandai dėl kadrų kaitos. Ji abiejose versijose sieks 30 kadrų per sekundę.