„Zelda: Ocarina of Time 3D“ turi paliktų klaidų. Ne, tai tikrai nėra atsitiktinumas. Jos tokios pačios, kaip senoje geroje Nintendo 64 versijoje ir jas palikti nusprendė žaidimo kūrėjai.

Naujosios versijos kūrėjos, studijos „Grezzo“ programuotojas Shun Moriya teigia, jog dalis personalo žaidė senąją versiją ir galvoja, jog tie “bug’ai“ buvo iš tiesų linksmi, o daugelis kitų buvo nustebę tokiu mąstymu.

Programuotojai nemažai laiko diskutavo ar palikti žaidimą visiškai tokį pat, neliečiant net ir klaidų. Taigi, buvo nuspręsta palikti viską kaip buvo, kadangi kai kurios klaidos tikrai netrukdė žaisti ir buvo iš tiesų linksmos. Visa kita, kas trukdė žaisti žaidimą, be abejo, buvo pašalinta, todėl, galbūt, viskas nėra visiškai taip pat.