Šį sausį JAV rinkos tyrimų agentūra „NPD“ paskelbė, kad po palyginus blogų 2005 metų asmeniniams kompiuteriams, 2006-ieji buvo visiškai kitokie. Kompanijos duomenimis, per praėjusius metus AK žaidimų rinka šioje šalyje pasiekė 970 milijonų dolerių pajamų. Tuo tarpu per 2005 – 953 milijonus.

O štai naujausiais duomenimis, 2007 metai žada būti daug geresni netgi už 2006-iuosius. Iki vasario mėnesio pabaigos JAV buvo parduota AK žaidimų už 203 milijonus dolerių ir tai yra 48 procentais daugiau nei pernai.

Tiesa, minėtieji skaičiai apima tik pajamas, gautas už parduotus AK žaidimus. Jie neapima jokių tinklinių pinigų pervedimų, kas reiškia, jog nėra skaičiuojami mėnesiniai mokesčiai už įvairius tinklinius žaidimus, tokius kaip „World of Warcraft“, kurį šiuo metu žaidžia apie 8,5 aktyvių vartotojų.

Bet „WoW“ šioje vietoje paminėtas neveltui, kadangi šis žaidimas agentūros „NPD“ buvo išskirtas kaip vienas pagrindinių AK žaidimų rinkos augimo priežasčių.

Jam skirto papildymo „World of Warcraft: Burning Crusade“ nuo sausio 17 iki vasario 28 dienos vien JAV pardavimai siekė 1,6 milijono kopijų. Tai yra apie 62,1 milijoną dolerių pajamų. Taigi „ūkiškai paskaičiavus“, be „WoW: Burning Crusade“ AK žaidimų rinkos pajamos siekia „tik“ 140 milijonų dolerių. Palyginimui, praėjusiais metais buvo pasiekta 136,9 milijonai dolerių.