Tie, kurie sakė, kad „World of Warcraft“ pamažu miršta, gali pradėti atsiprašinėti už savo žodžius. „Gamescom 2018“ metu „Blizzard“ paskelbė, kad vos prieš kelias savaites startavęs naujausias žaidimo išplėtimas „Battle for Azeroth“ vėl pagerino frančizės rekordą ir per pirmąją dieną iškeliavo į 3,4 milijonų žaidėjų namus. Toks sakičius įspūdingas ne tik „World of Warcraft“ rėmuose. Pirmosios dienos „Battle for Azeroth“ pardavimų skaičiai yra vienas geriausių PC startų per visą žaidimų istoriją.

Toks įspūdingas pardavimų skaičius buvo pasiektas dėka labai įtaigios žaidimo marketingo kompanijos, kuri koncentravosi į frakcijų karą ir kirbino nostalgijos jausmus seniesiems žaidimo žaidėjams. Vis tik tai tik naujos istorijos pradžia – pasak „Blizzard“ vadovo Mike Morhaime, kompanija neketina užmigti ant laurų ir sėkmingiausią istorijoje startą pratęsti naujais žaidžiamumo rekordais.

„Artimiausiu metu ketiname žaidėjus lepinti nuolatiniais atnaujinimais ir dar didesniu istorijos kiekiu. Turime suplanavę gerokai daugiau epinio turinio, kurį atskleisime įsibėgejant išplėtimo ciklui“, – teigė Mike Morhaime.

Prabėgus porai savaičių nuo išplėtimo starto, daugelis žaidėjų jau spėjo ištyrinėti naująsias zonas ir nekantriai laukia rugsėjo 4-ąją startuosiančio pirmojo 25 žaidėjų reido Uldir. Negana to, žaidime netrukus startuos ir nauja Warfront funkcija, kuri leis 20 žaidėjų grupėms dalyvauti specialiai sukurtuose co-op mūšio laukuose siekiant užimti priešingai frakcijai priklausančią tvirtovę.

Sėkmingo starto nuotaiką „Blizzard“ bando palaikyti ir vis naujomis žaidimo istorijos nuotrupomis. „Gamescom 2018“ metu, kompanija į dienos šviesą išleido ir naują „Warbringers“ serijos filmuką, kuris leidžia spėti, kad „Battle for Azeroth“ pavadinimas turi dviprasmę reikšmę.