Beveik 300 žaidėjų iš 30 šalių dalyvaus „WCG 2005 – Samsung Europos Čempionate“, kuriame rungsis dėl 150 000 Eur prizinio fondo. Tai – didžiausias e-sporto renginys Europoje, kuris vyks kovo 10-13 dienomis didžiausioje Europos IT parodoje CeBIT 2005.

Kovo mėnesį prasideda naujas Pasaulinių Kiberžaidynių (World Cyber Games – WCG) sezonas. Jau tradiciniu tapęs, vienas iš įspūdingiausių e-sporto renginių pasaulyje dabar bus pristatomas “apšildomuoju” turnyru, kuriame dalyvaus kviestiniai žaidėjai. Rėmėjai padengs visas su šia kelione susijusias žaidėjų išlaidas.

Į šį turnyrą bus kviečiami žaidėjai, iš 30 Europos šalių, WCG 2004 San Francisko dalyviai. Vienintelis (ir didžiausias) skirtumas bus tas, kad turnyre bus jau kiti žaidimai arba naujos jų versijos. Oficialūs WCG 2005 – Samsung Europos Čempionato žaidimai:

FIFA Football 2005
Need for Speed: Underground 2
StarCraft: Broodwar
WarCraft III: The Frozen Throne
Counter-Strike
Unreal Tournament 2004

Pridėtas StarCraft: Broodwar, nors neaišku kaip bus kviečiami žaidėjai dalyvauti šioje rungtyje, nes WCG 2004 šio žaidimo nebuvo, bus žaidžiame antra Need for Speed: Underground versija, o Counter-Strike versija be jokios abejonės bus Source.

Papildomai bus surengti Xbox turnyrai, kuriuose dalyviai žais Halo 2 ir Project Gotham Racing 2. Įdomi detalė: vyks ir pirmas Europos Mobilių Žaidimų turnyras, kuriame žaidėjai naudosis Samsung mobiliaisiais telefonais.

Deividas Songas (David Song), Samsung Electronics Europos marketingo vice prezidentas šią naujieną pakomentavo taip: “Mes jaučiamės pamaloninti galėdami remti šį renginį, nes Samsung yra inovatyvi kompanija, kuri siekia būti aktyvi tarp jaunų žmonių, žaidėjų.”

Trijų dienų renginyje bus pristatyti žaidimų kūrėjai bei demo programuotojai, moderiai ir panašiai – visa tai, kas susiję su šia kultūra turės savo ekspoziciją.

Panelė Liubon (Lübon), CeBIT pardavimų direktorė: “Mums malonu, jog WCG 2005 – Samsung Europos Čempionato vieta buvo pasirinkta būtent CeBIT. Tai parodo, koks svarbus yra CeBIT, kalbant netgi apie pramogų industriją ir žaidimų rinką.”