„Behaviour Interactive“ paskelbė, kad trečiojo asmens MMO šaudyklė „Warhammer 40,000: Eternal Crusade“ nuo šiol bus kuriama naudojant „Unreal Engine 4“ variklį.
„Warhammer 40,000: Eternal Crusade“ veiksmas vyks puikiai pažįstamoje „Warhammer 40,000“ visatoje. Žaidėjai galės pasirinkti vieną iš keturių rasių: orkų, kosmodesantininkų, vyresniųjų bei chaoso kosmodesantininkų ir dalyvauti masiniuose mūšiuose dėl sektorių kontrolės. Ateityje žadama pridėti dar daugiau rasių, tuo tarpu tyranidai žaidime bus randami kaip kompiuterio valdomi veikėjai ir veiks kaip balansuojanti jėga tarp kovojančių frakcijų. Gili progresavimo sistema leis susikurti tikrą tamsios ateities svajonių karį, ginkluotą šaunamaisiais bei artimos kovos ginklais.
„Warhammer 40,000: Eternal Crusade“ bus nemokamas su tam tikrais apribojimais. Nemokantys galės pasirinkti tik „Ork Boyz“, vieną iš elementariausių orkų rasės klasių, o tie, kurie įsigis pilno žaidimo kopiją, galės mėgautis visomis rasėmis bei jų klasėmis.
Daugiau informacijos galima rasti oficialiame tinklapyje. Ten pat galite įsigyti ir žaidimo kopiją, suteiksiančią išankstinę prieigą prie žaidimo.
2 Komentarai
Fooxas
Nu WH40k lore tai dievinu… Bet abejoju ar čia bus kažkas verto dėmesio 🙁
P.s. Marine – pėstininkas, Eldar =/= elder.
BMV
Šiaip tai, kiek aš žinau, ne „nuo šiol“, o nuo pat pradžių buvo kuriamas ant UE4, bet tik dabar oficialiai tai anonsavo. Tai klaidinantis tekstas ir pavadinimas.
Ir čia tie lietuviški rasių pavadinimai yra oficialūs vertiniai? Nes „vyresnieji“ tikrai nesąmoningai skamba.